Fanimatka Turkkiin

Anonyymi

Tuotanuinnii perinteinen maltillisten fanimatka järjestettään tänä vuonna normmaalliin tappaan. Kohteena on vanha tuttu tietennii Turkki ja se Alanya, jo kolomatta kerttaa. Syyään halalia ja lillutellaan alttaassa kun se tekköö hyvvää lihaksille.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuotanuinnii ruokatillauksia otettaan nyt vasttaan ja kysseiset hinnat ovat vain jäsenille. Ite oon tilanna tuon iskenderin ja kolome rullakepapia ja mainittakkoon että kaikki halalia ettei tarvihe maltillsten tuota pelätä

      Pitakebab 7,50€
      Kebab Riisillä 7,50€
      Kebab Salaatilla 8€
      Iskender Kebab 8,50€
      Kebab Lohkoperunoilla 8,50€
      Kebab Ranskalaisilla 9€
      Rullakebab 9€
      Aurarulla 9,50€
      Kebab-ateria 9,50€
      Falafel
      Falafel Pitaleivällä 8€
      Falafel Riisillä 9€
      Falafel Salaatilla 9€
      Falafel Ranskalaisilla 9€
      Falafel Lohkoperunoilla 9€
      Falafel Rulla 9€
      Falafel Aurarulla 9€

    • Anonyymi

      Tuotanuinnii ja voin taata että on pyhhee lihhoo. Tehty just niinku pyhä kirja sannoo, Riikan mies tehny ja Keijo valavonu että mennöö just oikkein säkkeien mukkaan. Ja ajatelkkoohan vähän, tuota pyhhää kirjjaa män se yks tamperrelainen heittelemmään. Jäläkiruuaks oon uatellu ottoo valavelin riisillä ja tuommosen kepap-aterian sitä en ookkaan ennnen testanna.

    • Anonyymi

      Luonnollinen valinta kohteeksi, kun puheenjohtajana on turkkilaisen suurperheen äiti.

    • Anonyymi

      Itse kartan jokaista naista ihan missä tahansa mm. ehdokkaana vaaleissa, joka on lähtenyt pelehtimään muslimien kanssa ja mennyt perheenkin perustamaan.

      • Anonyymi

        Samoin. Jos on ollut niin daiju päästään että pitänyt katsoa loppuun asti mitä semmoinen tuo tullessa, on turha yrittää selitellä "minulla on nyt kokemusta".
        Naurettavinta mitä tiedän että muslimien kanssa suhteessa olleet suomi-naiset ylpeilevät kokemuksellaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2620
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      89
      1966
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1501
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      923
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe