"Jos ilmastoliike ryntää parlamenttiin häiritsemään, tuomitsetko?"

Nyt pisti Kimmo Sasi pahan, aivan loistavaa.

– Demokraattiset toiminnot suojataan. Testi: jos ilmastoliike ryntäisi parlamenttiin sisälle tarkoituksella häiritä epämiellyttävää lainsäädäntöä, Kimmo Sasi kirjoittaa Twitterissä.

– Tuomitsetko vai ylistätkö kansalaisaktivismina? True/Fake democrat, Sasi jatkaa.

Niin, ei varmaan tulisi juuri mitään haloota, ja Ylekin olisi kovin hiljaa, tää on ihan selvä juttu. Ja vihervasemmistossa olisi varmasti ylistettu kansalaisaktivismia.

Vihervasemmistolaiset ovat aina olleet äärimmäisen tekopyhää sakkia, varsinkin vihreät.

28

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eipä ole pitkä aika, vajaa pari vuotta, kun kiipesivät eduskunnan pylväisiin tuntikausiksi, eivätkä totelleet poliisien käskyjä. Silloinen puhemies Risikko lausui; ulkomaalaisia ammattilaisia.
      Siinäkin olisi voinut käydä huonosti jos olisi ollut aseet mukana.

      • Anonyymi

        Hörhöjä riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hörhöjä riittää.

        Elämäntapa henkilöä kohden (hiilijalanjälki)

        2030 mennessä 2500
        2040 mennessä 1400
        2050 mennessä 0.700
        Hakusanalla 1.5 degree lifestyles
        Aalto-yliopiston sivuilta.


      • Anonyymi

        Meillä ilmastoliike tunkeutui jo parlamenttiin. Noin nopeastiko se jo unohtui. Oikeuden mielestä pylväisiin kiipeäminen oli rakennukseen tunkeutumista.


    • Anonyymi

      Kuinka on viherpunaiset reagoineet somessa? Toi on kyllä hyvä piikki.

    • Anonyymi

      Mikäs sakki tukki liikenteen hiljakkoin Helsingissä sai vain kaasua kun ois pitänyt antaa remmiä perseelle. Maksoi monelle työläiselle turha odottelu joutopäiden takia. Sisäministeri Ohisalo oli poliisin kimpussa

    • Anonyymi

      Ilmastoaktivistit saisivat rikkoa, riehua ja paskoa nurkat niin täyteen kuin mahdollista ja kaikki heitä estänyt henkilökunta saisi lopputilin ja rangaistuksen.
      Ja Ohisalo ottaisi poliisin puhutteluun jos ne vähääkään koskisivat aktivisteihin.
      Kepukin sanoisi jo tottumuksen rintaäänellä: "Emme hyväksy minkäänlaisia rikoksia".

    • Anonyymi

      Heh. Persut valkopesemässä omia toilailujaan argumenttinaan "entäs jos ne muutkin tekisivät noin".

      • Anonyymi

        Jaa mitä persut on tehneet ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa mitä persut on tehneet ?

        Toilailleet. Etkö osaa lukea?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toilailleet. Etkö osaa lukea?

        En ole huomannut.


      • Ei avaus liity persuihin lainkaan, Sasikin on kokoomuslainen, eli oletko vähän tyhmä?


    • Anonyymi

      Täyskymppi Sasille, tuo osui ja uppos.

    • Anonyymi

      Nyt vain odotellaan vihreiden "loukkaantumista"...

    • Anonyymi

      Voiko olla enempää asioista pihalla kuin tuo Sasi kyseinen herra edustaa kokkareitten terävintä kärkeä ja se ei ole paljon se.

    • Anonyymi

      Mikäs lauma se ryntäsi Merikasarmille esittämään uhkavaatimuksia maahanmuuttoasioissa?
      Tällaisen vihervasemmistohenkisen riehunnan olemme jo jossain määrin saaneet nähdä useamminkin.

    • Anonyymi

      Ja taas Putinin Tiltu äänessä. Ilmastoliike ei missään oloissa tekisi tuollaista, sen tietävät kaikki.
      Putinin porukat innostuivat Usan tapahtumista ja toivovat samaa Suomeen.

      • Anonyymi

        Hohohohohhhhooo juuri ilmastoliike on valmis vaikka mihin.

        Ja hei hörhö, Sasi ei ole "Moskovan tiltu", mene lääkäriin jos sellaisia näet joka paikassa.


    • Anonyymi

      Miksi ryhtäisi, kun ovat hallituksessa?

    • Anonyymi

      Kylläpä tää amerikan persun paljastuminen täydelliseksi ääliöksi ja vieläpä rikolliseksi ottaa meidän omien persujen luonnon päälle.

      • Anonyymi

        Koita nyt käsittää spede, että Sasi on kokkare.


    • Anonyymi

      Olis se ollu hauska nähdä kuinka Yle ja viherpunaiset olisivat reagoineet, kyllä ylelläkin olis ollut sormi suussa.

    • Anonyymi

      Näinhän siinä käy kun ihmiset suljetaan sosiaalisesta mediasta väärien mielipiteiden takia ainoaksi keinoksi jää suora toiminta?

    • Anonyymi

      Todella hyvä piikki, tais mennä sormi suuhun vihreillä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kerrankin olen populistista öyhötystä lähinnä suoltavan aloittajan kanssa samaa mieltä. Johdonmukaisuuden nimissä parlamentarismin häiriköiminen on ihan yhtä tuomittavaa, tapahtuipa häiriköinti miltä tahansa taholta. Mielenosoittamiseen on sivistysvaltioissa oikeus, ja jossain määrin niiden tämän oikeuden puitteissa voidaan hyväksyä aiheuttavan häiriötä, mutta ei mitä tahansa häiriötä ja miten tahansa paljon ja mihin tahansa kohdistuen.

      Aloittaja pitäisi minua "vihervasemmistolaisena", jos tietäisi mielipiteitäni. Hän ei kuitenkaan tiedä, että olen alusta saakka paheksunut esim. Elokapina-liikkeen toimintaa. En kuitenkaan teeskentele omaavani mitään tuomiovaltaa, eivätkä muiden tekemiset kuulu minulle. Mitä tulee Yhdysvaltain kongressiin laittomasti rynnäköineisiin äärioikeistolaisiin salaliittoöyhöihin ja muihin trumpisteihin, tai ympäristöliikkeiden kapinoitsijoihin, niin minusta nuo ihmiset vain toimivat typerästi, silloinkin kun eivät vielä varsinaisesti riko mitään lakia.

      Koko tämä puhe, että "tuomitsetko" sen ja sen tai "irtisanoudutko" siitä ja siitä, on bullshittiä. Minulla ei ole tuomiovaltaa, enkä minä ole etukäteen kiinnisanoutunut mihinkään, mistä voisin myöhemmin irtisanoutua. Voin tietysti ylistää tai olla ylistämättä asioita. En ylistä aktivismia, hyvänkään asian edestä, jos se häiritsee jotain perustoimintoja. Syy on se, että se toimii itseään vastaan silloin, jolloin hyvätkin tavoitteet voivat keinojen vastustamisen takia jäädä toteutumatta. On sanomattakin selvää, että trumpistista idiotismia ei ole syytä ylistää olivat sen keinot mitä hyvänsä.

      • Anonyymi

        Mistäs sinä tiedät mitä aloittaja täällä kirjoittaa?


    • Anonyymi

      Sasilta loistava veto.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      276
      2974
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1538
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1270
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe