Loser Trump on toimillaan estänyt ihmisten rokottamisen koronaa vastaan.
Vain murto-osa saaduista rokotteista on käytetty. Ihmisiä laitetaan jonottamaan tuntikausiksi sekä testauksissa että rokotuksissa. Trump haluaa itse päättää ketä saa rokottaa ja koska. Hidastaa prosessia. Kaikki on salaista ja kaiken tiedon on kuljettava Valkoisen talon kautta. Koko ajan pitää odottaa ja odottaa ja sitten kysellä, miksi vieläkin pitää odottaa vastausta.
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Trump on salannut suuren osan hallituksen toiminnasta. Paljon yllätyksiä odotettavissa. Väärennettyjen dokumenttien ja tietokantojen korjaamiseen menee vuosia. Ja ihmisten parantamiseen vuosikymmeniä.
- Anonyymi
Trump kostaa väärin äänestäneille.
- Anonyymi
Väärin äänestäneitä on yli 80 miljoonaa, joten hommaa riittää.
- Anonyymi
Suuri osa rokotteista on jo tuhoutunut. Kukaan ei ollut valmistautunut rokotusten vaatimaan oheistyöhön ja seurantaan yms. Ei riitä antaa piikkiä ja ohjata asiakas ulos.
- Anonyymi
Trump käski noudattamaan Valkoisen talon antamia ohjeita. Mitään ohjeita ei kuitenkaan annettu, sillä ne ovat salaisia eikä niitä voi paljastaa vihollisille eli Bidenin porukalle.
Loser Trumpilla ei ole mitään vastuuntuntoa tai moraalia.
- Anonyymi
Mikään ei toimi vieläkään.
- Anonyymi
Ja mitään ei saa kertoa julkisuuteen. Vaarantaisi maan turvallisuuden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisen vessakäynti suhteen alussa
Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin35726500Liikenne topissa
Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio4014274Maisa se jaksaa valehdella
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma33612009- 988930
Miksei työ kelpaa suomalaisille?
Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia5686116