EHTOOLLINEN

Se oli tavallinen pääsiäisateria,
jonka Jeesus omilleen tarjosi.

Mutta kun hänet tapettiin,
ja totuus maailmasta katosi,
ja alkoi Antikristusten aika,
eivät palkkapaimenet enää
tällaista ateriaa tarjoa.

Tilalle tuotiin
saatanallinen rituaali:
pieni viinitilkka ja
pahvinmakuinen öylätti.

Ne ovat tässä lopun ajassa
kustannustehokas menetelmä,
jolla saadaan miljoonat ihmiset
ruokittua - ja halvalla.

Jeesus toivoi vietettävän
sitä hänen muistokseen.
Mutta Antikristukset tekivät
siitä oikotien taivaaseen:

"Herramme Jeesuksen
Kristuksen ruumis ja veri,
kätkeköön teidänkin
ruumiinne ja sielunne
iankaikkiseen elämään.
Menkää Herran rauhaan!"

Eivät tiedä piispat ja papit,
mikä rauha se heitä,
ja heidän laumaansa
odottaa, vaikka kirjoitettu on:

"Sen porton viiniä, vihan viiniä,
ovat kaikki kansat juoneet,
kaikki maailman hallitsijat,
ovat irstailleet hänen kanssaan,
ja kaikki maailman kauppamiehet,
ovat rikastuneet hänen vauraudestaan
ja ylellisestä elämästään."

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi:
      "Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani,
      ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä ettekä jäisi alttiiksi
      niille vitsauksille, joilla häntä lyödään.

      Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti,
      eikä Jumala unohda hänen pahoja tekojaan."

      • Jeesuksen tappaminen avasi Saatanalle, ja hänen valitulleen Paavalille tutun ja turvallisen vaihtoehdon:

        "Me emme saa lyödä laimin seurakuntamme yhteisiä kokouksia, niin kuin muutamilla on tapana, vaan meidän tulee rohkaista toisiamme, sitä enemmän mitä lähempänä näette Herran päivän olevan."


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Jeesuksen tappaminen avasi Saatanalle, ja hänen valitulleen Paavalille tutun ja turvallisen vaihtoehdon:

        "Me emme saa lyödä laimin seurakuntamme yhteisiä kokouksia, niin kuin muutamilla on tapana, vaan meidän tulee rohkaista toisiamme, sitä enemmän mitä lähempänä näette Herran päivän olevan."

        Miksi et opi opeistanne?
        2.Korinttolaiskirje: 11:14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi."

        Näin on jo tuomio raamatun mukaan kristillisten Kaikkivaltiaan Jeesuksen mukaan annettu:
        Ja näin se toimii kristittyjen sivistyksenä edelleen... rahoittajia omavanhurskaat uskovaiset:
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
        "Noitavainot nykyaikana
        Vielä nykyään joissakin vahvasti taikauskoisissa ja perinteisiin nojaavissa yhteisöissä harjoitetaan noitavainoja. Nykyajan vainot vaativat tuhansia ihmishenkiä vuosittain.[16] Etelä-Afrikan pohjoisosassa jopa satojen noidiksi epäiltyjen ihmisten uskotaan saaneen surmansa noitavainoissa 1990-luvulla.[17] Kamerunissa järjestetään noitaoikeudenkäyntejä, joissa syytetty voi saada tuomion noitatohtorina esiintymisestä. Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008.[18] Nigeriassa noin 5 000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[19] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia". Vuonna 2010 Haitilla tapettiin 45, joita syytettiin koleran levittämisestä voodoon avulla.[20]"

        Näiden herrojen palvelijoina olette paikkanne "ikuiseen tuleen" varanneet:
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et opi opeistanne?
        2.Korinttolaiskirje: 11:14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi."

        Näin on jo tuomio raamatun mukaan kristillisten Kaikkivaltiaan Jeesuksen mukaan annettu:
        Ja näin se toimii kristittyjen sivistyksenä edelleen... rahoittajia omavanhurskaat uskovaiset:
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
        "Noitavainot nykyaikana
        Vielä nykyään joissakin vahvasti taikauskoisissa ja perinteisiin nojaavissa yhteisöissä harjoitetaan noitavainoja. Nykyajan vainot vaativat tuhansia ihmishenkiä vuosittain.[16] Etelä-Afrikan pohjoisosassa jopa satojen noidiksi epäiltyjen ihmisten uskotaan saaneen surmansa noitavainoissa 1990-luvulla.[17] Kamerunissa järjestetään noitaoikeudenkäyntejä, joissa syytetty voi saada tuomion noitatohtorina esiintymisestä. Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008.[18] Nigeriassa noin 5 000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[19] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia". Vuonna 2010 Haitilla tapettiin 45, joita syytettiin koleran levittämisestä voodoon avulla.[20]"

        Näiden herrojen palvelijoina olette paikkanne "ikuiseen tuleen" varanneet:
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."

        Mene ihmeessä jo huomenna johonkin Rosvojen luolaan katsomaan noita jeesukseksi pukeutuneita valkeuden enkeleitä.


    • Anonyymi

      Oleellista tuossa on että kenenkä piikkiin Jeesus poikaysävineen söi ja joi. Tienasiko stand up-keikoillaan riittävästi moiseen elämään.

