Aihe

Ilotulitteiden myyntikielto

Anonyymi

Hei, haluaisin aivan aluksi toivottaa kaikille mukavaa uuden vuoden alkua!

Uusi vuosi ei ole minulle millään lailla merkittävä juhla, sillä lemmikkini kärsivät rakettien melusaasteesta ja minä myös pelkään kovia pamauksia.

Viime aikoina olen havainnut yhä kasvavaa ilotulitteiden myynnin vastustusta, mistä olen erityisen iloinen. On kovin kummallista, että moiset, jopa hengenvaaralliset, kapistukset päätyvät mattimeikäläisille ja jopa alaikäisille!

Valitettavasti eräs - poliittisesti äänekäs - ryhmä tuppaa vastustamaan myyntikieltoa. Puhun tietenkin perussuomalaisten kannattajista! Nuo, noh ”peräkammarin pojat” valitettavasti paukuttelevat raketteja vuodesta toiseen miettimättä yhtään seurauksia niin ilmastolle kuin ympäristölle.

Minua erittäin suvaitsevana ja avarakatseisena maailmaa nähneenä kosmopoliittina suorastaan etoo perussuomalaisten muukalaispelko ja yhä kasvava rasismi.

Toivon, että tulevana uutena vuotena ainoat paukuttelut kuuluvat perussuomalaisten pieruista!

Ps. Toivottavasti ette pahastuneet pienestä kevennyksestäni :)

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riinan oudot selitykset

Riina sanoo iltiksen haastattelussa että avioliiton ongelmat johtuvat siitä ettei häntä katsottu tai hänestä kiinnostuttu kun liikkuivat Kallen kanssa
        Kotimaiset julkkisjuorut
        117
        10836
      2. Elina Lepomäen vetäytyminen kova isku

"Petteri Orpon joukkueen epäonni jatkuu – Elina Lepomäen vetäytyminen kova isku". https://www.uusisuomi.fi/uutiset/us/0c6c716d-c8eb-4c01-aaf7-3626832
        Maailman menoa
        121
        4269