SKE Lopettakaa toimintanne

Anonyymi

On tärkeää lopettaa SKE'n toiminta ja näin vapautuva energia suunnata Perussuomalaisten tukemiseen. Tällä toimenpiteellä voidaan taata Perussuomalaiset ensi eduskuntavaalien voittajaksi. Vain näin voimme edesauttaa vihervasemmistolisen politiikn suunnan muuttamiseksi, jos saadaan Perussuomalainen pääministeri. Kaiken maailman Reformistudio, SKE yms. mediat tekevät myyräntyötä vihervasemmistolaisen politiikan jatkumiseksi.

7

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuotanuinnii semmosta ajatusta olen yrittänä kampanjoida että puolue lopetettas. Se Witti heitteli pyhiä kirjoja jolla pahotti turvapaijanhakijoiden mielen. Minä lupasin tuossa kempelleen kebabikioskilla irakin pojille että teen kaikkeni tuommosen puolueen lakkauttamiseks.

• Anonyymi

Olen ymmärtänyt, että SKE pyrkii vaaliliittoihin Perussuomalaisten kanssa. Persutkaan eivät saa listojaan täyteen kaikissa kunnissa. Hyvin sinne jokunen skeläinenkin mahtuisi mukaan tällaisissa tapauksissa. Isommissa kaupungeissa vaaliliitot eivät onnistu niin helposti, koska persuilla on omiakin ehdokkaita aivan riittävästi.

SKE voi tietysti pyrkiä vaaliliittoihin myös joidenkin samansuuntaista ideologiaa ajavien pienpuolueiden kanssa. Voisiko joissakin pikkukunnissa tuottaa vaaleissa tulosta, on vaikea ennustaa.

Kun ehdokkaiden ilmoittamisaika lähenee loppuaan, on odotettavissa, että SKE:hen kuulumattomiakin on pyrkimässä SKE:n listoille. Voi löytyä aivan kelvollisia ehdokkaita.

• Anonyymi

Tuotanuinnii sokkeitako ootte? Suattiin sen Witin toiminta loppummaan, kun niitä turvapaikanhakijoita vastusti ja piti mielenosotuksia. Maltilliset ei vastusteta eikä olla kellekään haitkasi siis toiminta on täydellisesti huom täydellisesti lopetettu.

• Anonyymi

Tuotanuinnii suattiin se de witti lopettammaan jo ne mielenosotukset. Vielä harvakselttaan piettään striimejä joissa sohvalla istuskellaan ja jutellaan mukavia, se on tuon riikan lepertelyä mukava kuunnella. Arvvoohaan mitä tilasin aamupalaksi halal-kepapista?

• Anonyymi

Perusuomalaisten ei ikinä pidä ottaa ske listoilleen täystyperyksiä koko porukka mainehan siinä menee jos junttien kanssa oleilee

• Anonyymi

Onko skenheadeilla virkeää toimintaa Porin Päämajalla? Hangarit ja wannabeet mukaan lukien mikä on porukan pää luku noin suurin piirtein?

• Anonyymi

Perussuomalaiset on äärioikeistoa, SKE on keskusta vasemmistolainen nationalisti puolue, eli tilaa on

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      72
      2756
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2674
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1627
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1550
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1490
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1392
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1257
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1209
    Aihe