Alkutyydytys

Anonyymi

Mites te muut pariskunnat hoidatte itsetyydytyksen? Meillä tullut tavaksi, että menen ensin makkariin ja tyydytän itselleni parit orkut. Sitten huudan mieheni mukaan ja hänkin ottaa välineensä esiin.
Hetken yhdessä vielä runnkkailemme ja saan siinä vielä yhdet, kahdet ja sitten haluan oikeata kyrpää sisääni.

12

1286

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meillä exän kanssa se meni niin, että minä aloitin suuseksillä, vähintäänkin yhden orkun verran. Sen jälkeen hän puolestaan imi minua ja sen jälkeen pantiin

    • Anonyymi

      Yksin en ole käynyt ennen yhdyntää masturboimassa, mutta miehen kanssa yhdessä sitä välillä harrastamme. Sääliksi vaan käy häntä, kun hän ei voi laueta, vaikka minä värisen vieressä oman orgasmini kourissa. Oma vikansa tietysti, kun haluaa mieluummin laueta pimppaani. Eikä minullakaan mitään sitä vastaan ole.

      • Anonyymi

        onko sillä pitkää pötköä sulle


    • Anonyymi

      meillä ollut mustikin mukana alkulämmittelyssä,muija tykkää

      • Anonyymi

        miten musti on mukana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miten musti on mukana

        Sun persreijässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun persreijässä

        juuri näin takaapäin


    • Anonyymi

      Meillä aloitetaan suuseksillä ja dildolla eka orkku ja sen jälkeen kulli sisään. Vaimo sormettaa samalla ja saa toisenkin orkun tai sitten ei aina.

    • Anonyymi

      Meillä myös välillä tyydytellään itseämme niin että asetun vaimoni jalkojen väliin ja katson kun hän hieroo itseään dildolla ja sormilla . Hän kertoo kun alkaa tulemaan ja minä laukean hänen pillulleen ja vatsalleen yleensä lähes samaan aikaan kun hän nauttii orkustaan. Kiihottavaa välillä tälläinen.

      • Anonyymi

        Että tällasia satuja


    • Anonyymi

      Niin niin ja..........niin

    • Anonyymi

      hei ihminen on maailmassa täysin omien valintojen varassa,,teetkö lihallisia
      himojen tekoja,,varastatko ,valeletko ,varastatko,puhutko väärin toisesta..
      eli jos haluat olla tumma sydän.. teet noita asioita ja ne tyydyttää sinua ok
      mutta jos haluat että elämässäsi on valoa ja onnistumisia ,elämäsi on levollinen
      ja rauha lämmittää sinua..jätät nuo ensin kertomani asiat...ok

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3849
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2377
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      211
      2120
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      142
      2043
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      421
      1453
    6. 79
      1241
    7. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      139
      1214
    8. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1145
    9. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      84
      1099
    10. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1080
    Aihe