Eli siis guban eräät vanhat avaukset tietysti kyseessä, niihin ei pysty enää kommentoimaan. Vaivannäköni kannatti, olivat siellä tarkastaneet kun linkkiä lähetin, ja totesivat että häiriköinti kyseessä.
Mahtaa tuota häirikköä ottaa päähän, viestin mukaan hän häärää myös toisella palstalla, eli joku pöpipää.
Oikeus voitti, vanhoja ketjuja suljettu....jeeees!
114
95
Vastaukset
- Anonyymi
Kannatatko tiukempaa sensuuria ????????????????
- Anonyymi
No ei tätä punakonetta tiukempaa sensuuria voi enää olla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei tätä punakonetta tiukempaa sensuuria voi enää olla!
Tosin se on aika yksipuolinen! Kaikki Islamin kritisoiminen on kielletty!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosin se on aika yksipuolinen! Kaikki Islamin kritisoiminen on kielletty!
Mutta sataa taas persujen laariin!
- Anonyymi
Sehän tarkoittaa, että noita vanhoja avauksia ei voi enää nostaa ylös.
Vai tarkoittaako?- Anonyymi
Palvelinvirhe palkkiona
- Anonyymi
PS nousi heti kärkeen
- Anonyymi
Siinähän nuot moktan ketjut yhä edelleen ovat !!
- Anonyymi
Sanotaanko Sensuuri voitti !!
- Anonyymi
kohta se tullee
jäähy viikon?
ei vissiin osaa ostaa uutta laitetta? "Mahtaa tuota häirikköä ottaa päähän..."
Toivotaan yhdessä, että näin on käynyt.
Spämmääminen on muutenkin sikasurkea ja myös kovin nolo tapa toimia. Siinähän spämmääjä huutaa ääneen, kun ei itse osaa kertoa edes omaa mielipidettään ja hänen ainoa kommunikointikeinonsa on yrittää estää muidenkin keskustelu.
Kuten olen useasti muistanut kertoa teille, minä osaa kirjoittaa ihan itse, eikä minulle edes teoriassa voi tulla tarvetta spämmäillä.
Parhain terveisin, Moktar. ;)- Anonyymi
Iteki?
Japaniinko viitaten? Somalikielisten vastineessa ei juurikaan ollut kehumista, mutta teräväkielisien vastineessa oli ytyä sitäkin enemmän.
Miten sinä aina osaatkin kompastua omiin mäystimisiisi.
Eiköhän naureta tovi sitä huutonaurua. ;)- Anonyymi
Tuplavirheen tekijä MG. ;))))))))))))))))))))))))))))))))
- Anonyymi
Mitä, onko jonkun kääpäisiä ketjuja suljettu? Tämähän on ilon ja onnen päivä. ;)
Kiitos.- Anonyymi
Hieno juttu. Tahdomme lisää sellaista, mitä useampi ketjunsa häviää, niin sen tasokkaampi maahanmuuttopalstasta kehittyy. :)
- Anonyymi
Häiriköinti kyseessä? No aivan varmasti ja 110 % todennäköisyydellä.
Sama heppu on pyörinyt ainakin, niihin rajoittumatta, kielipolitiikka-, uskonto-, perussuomalaiset- ja talousrikokset-osioissa 12 - 15 vuotta ja jopa kauemmin. Sama menetelmä ollut käytössä ihan koko ajan.- Anonyymi
Luottaa liikaa nimimerkkinsä suojaan.
- Anonyymi
Tilintarkastaja osaa kertoa.
- Anonyymi
Nyt voit pyrkiä demariksi.
- Anonyymi
sillä on oma päämäärä
kela tutuksi maailmalle - Anonyymi
Kannattaa aina ilmiantaa asiaton ,sinisellä nimimerkilläkin kirjoitettu viesti.
Palsta pysyy puhtaampana ja kirjoitustaitoiset saavat olla enemmän esillä.Älä nyt näe tätä asiaa noin ahtaasti. Aina kannattaa ilmiantaa, olipa nikki sitten sininen tai ruskea.
Meidän on yhdessä puolustettava perussuomalaista käsitystä sananvapaudesta; aina saa vapaasti sanoa, mutta sitten kyllä ilmiannetaan.
