Aihe

Saako köyhällä olla siistit vaatteet?

Anonyymi

Kuka muistaa pia-nora kaupin (kok) : työttömiltä kännykät pois, vain katto pään päälle, ei elokuvissa käymiseen pidä työttömällä olla rahaa.
Nyt näyttää olevan muotia käydä katsomassa ruokajonolaisten vaatteita. Liian hienoja ovat, vaatteet on ehjiä, voi olla merkkivaatteitakin. Ei mitään ruokakasseja heille.

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vasemmistohallituksen aikana ruokajonot ovat pidentyneet.

• Anonyymi

Marinin vasemmistohallituksen aikana työttömyys kasvaa jatkuvasti.

• Anonyymi

No onneksi työntekijät lisääntyy, jos ei muuten, niin haalitaan lisää ulkomailta ja pidetään ikäihmiset työllisten listoilla vaikka töitä ei olisikaan.

• Anonyymi

Vasemmistohallitus nostaa pienituloisten veroja eniten.

• Anonyymi

Ehkäpä siellä käykin jotkut muut kun köyhät. Agentteja ehkä.

• Anonyymi

Ainakin jotkut varakkaat sekä julkimot harrastavat köyhäilyä, kirppisvaatteita ja muuta kierrätystarviketta. Joskus aikanaan vähävarainen joutui kulkemaan rikkinäisissä farkuissa, nyt polvista revityt farkut saattavat olla jotenkin muodikkaat.

Varatonkin ihminen voi ilmeisesti olla meemin aloittaja.

• Anonyymi

Nyt köyhänä minulla ei ole varaa ostaa rikkinäisiä farkkuja, on pakko käyttää kirppikseltä ostettuja ehjiä.

• Anonyymi

No yritystukiahan nuo on jos köyhille heitetään 5 tonnii vaatteisiin. Meillä paljon noita vaatteita myyviä liikkeitä vain maksukykyiset asiakkaat niistä puuttuu.

• Anonyymi

Nythän on suomen kansa nin köyhäämei heillä o le varaa ostaa kun joyåtkut vyvät vaatteet. Muutostaminen nollaa.
      Ne on kelarahoila kaupoissahäärib ä t mamut vaankun. Suomen kayåuppiaatbelättää.

Siis suomipooka maksaa veroo ja se annetaan kelasa mamuille ja mamut b ie porvari kauppiaalle a kaupppias siirtää voitot va y mansaarille ja tekee hunoo y ulostanja b inkuu taas j okabåvuotista yritystukee t y öllistämiseen.

Niin se meen ee.

Eoi kokomus t yöläiene etuja aja . Vaan marin

• Anonyymi

Tuo monistamisteoria on käyttökelpoinen ja näköjään ihan totuuteen perustuva.
      Naiset tosiaankin tekevät sen, varsinkin nämä nuoremmat naiset joita en itse enää edusta.
      Häpeän sukupuoltani juuri näiden pellejen takia. Ja anteeksi miehet, että emme osaa olla järkeviä.
      Nuoret naiset, muuttukaa ja lopettakaa narsistinen omaneduntavoittelu.
      Maailma on tarpeeksi ikävä paikka ilman itsekkyyttäkin.
      Mihin on hävinnyt kirkasotsainen maailmanparannusvietti? Miksi vain minäminä on kaikkein tärkein?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      266
      19043
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13885
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      343
      10371
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      70
      7585
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      358
      4649