Aston Villa - Liverpool

Anonyymi

Veikkaus antaa kotivoitolle kertoimeksi 24. Pakko pelata kympillä:)
Villa tulee peliin junioreilla, korona jyllää Villa Parkilla.
Tuleeko pool parhailla vai säästetäänkö tähdet mahdolliselta altistumiselta ??
Tiistaina Valioliiga pelaajat testattiin, löytyi 40 taudinkantajaa.

5

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kelleherin ennustetaan pelaavan Poolin maalissa, mutta ei se ole katastrofi. Kelleristä on tulossa selvä kakkosvahti Alissonin jälkeen. Allekirjoittanut ei usko, että Pool lähtee häviämään, mutta ei se ehkä bebaraiskaustakaan tule tekemään. Osuvin haku on ehkä tasuri puoliajalla, 2. puoliajalla Pool voittaa.

      Oma valinta: Aston Villa( 2) 3.10 eli Pool saa voittaa yhdellä maalilla ja veto osuu.

      • Anonyymi

        Veskaria lukuunottamatta Pool pelasi ykkösjengillä.
        Villa oli tehokkaampi;) Kaksi laukausta kohti maalia ja yksi tehty maali.
        Pool laukoi maalia kohti 29 kertaa ja teki neljä maalia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veskaria lukuunottamatta Pool pelasi ykkösjengillä.
        Villa oli tehokkaampi;) Kaksi laukausta kohti maalia ja yksi tehty maali.
        Pool laukoi maalia kohti 29 kertaa ja teki neljä maalia.

        Villalla oli lahjakkaita junnuja. Pool piti ennätysmäisen paljon palloa, mutta ratkaisi pelin vasta 2. puolikkaalla. Onneksi ei tullut pahempia loukkaantumisia. Seuraavaksi sitten Man Unitedin kimppuun. Siinä matsissa Poolin kerroin näkyy alustavasti olevan alle kaksi, joten täytyy varmaan kokeilla tasuria melkein neljän kertoimella. Poolin maalinteko ei tällä hetkellä ole ihan parhaalla tasolla, mutta ei kai se nyt sentäs Anfieldilla meinaa häviäkään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Villalla oli lahjakkaita junnuja. Pool piti ennätysmäisen paljon palloa, mutta ratkaisi pelin vasta 2. puolikkaalla. Onneksi ei tullut pahempia loukkaantumisia. Seuraavaksi sitten Man Unitedin kimppuun. Siinä matsissa Poolin kerroin näkyy alustavasti olevan alle kaksi, joten täytyy varmaan kokeilla tasuria melkein neljän kertoimella. Poolin maalinteko ei tällä hetkellä ole ihan parhaalla tasolla, mutta ei kai se nyt sentäs Anfieldilla meinaa häviäkään?

        ManU on pelannut niin ailahtelevasti ettei mikään tulos yllätä;)
        Pool saa levätä, ManU pelaa huomenna, vieraissa Burnley.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ManU on pelannut niin ailahtelevasti ettei mikään tulos yllätä;)
        Pool saa levätä, ManU pelaa huomenna, vieraissa Burnley.

        Ohhoh, Pool saa myös cupissa vastaansa ManU:n. Peli pelataan parin viikon päästä ManU:n kotona Old Toiletissa. Harmi, ettei tupa ole täynnä, koska kyllähän äänekäs yleisö aina tekee näistä kohtaamisista legendaarisia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe