"Presidentti ei ole Yhdysvaltojen koko historian aikana kertaakaan antanut itselleen armahdusta.../....Trump on myös tarjonnut etukäteisarmahdusta useille hallintonsa jäsenille, kertoo New York Times. Monet ovat kieltäytyneet, koska he ovat ajatelleet armahduksen hyväksymisen olevan samalla tunnustus syyllisyydestä johonkin." mutta nyt presidenttinä on rikollinen joka tietää rikkoneensa useita lakeja ja haluaa päästä kuin koira veräjästä. Trump on pelkuri.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/65ab0294-75e3-40a5-a42b-de76e85732fa
Trump haluaa armahtaa itsensä
Anonyymi
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Rikollisella on hätä.
- Anonyymi
Sen takaan että Trump tulee maisteleen pölyä.... IKUISUUDEN VAIN
- Anonyymi
mä vannon kautta kiven ja kannon :'----( et jos sananibanaanin syön niin mörökölli minut syöpi, kautta kivien ja kukkien ja kantojenki vannon vannon vannon ikuisuutta ja valoa ja raukkautta vain ja uuden alkua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mä vannon kautta kiven ja kannon :'----( et jos sananibanaanin syön niin mörökölli minut syöpi, kautta kivien ja kukkien ja kantojenki vannon vannon vannon ikuisuutta ja valoa ja raukkautta vain ja uuden alkua.
Teidän Kultamussukkojen Ikioma <3 4 evaaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 262454
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv572274Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo762183Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m161969- 831688
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍281333En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk71289Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä141224- 41043
Se on siinä
Jami kun vielä loppuu niin Lappajärvellä ei oo yhtään mitään toimintaa.Purkamista piisaa kymmenen vuoden ajalle.Maakunna29918