Aihe

Junes Lokka?

Anonyymi

Taas kerran mv-lehdessä ihan HIRVEÄÄ roskaa. Ja tietenkään edes kommentoimaan ei pääse maksamatta. Patriootit taas asialla?

Kyseessä siis Lokan näkemys USA:n tapahtumista. Miten ihminen viitsii valehdella noin?

Terv. Epäilijä

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No olisit nyt voinut sitten kertoa mitä roskaa hän siellä väitti, ettei meidän muiden tarvitse sen saman roskan lukemisesta moneen kertaan maksaa. Ja tämä ei ollut mikään persunatsikommentti, vaan en vaan tajua mitä hyötyä tästä aloituksesta oli, että kerrotaan miten joku on jauhanut jossain paskaa, mutta ei kerrota mitä ja miten, että asiaan voisi ottaa mitään kantaa.

• Anonyymi

Tällaisia vasurit on. He vaan haukkuvat henkilöä, mutta itse asiasta eivät puhu mitään.

• Anonyymi

Jos luet, siitä ei tarvitse maksaa. Kommentoimaan ei pääse maksamatta. Lienee tarkoituksellista.

Jokainen voi ihan itse likaista jutut. Jos jaksat noin pitkästi kommentoida turhaa, jaksat lukeakin jutun.

Terv. Epäilijä

• Anonyymi

Janus Putkonen se oli, asuu Ukrainassa. Melkoinen paasaaja, toki paljon oikeaakin asiaa. Lokka taas kommentoi 0 euroa tienaavien ulkomaaalaisten kalliita muotivaatteita ostavien asioita.

• Anonyymi

Hups. Putkonenhan se olikin. Valitan.

Terv. Epäilijä

• Anonyymi

Kannattanee jättää mv-lehden jutut sikseen omaan arvoonsa.

• Anonyymi

Enpä tiedä. Pulma on se, että jotkut oikeasti uskovat noita juttuja.

Terv. Epäilijä

• Anonyymi

Yksi Persujen suurimpia idoleita ja mielipidevaikuttajia.

• Anonyymi

Tältä vaikuttaa.

Terv. Epäilijä

• Anonyymi

Melko harhainen pitää olla niillä ihmisillä ihmismielen, jotka ovat jo marraskuusta asti vakavissaan uskoneet, että Trump ei muka suostuisi vallanvaihtoon vaalituloksen vahvistuttua.

Enää ei hämmästytä mielipuolisimpienkaan salaliittoteorioiden ja anti-biologisen sukupuolisekoilun leviäminen. Nähtävästi monet ihmiset ovat todella sekaisin päästään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      623
      30343
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      303
      22494
    3. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14125
    4. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      356
      11212
    5. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      95
      8320