Ja sitten huutonaurua tovi jos toinenkin. ;)- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Älä nyt näe tätä asiaa noin ahtaasti. Aina kannattaa ilmiantaa, olipa nikki sitten sininen tai ruskea.
Meidän on yhdessä puolustettava perussuomalaista käsitystä sananvapaudesta; aina saa vapaasti sanoa, mutta sitten kyllä ilmiannetaan.
Ja sitten huutonaurua tovi jos toinenkin. ;)Eihän se perussuomalaisten vika ole, jos et osaa käyttäytyä kunnolla netissäkään?
Ja tietysti nauretaan;) Anonyymi kirjoitti:
Eihän se perussuomalaisten vika ole, jos et osaa käyttäytyä kunnolla netissäkään?
Ja tietysti nauretaan;)Luetkos sinä ollenkaan näitä minun viestejäni?
Minähän olen tässä samassa rintamassa yhdessä Jussin, Sebun ja Teukan kanssa puolustamassa perussuomalaisuuden kovaa ydintä; suomalaisten sananvapautta. Kaikilla olkoon vapaus sanoa ajatuksensa julki.
Se on sitten ihan pieni sivuseikka vaan, että muiden kuin persujen sanomista tehdään sitten ilmianto ihan parhaaseen isovenäläiseen tapaan.
Olet sinä lysti ukkeli.
ja tietysti nauran mikäkin, meillähän on nyt lystiä. ;)- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Luetkos sinä ollenkaan näitä minun viestejäni?
Minähän olen tässä samassa rintamassa yhdessä Jussin, Sebun ja Teukan kanssa puolustamassa perussuomalaisuuden kovaa ydintä; suomalaisten sananvapautta. Kaikilla olkoon vapaus sanoa ajatuksensa julki.
Se on sitten ihan pieni sivuseikka vaan, että muiden kuin persujen sanomista tehdään sitten ilmianto ihan parhaaseen isovenäläiseen tapaan.
Olet sinä lysti ukkeli.
ja tietysti nauran mikäkin, meillähän on nyt lystiä. ;)"muiden kuin persujen "sanomista" tehdään sitten ilmianto"
Eihän tuo ole vielä mitään, sillä persujen sanomisista viherpunikit tekevät aiheettoman rikosilmoituksen.
Nauretaan toki duettona pari varttia;) Anonyymi kirjoitti:
"muiden kuin persujen "sanomista" tehdään sitten ilmianto"
Eihän tuo ole vielä mitään, sillä persujen sanomisista viherpunikit tekevät aiheettoman rikosilmoituksen.
Nauretaan toki duettona pari varttia;)"...sillä persujen sanomisista viherpunikit tekevät aiheettoman rikosilmoituksen."
Älä ole yhtään huolissasi.
Jos henkilö tekee valheellisen tai muuten perusteettoman rikosilmoituksen, siitä kopsahtaa tuomio. (perätön lausuma esitutkinnassa, väärää ilmianto, kunnianloukkaus jne...)
Tässä esimerkki:
http://vintti.yle.fi/ohjelmat.yle.fi/poliisitv/raportit/peraton_rikosilmoitus.html
Jos taas rikosilmoitus osoittautuu aiheelliseksi, niin silloinhan se ei ole aiheeton.
Asiat pitää tietää, pelkällä öyhötyksellä ei ole totuusarvoa.
Nauretaan vaan. ;)
- Anonyymi
äänestä oikein
- Anonyymi
huuhaaa on jossain muualla
- Anonyymi
Ja siinähän sinä yhden sanan nostelija oletkin, kävit sitten nostamassa trollin kymmenkunta avausta ylös!
Mikä motiivina, vai rakastatko roskakirjoituksia noin paljon?
- Anonyymi
kirjoitukset voi johtua myös vatsavaivoista
nähnyt paljon vastaavia tapauksia tai ilmastoahdistus-suomi on pahamaa - Anonyymi
Kyllä se klo 10 taas tulee kehumaan mamuja
- Anonyymi
klo jo 10:01 missä?
- Anonyymi
Kannattaa AINA niksutella trollin jutut, sillä ne ovat asiatonta roskaa.
- Anonyymi
Sinun asuintilasi kymmenisen vuoden ajan. :)
Ketjusta on poistettu 117 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749