SKE Lopettakaa toimintanne

Anonyymi

On tärkeää lopettaa SKE'n toiminta ja näin vapautuva energia suunnata Perussuomalaisten tukemiseen. Tällä toimenpiteellä voidaan taata Perussuomalaiset ensi eduskuntavaalien voittajaksi. Vain näin voimme edesauttaa vihervasemmistolisen politiikn suunnan muuttamiseksi, jos saadaan Perussuomalainen pääministeri. Kaiken maailman Reformistudio, SKE yms. mediat tekevät myyräntyötä vihervasemmistolaisen politiikan jatkumiseksi.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuotanuinnii semmosta ajatusta olen yrittänä kampanjoida että puolue lopetettas. Se Witti heitteli pyhiä kirjoja jolla pahotti turvapaijanhakijoiden mielen. Minä lupasin tuossa kempelleen kebabikioskilla irakin pojille että teen kaikkeni tuommosen puolueen lakkauttamiseks.

    • Anonyymi

      Olen ymmärtänyt, että SKE pyrkii vaaliliittoihin Perussuomalaisten kanssa. Persutkaan eivät saa listojaan täyteen kaikissa kunnissa. Hyvin sinne jokunen skeläinenkin mahtuisi mukaan tällaisissa tapauksissa. Isommissa kaupungeissa vaaliliitot eivät onnistu niin helposti, koska persuilla on omiakin ehdokkaita aivan riittävästi.

      SKE voi tietysti pyrkiä vaaliliittoihin myös joidenkin samansuuntaista ideologiaa ajavien pienpuolueiden kanssa. Voisiko joissakin pikkukunnissa tuottaa vaaleissa tulosta, on vaikea ennustaa.

      Kun ehdokkaiden ilmoittamisaika lähenee loppuaan, on odotettavissa, että SKE:hen kuulumattomiakin on pyrkimässä SKE:n listoille. Voi löytyä aivan kelvollisia ehdokkaita.

    • Anonyymi

      Tuotanuinnii sokkeitako ootte? Suattiin sen Witin toiminta loppummaan, kun niitä turvapaikanhakijoita vastusti ja piti mielenosotuksia. Maltilliset ei vastusteta eikä olla kellekään haitkasi siis toiminta on täydellisesti huom täydellisesti lopetettu.

    • Anonyymi

      Tuotanuinnii suattiin se de witti lopettammaan jo ne mielenosotukset. Vielä harvakselttaan piettään striimejä joissa sohvalla istuskellaan ja jutellaan mukavia, se on tuon riikan lepertelyä mukava kuunnella. Arvvoohaan mitä tilasin aamupalaksi halal-kepapista?

      • Anonyymi

        Perusuomalaisten ei ikinä pidä ottaa ske listoilleen täystyperyksiä koko porukka mainehan siinä menee jos junttien kanssa oleilee


    • Anonyymi

      Onko skenheadeilla virkeää toimintaa Porin Päämajalla? Hangarit ja wannabeet mukaan lukien mikä on porukan pää luku noin suurin piirtein?

    • Anonyymi

      Perussuomalaiset on äärioikeistoa, SKE on keskusta vasemmistolainen nationalisti puolue, eli tilaa on

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2244
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      62
      2087
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1971
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1697
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe