Aihe

Miettikääs, ensin otetaan velkaa, ja sitten osa siitä velkarahasta

Anonyymi

annetaan tuosta vaan eräille EU-maille etelässä. Eikös kuulosta jännältä?

Jättää siinä Marin ja Andersson hienon perinnön lapsilleen.

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vihervasemmistolainen ymmärrys rahan päälle on samanlainen kuin Zimbabwen Presidentti Robert Mugabe,lla. Hän ajatteli näin, että kun painamme mahdollisimman paljon seteleitä niin meistä tulee mahdottoman rikkaita. Tänä päivänä Zimbabwella ei ole oma rahaa ollenkaan oman rahayksikön romahdettua täysin.

• Anonyymi

Kummallisintahan siinä on, että osa siitä rahasta lainataan itse sieltä, minne sitä annetaan.

• Anonyymi

Hyvä että Andersson teki itsekin lapsen Suomen tulevaa kurjuutta maksamaan, voi sitten kertoa kenen syy on että lapsensa elää kurjuudesssa verojen ansiosta...

• Anonyymi

Jos meillä olisi porvarihallitus kokoonpanolla kepu, kokoomus ja persut se olisi ottanut velkaa koronakriisinhoitoon ja hyväksynyt EU:n koronatukipaketin koska porvaripuolueet kepu, kokoomus ja PS eivät halua erota EU:sta.

• Anonyymi

Selityksiä.....

• Anonyymi

Velka otettiin Etelä-Eurooppalaisilta pankeilta. Eli mikä ongelma?

Ei Suomi Nordealta, Osuuspankilta tai muilta persaukisilta suomalaispankeilta lainaa ottanut vaan Etelä-Eurooppalaisilta jättipankeilta.

Jos Etelä-Euroopan maat eivät hoida asioitaan ja Suomi joutuu maksumieheksi eikä selviydy, niin pankit jotka kaatuvat ovat Etelä-Eurooppalalisia suurpankkeja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      43
      11024
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      140
      7521
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      6235
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      23
      3455
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      150
      2410