Olipa taas taksikyyti

Anonyymi

Harvoin alennun taksipalveluita käyttämään mutta tänään oli pakko. Heti alkumatkasta kuski alkoi juoruilemaan toisten ihmisten asioista. Minua ei kiinnostanut pätkääkään joten pistin kuulokkeet korville ja aloin kuuntelemaan musiikkia. Se ei kuitenkaan kuskin tahtia haitannut vaan suu kävi koko ajan. Onneksi en enää kuullut mitään.

Perille päästyämme otin kuulokkeet pois korvilta. Kuskilla oli edelleen juttu kesken ja hän selitti jotain sekavaa John Holmesin ja Martti Ahtisaaren yhdennäköisyydestä. Purskahdin nauramaan mutta kuski ei ilmeisesti edes tajunnut sitä. Maksoin kyytini ja nousin nopeasti pois autosta jottei kuski alkaisi kopeloimaan minua, sillä sehän taksikuskeilla on miesasiakkaiden kohdalla tapana.

Ei ihme, että taksikuskeja yleisesti pidetään jotenkin vajaaälyisinä.

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikki suharit ovat juorukelloja. Poikkeuksia ei ole.

• Anonyymi

Jakomäessä kaikki ennallaan. Ensin typerääkin typerämpi aloitus ja heti perään typerä vastaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jakomäessä kaikki ennallaan. Ensin typerääkin typerämpi aloitus ja heti perään typerä vastaus.

Jakomäki mielessäin :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin toimin aina, olet oikeassa,

• Anonyymi

Juoruaminen on jostain syystä takseilla kyllä veressä ja on ollut pitkään. Muistan kun ajelin taksia aikoinaan niin silloin puhuttiin, että jos et jaksa tarkastaa kirjanpidosta oman pirssin liikevaihtoa niin sen voi kysyä tolpalla olevalta kollegalta.

• Anonyymi

Itse vaikenin kuin simpukka, mutta sehän ei kaikille kelvannut. Olisi pitänyt esittää kertomuksia omasta tai julkkisten elämästä. Oma elämäni on tylsää ja muiden asiat unohdan viimeistään siinä vaiheessa, kun ovi sulkeutuu.

• Anonyymi

Sinun oli pakko päästä taas taksiin katsomaan tosimiestä, jotta voit onanoida koko viikonlopun. Seisoiko pikkupili koko matkan?

• Anonyymi

Tosimiehellä tarkoittanet minua. Taksissa ei nimittäin ollut kuin minä ja huvittavan näköinen kuski. Minä näen siis tosimiehen aina kun katson peiliin, ylikalliiseen taksiin ei sen takia tarvitse mennä.

SInun kannattaisi harkita terapiaan menoa jo kerta kiihotut takseista niin paljon, että koet tarvetta itsetyydytykseen vain ajatellessasi niitä.

• Anonyymi

Voi voi ...sun kirjoitukset tunnistaa aiheesta ja kirjoitusasusta. Kannattaisko vähän uudistua, vai mitä?

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulut selvästi nykypäivän pullamössösakkiin joka suuttuu ja ahdistuu kaikesta mikä ei vastaa omaa näkemystä. Tässä sinulle onkin hyvä kirjoitus aiheesta: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/50be1fab-9065-4c60-bab7-6cc010795898 . Luettuasi tuon voitkin käpertyä omaan turvapaikkaasi katselemaan kuvia kukkasista.

Kirjoitus on ihan hyvä, mutta sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että sinä tehtailet mitä omituisempia aloituksia taksipalstalle.

• Anonyymi

Minä keskustelen kuskin kanssa aina miesten hamekankaista ja pyllistelyn tärkeydestä.

• Anonyymi

Tuo on taksikuskien lempiaihe heti munkkipossujen, tupakan, viinan sekä miesten keskisten saunailtojen jälkeen.

• Anonyymi

Taksia voi nykyään ajaa täysin onnettomat reppanat ja se näkyy täällä Suolen palstoilla heiden kiukutteluinaan.

• Anonyymi

Olen samaa mieltä. Ahkerat ja ammattitaitoiset taksikuskit eivät tosin kuluta aikaansa netin keskustelupalstoja selaten. Tänne onkin pesiytynyt ne laiskat ja ei-niin-ammattitaitoiset tapaukset. Kovasti he kuitenkin uhoavat täällä päivästä toiseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      25
      2144
    2. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      92
      1965
    3. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      88
      1931
    4. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1643
    5. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      24
      1527
    6. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      488
      1496
    7. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      1
      1494
    8. Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?
      Lieksa
      49
      1300
    9. Mistä juttelit viimeisen kerran

Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.
      Ikävä
      75
      1174
    10. Kemet lomautukset

Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas
      Suomussalmi
      35
      1169
    Aihe