Tytöt ne vaan lomailee vaikka
maa on rokotekriisissä ja kansalaisten terveys on uhattuna.
Ihmiset odottavat johtajuutta, mutta turhaan.
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Normaalia vihervassureiden vastuunkantoa.
- Anonyymi
Maamme asiat on hyvissä käsissä. Johtajat lomailee, että jaksaa taas kantaa vastuunsa. Kyllä kansa voi odottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maamme asiat on hyvissä käsissä. Johtajat lomailee, että jaksaa taas kantaa vastuunsa. Kyllä kansa voi odottaa.
Kesällä 2015 kepuporvari Sipilän hallitus (kepu, kokoomus ja persut) lomaili ja päästi Suomeen noin 35 000 paperitonta ulkomaalaista toisesta turvallisesta EU maa Ruotsista josta tyräyksestä on koitunut vähintään 10 miljardin euron lasku Suomen veronmaksajille vero ja velkarahoinamme.
- Anonyymi
Pitäsi Lontoon tilanne jo herättää hallitus tekemään niitä " Etupainotteisia toimia ".
Tyttö hallituksella kyllä puhetta ja selityksi riittää, mutta ne todelliset toimet eivät käynnisty millään Suomessa. - Anonyymi
Mitä teki sipilä
Kaaokden
Mitä teki tskinkääntäjä
Mamytti suomen - Anonyymi
En hinju rokotetta vaan haluan odottaa miten jo rokotteen saaneille terveydenhuollon henkilökunnalle käy. Käytän maskia asipoidessani kaupoissa ja pesen kädet kuten ohjeet on annettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Liikenne topissa
Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio679755Naisen vessakäynti suhteen alussa
Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin1185692Miksei työ kelpaa suomalaisille?
Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia4905626Maisa se jaksaa valehdella
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma1835195Talouselämä-julkaisu tykittää kovaa tekstiä Usan taloudesta
"Joe Biden nousee velkaantuvan valejättiläisen johtoon – Yhdysvaltain budjettivajeet repeävät ja velkavuori kasvaa" https://www.talouselama.fi/uutis1782828