Aihe

Marin: USA:n köyhiä autettava

Anonyymi

"Hallitus pitää hätäkokouksen, jossa alustavasti päätetään USA:aan menevästä tukipaketista, jolla muunmuassa tuetaan Amerikkaan tulleita siirtolaisia ja etenkin laittomasti siellä olevia. Alustava tukipaketin koko on 220 miljoonaa."

11

50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Porvarivalealoitus jota onneksi kukaan ei usko tällä palstalla.

• Anonyymi

Kerro mikä aloituksessa on valhetta ja millä perustein? Siksikö että et vaan pidä että suomalaiset voisivat käyttää rahansa itse?

• Anonyymi

Mikset koskaan viherpunikki huomauta samoista asioista niissä kirjoituksissa joissa herjataan ja valehdellaan persuista?

• Anonyymi

Se on vain alustava paketti, VV-ministeriön mukaan. Summa kasvanee.

• Anonyymi

Hörönlörön persutti.

• Anonyymi

Älä anna kommarille ideoita.

• Anonyymi

Ha-ha hallitus o-o-on jo a-aloittanut pa-paketin va-valmistelun.

t: uunipotun kanslia

• Anonyymi

Niitä paperittomia saisi jenkkilästä Suomeen?

• Anonyymi

"Hallitus pitää hätäkokouksen, jossa alustavasti päätetään USA:aan menevästä tukipaketista, jolla muunmuassa tuetaan Amerikkaan tulleita siirtolaisia ja etenkin laittomasti siellä olevia. Alustava tukipaketin koko on 220 miljoonaa."

Uutisoi PTT.

• Anonyymi

Punikkien TietoToimisto, eli demarien oma tiedottaja Noora Eilola

Sieltä löytyy.

• Anonyymi

Uutisoi PTT.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      624
      30396
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      308
      22604
    3. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14131
    4. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      356
      11245
    5. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      95
      8339