Aihe

Loser Trump on toimillaan estänyt ihmisten rokottamisen koronaa vastaan.

Anonyymi

Vain murto-osa saaduista rokotteista on käytetty. Ihmisiä laitetaan jonottamaan tuntikausiksi sekä testauksissa että rokotuksissa. Trump haluaa itse päättää ketä saa rokottaa ja koska. Hidastaa prosessia. Kaikki on salaista ja kaiken tiedon on kuljettava Valkoisen talon kautta. Koko ajan pitää odottaa ja odottaa ja sitten kysellä, miksi vieläkin pitää odottaa vastausta.

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Trump on salannut suuren osan hallituksen toiminnasta. Paljon yllätyksiä odotettavissa. Väärennettyjen dokumenttien ja tietokantojen korjaamiseen menee vuosia. Ja ihmisten parantamiseen vuosikymmeniä.

• Anonyymi

Trump kostaa väärin äänestäneille.

• Anonyymi

Väärin äänestäneitä on yli 80 miljoonaa, joten hommaa riittää.

• Anonyymi

Suuri osa rokotteista on jo tuhoutunut. Kukaan ei ollut valmistautunut rokotusten vaatimaan oheistyöhön ja seurantaan yms. Ei riitä antaa piikkiä ja ohjata asiakas ulos.

• Anonyymi

Trump käski noudattamaan Valkoisen talon antamia ohjeita. Mitään ohjeita ei kuitenkaan annettu, sillä ne ovat salaisia eikä niitä voi paljastaa vihollisille eli Bidenin porukalle.

Loser Trumpilla ei ole mitään vastuuntuntoa tai moraalia.

• Anonyymi

Mikään ei toimi vieläkään.

• Anonyymi

Ja mitään ei saa kertoa julkisuuteen. Vaarantaisi maan turvallisuuden.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      357
      26500
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14274
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      336
      12009
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      98
      8930
    5. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      568
      6116