Tänään on mun vuosipäivä

Anonyymi

Olen ollut 8 vuotta työttömänä, tai siis kotona, kotona on aina töitä joten ollu, mutta orjana muilla ihmisilä en ole ollut.
Aika helppoo olla kotona ja saada silti rahaa. Kerran oli yhdellä hullulla kurssilla, me nukuttiin siellä suurin osa päivästä. Töitä ei saatu silti. Kaksi viikkoo kesti. onneks ei saatu. Ihan hullua, jos joutus hommiin, en hae enkä mene.

18

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lämpimät onnittelut merkkipäivän johdosta ja hyvää alkanutta vuotta.

• Anonyymi

Vau, kiitos. Pöytä on koreena, kinuskikakku ja ja skumppaa ja kahvia ja teetä, leivoksia ja suolapalaa tarjolla. Kivat juhlat tiedossa.

• Anonyymi

Juhlat täälläkin.
      -91 lomautus palkkatyöstä, nyt alkoi vanhuuseläke muutaman työkyvyttömyyseläkevuoden päätteeksi.
      Mässäillään riistafileitä ja ryypätään rasvatonta piimää.

• Anonyymi

No eipä siinä paljoa muutosta tule jos tk-eläkkeeltä jää vanhuuseläkkeelle :-)..No tietenki jos haluaa töitä tehdä,niin ei ole tulorajaa niinkuin on tk-eläkeläisellä.

• Anonyymi

Oh, mulla tuli kanssa 6v täyteen.

• Anonyymi

Uuh, pitääpä laskee monta vuosipäivää mulla on, ei taida kymmenen sormee riittää. Juhlat siis teidossa.

• Anonyymi

en tiedä mones päivä mutta koko 2000 luvun olen juonut jokapäivä olutta ja poltellut savukkeita.

• Anonyymi

On lottovoitto syntyä työttömäksi Suomeen.

• Anonyymi

Olet erehtynyt. Varsinainen lottovoitto on se kun pääsee livahtamaan mamuksi Suomeen.

• Anonyymi

Niinkä vähän aikaa oot työtön ollut. Olen ollut 11 vuotta. Oon nauttinut joka hetkestä työttömänä. Töis ei vois nauttii elämästä olis vaan stressii ja pitäis kuunnella työläisten paskoja juttuja ja pomojen urputtamista. Ei työ ole elämän tärkein juttu. Ihmisiä kuoleekin paljon töis ja niillä on paljon kaikenlaisia ongelmia enkä minä aio kuolla eikä minulla ole ongelmia. Elän rauhallista elämää, hiljaisuudesta nautin täysillä.

• Anonyymi

Työpajalle sinä kuuluisit jos 11vuotta työtön ollu.Eipä varmaankaan sisältöä elämässä.

• Anonyymi

Häh? Työpajalle? mitä hän siellä tekeisi, ammattitaitoinen ihminen? Luuletko että harjoittelijaksi?? Heheeee... kuule ammattimies jos ei saa alansa töitä ei alistu mihinkään pajaan hommiin, älä unta näe. Oletpa katkera.

Sisätlö on elämässä silloin kun ei tarvi tehdä töitä. Kotona on tarpeeksi ja se riitttää.

itse olen ollut kaemmin kotona ja en ikipäivänä lähtisi töihin. En ehtisi, niin paljon on kuule SISÄLTÖÄ ELÄMÄSSÄ, ettei sulla kahdessakymmenessä vuodessakaan ole muuta kun orja työ.

• Anonyymi

Työpajalle ne ehdotti työkkärissä. Sanoin hehehe oletpas tyhmä. Olen 3 ammattia opiskellut eikä työpajalla ole ammattiani vaativia töitä eikä siellä makseta 14 euroo tunnissa. Tekemistä on vaikka kuinka paljon. Viime kesänä kaivoin salaoja remppaa yhden tyypin ja sen naapurin tontin rajalle. 40 metriä ojaa piti kaivaa lapiolla ja huh oli kova urakka mutta 17 euroa tunnissa käteen ja pari viikkoa niin sain hyvät rahat.

Myös kalastan usein ja myyn kalaa ahven menee heti kaupaksi ja kaikki mitä saan menee 14 eurolla kilo. Kulut on jotain 1-2 euroa kun bensaa ostaa veneeseen eikä tarvii kauas ajella. Viikossa olen saanut hyvinkin 30 kiloa ahventa.

Kerran sain pelkästään heinäkuun aikana 300 kg ahventa, huh mikä perkaaminen oli mutta kalat meni aika äkkiä kun myin ne. Sitten myös treenaan ja kuntoilen ajankuluksi joten sisältöä on vaikka kuinka paljon elämässä.

• Anonyymi

oletteko ajatellut kirjailijan työtä?

• Anonyymi

Mä oon tehny kirjoja ja runoja ja laulun sanoja ja pakinoita ja vaikka mitä. On hyvä ulosanti ja älykkyys. Keksin vaikka mitä.

• Anonyymi

taidan olla yli 10 v

koska sitä perustuloa saataisiin?

valtio ei oo yllättänyt kansaa uudistuksilla pitkään aikaa
      siten kun korona alkoi

uutiset kertoi kuivuudesta madagaskarilla,
      niin teki mieli olla pelastaja ja lähteä tuomaan vettä
      onhan suomessa sitä luntaa liikaa

• Anonyymi

mietin, että kuka auttaa ja ketä maailmaalla
        jos vaikka itse alkaisin auttaa
        mutta tahtooko kukaan
        että tuntematon alkaa yrittää

• Anonyymi

Sytytä vaan kärryytystupakki ja mieti asioita raahallisesti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7558
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3622
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1846
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1060
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      943
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      27
      911
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      807
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      732
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      729
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      26
      662
    Aihe