SKE Lopettakaa toimintanne

Anonyymi

On tärkeää lopettaa SKE'n toiminta ja näin vapautuva energia suunnata Perussuomalaisten tukemiseen. Tällä toimenpiteellä voidaan taata Perussuomalaiset ensi eduskuntavaalien voittajaksi. Vain näin voimme edesauttaa vihervasemmistolisen politiikn suunnan muuttamiseksi, jos saadaan Perussuomalainen pääministeri. Kaiken maailman Reformistudio, SKE yms. mediat tekevät myyräntyötä vihervasemmistolaisen politiikan jatkumiseksi.

7

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuotanuinnii semmosta ajatusta olen yrittänä kampanjoida että puolue lopetettas. Se Witti heitteli pyhiä kirjoja jolla pahotti turvapaijanhakijoiden mielen. Minä lupasin tuossa kempelleen kebabikioskilla irakin pojille että teen kaikkeni tuommosen puolueen lakkauttamiseks.

• Anonyymi

Olen ymmärtänyt, että SKE pyrkii vaaliliittoihin Perussuomalaisten kanssa. Persutkaan eivät saa listojaan täyteen kaikissa kunnissa. Hyvin sinne jokunen skeläinenkin mahtuisi mukaan tällaisissa tapauksissa. Isommissa kaupungeissa vaaliliitot eivät onnistu niin helposti, koska persuilla on omiakin ehdokkaita aivan riittävästi.

SKE voi tietysti pyrkiä vaaliliittoihin myös joidenkin samansuuntaista ideologiaa ajavien pienpuolueiden kanssa. Voisiko joissakin pikkukunnissa tuottaa vaaleissa tulosta, on vaikea ennustaa.

Kun ehdokkaiden ilmoittamisaika lähenee loppuaan, on odotettavissa, että SKE:hen kuulumattomiakin on pyrkimässä SKE:n listoille. Voi löytyä aivan kelvollisia ehdokkaita.

• Anonyymi

Tuotanuinnii sokkeitako ootte? Suattiin sen Witin toiminta loppummaan, kun niitä turvapaikanhakijoita vastusti ja piti mielenosotuksia. Maltilliset ei vastusteta eikä olla kellekään haitkasi siis toiminta on täydellisesti huom täydellisesti lopetettu.

• Anonyymi

Tuotanuinnii suattiin se de witti lopettammaan jo ne mielenosotukset. Vielä harvakselttaan piettään striimejä joissa sohvalla istuskellaan ja jutellaan mukavia, se on tuon riikan lepertelyä mukava kuunnella. Arvvoohaan mitä tilasin aamupalaksi halal-kepapista?

• Anonyymi

Perusuomalaisten ei ikinä pidä ottaa ske listoilleen täystyperyksiä koko porukka mainehan siinä menee jos junttien kanssa oleilee

• Anonyymi

Onko skenheadeilla virkeää toimintaa Porin Päämajalla? Hangarit ja wannabeet mukaan lukien mikä on porukan pää luku noin suurin piirtein?

• Anonyymi

Perussuomalaiset on äärioikeistoa, SKE on keskusta vasemmistolainen nationalisti puolue, eli tilaa on

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Raimo laamanen

Onko Raimo siirtynyt yläkerran orkesteriin ? Jos on niin jaksamista Seijalle.
      Puolanka
      20
      2902
    2. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      191
      2673
    3. Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa

Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢
      Kotimaiset julkkisjuorut
      143
      1587
    4. Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista

Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah
      Maailman menoa
      250
      1355
    5. Aloitko pelätä siis

Että otan suhun oikeasti yhteyttä
      Ikävä
      106
      1180
    6. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      40
      1026
    7. Olet ollut aika törkeä minua kohtaan

Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta
      Ikävä
      46
      987
    8. Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin

maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises
      Ikävä
      32
      894
    9. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      135
      879
    10. Voi ei kuvitteletkohan sä

Nyt etten ookaan susta kiinnostunut 😿😿 ethän ajattele niin 🥺
      Ikävä
      43