Aihe

Olipa taas taksikyyti

Anonyymi

Harvoin alennun taksipalveluita käyttämään mutta tänään oli pakko. Heti alkumatkasta kuski alkoi juoruilemaan toisten ihmisten asioista. Minua ei kiinnostanut pätkääkään joten pistin kuulokkeet korville ja aloin kuuntelemaan musiikkia. Se ei kuitenkaan kuskin tahtia haitannut vaan suu kävi koko ajan. Onneksi en enää kuullut mitään.

Perille päästyämme otin kuulokkeet pois korvilta. Kuskilla oli edelleen juttu kesken ja hän selitti jotain sekavaa John Holmesin ja Martti Ahtisaaren yhdennäköisyydestä. Purskahdin nauramaan mutta kuski ei ilmeisesti edes tajunnut sitä. Maksoin kyytini ja nousin nopeasti pois autosta jottei kuski alkaisi kopeloimaan minua, sillä sehän taksikuskeilla on miesasiakkaiden kohdalla tapana.

Ei ihme, että taksikuskeja yleisesti pidetään jotenkin vajaaälyisinä.

15

136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikki suharit ovat juorukelloja. Poikkeuksia ei ole.

• Anonyymi

Jakomäessä kaikki ennallaan. Ensin typerääkin typerämpi aloitus ja heti perään typerä vastaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jakomäessä kaikki ennallaan. Ensin typerääkin typerämpi aloitus ja heti perään typerä vastaus.

Jakomäki mielessäin :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin toimin aina, olet oikeassa,

• Anonyymi

Juoruaminen on jostain syystä takseilla kyllä veressä ja on ollut pitkään. Muistan kun ajelin taksia aikoinaan niin silloin puhuttiin, että jos et jaksa tarkastaa kirjanpidosta oman pirssin liikevaihtoa niin sen voi kysyä tolpalla olevalta kollegalta.

• Anonyymi

Itse vaikenin kuin simpukka, mutta sehän ei kaikille kelvannut. Olisi pitänyt esittää kertomuksia omasta tai julkkisten elämästä. Oma elämäni on tylsää ja muiden asiat unohdan viimeistään siinä vaiheessa, kun ovi sulkeutuu.

• Anonyymi

Sinun oli pakko päästä taas taksiin katsomaan tosimiestä, jotta voit onanoida koko viikonlopun. Seisoiko pikkupili koko matkan?

• Anonyymi

Tosimiehellä tarkoittanet minua. Taksissa ei nimittäin ollut kuin minä ja huvittavan näköinen kuski. Minä näen siis tosimiehen aina kun katson peiliin, ylikalliiseen taksiin ei sen takia tarvitse mennä.

SInun kannattaisi harkita terapiaan menoa jo kerta kiihotut takseista niin paljon, että koet tarvetta itsetyydytykseen vain ajatellessasi niitä.

• Anonyymi

Voi voi ...sun kirjoitukset tunnistaa aiheesta ja kirjoitusasusta. Kannattaisko vähän uudistua, vai mitä?

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulut selvästi nykypäivän pullamössösakkiin joka suuttuu ja ahdistuu kaikesta mikä ei vastaa omaa näkemystä. Tässä sinulle onkin hyvä kirjoitus aiheesta: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/50be1fab-9065-4c60-bab7-6cc010795898 . Luettuasi tuon voitkin käpertyä omaan turvapaikkaasi katselemaan kuvia kukkasista.

Kirjoitus on ihan hyvä, mutta sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että sinä tehtailet mitä omituisempia aloituksia taksipalstalle.

• Anonyymi

Minä keskustelen kuskin kanssa aina miesten hamekankaista ja pyllistelyn tärkeydestä.

• Anonyymi

Tuo on taksikuskien lempiaihe heti munkkipossujen, tupakan, viinan sekä miesten keskisten saunailtojen jälkeen.

• Anonyymi

Taksia voi nykyään ajaa täysin onnettomat reppanat ja se näkyy täällä Suolen palstoilla heiden kiukutteluinaan.

• Anonyymi

Olen samaa mieltä. Ahkerat ja ammattitaitoiset taksikuskit eivät tosin kuluta aikaansa netin keskustelupalstoja selaten. Tänne onkin pesiytynyt ne laiskat ja ei-niin-ammattitaitoiset tapaukset. Kovasti he kuitenkin uhoavat täällä päivästä toiseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      420
      4905
    2. Talouselämä-julkaisu tykittää kovaa tekstiä Usan taloudesta

"Joe Biden nousee velkaantuvan valejättiläisen johtoon – Yhdysvaltain budjettivajeet repeävät ja velkavuori kasvaa" https://www.talouselama.fi/uutis
      Maailman menoa
      103
      1776