      • Hän tarjosi sen oman Isänsä piikkiin.

        Mutta huonolla menestyksellä, siksi Saatanan uskolliset ystävät hänet tappoivat, ja toivat tilalle
        oman jumalansa pojat, Antikristukset, ja niin tuo valtasi koko maailman:

        "Kaikki maan asukkaat kumartavat sitä -- kaikki ne, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan."

        Tiedätkö sinä, kun anonyymi olet, missä kirjassa sinun nimesi on?


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Hän tarjosi sen oman Isänsä piikkiin.

        Mutta huonolla menestyksellä, siksi Saatanan uskolliset ystävät hänet tappoivat, ja toivat tilalle
        oman jumalansa pojat, Antikristukset, ja niin tuo valtasi koko maailman:

        "Kaikki maan asukkaat kumartavat sitä -- kaikki ne, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan."

        Tiedätkö sinä, kun anonyymi olet, missä kirjassa sinun nimesi on?

        Ehdin nähdä, mitä yksi Saatanan palvelija kirjoitti, ennen kuin ylläpito - en minä - sen poisti.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Hän tarjosi sen oman Isänsä piikkiin.

        Mutta huonolla menestyksellä, siksi Saatanan uskolliset ystävät hänet tappoivat, ja toivat tilalle
        oman jumalansa pojat, Antikristukset, ja niin tuo valtasi koko maailman:

        "Kaikki maan asukkaat kumartavat sitä -- kaikki ne, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan."

        Tiedätkö sinä, kun anonyymi olet, missä kirjassa sinun nimesi on?

        Kyllä. Mm väitöskirjassa.

        Jos jumalalla on tarkoitus kytätä kaikkien galaksien eliöitä niin ei taida edes kvanttitietokone riittää alkuunkaan, vuohennahkakirjasta puhumattakaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Mm väitöskirjassa.

        Jos jumalalla on tarkoitus kytätä kaikkien galaksien eliöitä niin ei taida edes kvanttitietokone riittää alkuunkaan, vuohennahkakirjasta puhumattakaan.

        Alkuasteelle olet kehityksessäsi jäänyt.
        Sille samalle asteelle, kuin ne ihmiset, jotka Paratiisissa saivat kokea tämän maailman jumalan ensimmäisen herätyskokouksen:

        "Onko Jumala todella sanonut? Ei suinkaan, vaan. . ."


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Alkuasteelle olet kehityksessäsi jäänyt.
        Sille samalle asteelle, kuin ne ihmiset, jotka Paratiisissa saivat kokea tämän maailman jumalan ensimmäisen herätyskokouksen:

        "Onko Jumala todella sanonut? Ei suinkaan, vaan. . ."

        Te, herran ehtoollisen nauttijat tiedätte tekevänne törkeää pilkaa kristillisten Kaikkivaltiaasta Jeesuksesta omien herrojenne palvelijoina.
        Ehkä tee itsestänne sontaa tietämättä tuomiostanne!!!

        kristittyjen paavalilaisuuden herran ehtoollinen ei ole Kaikkivaltiaan asettama.
        Ylösnousseella Jeesuksella ei ole ruumista, se on ehtoollisen asettajan vale tai/ja kristittyjen Barjeesuksen herraqn ehtoosessa syötte ja juotte hänen ruumiista.
        1. Kor. 11:28–29 "Jokaisen on tutkittava itseään, ennen kuin syö tätä leipää ja juo tästä maljasta. Se, joka syö ja juo ajattelematta, että kysymys on Kristuksen ruumiista, syö ja juo itselleen tuomion."
        -
        Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
        20:27 Sitten hän sanoi Tuomaalle: "Ojenna sormesi tänne ja katso minun käsiäni, ja ojenna kätesi ja pistä se minun kylkeeni, äläkä ole epäuskoinen, vaan (uskovainen) tietoinen."
        20:28 Tuomas vastasi ja sanoi hänelle: "Minun Herrani ja minun Jumalani!"

        kristillisen Kaikkivaltiaan Jeesuksen opetus opetuslapsilleen:
        Tätä vertausta uskovaiset eivät ymmärrä. katekismuksen herran ehtoollinen on Jeesusta pilkkaava eksytys jossa tehdään Jeesuksen ulostetta:
        Matteuksen evankeliumi:
        15:15 Niin Pietari vastasi ja sanoi hänelle: "Selitä meille tämä vertaus."
        Ja voitte olla varmoja, että Jeesuksen antama vastaus on edelleen sama:
        15:16 Mutta Jeesus sanoi: "Vieläkö tekin olette ymmärtämättömiä?
        15:17 Ettekö käsitä, että kaikki, mikä käy suusta sisään, menee vatsaan ja ulostuu?

        Joten ehtoollis asia on yksi monista raamatussa olevien oppien väärentämisen hedelmiä uskovaisille!
        Jeesuksen evankeliumia; Matteuksen mukaan:
        24:23 "Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."
        ((( viitaten mm Apostolien teot:13:6 tekstiin.)))
        24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
        24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

        laittomuuden todelliset herranne:
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."


    • Anonyymi

      Lueppas tämäkin;
      Markuksen evankeliumi:
      12:38 Ja opettaessaan hän sanoi: "Varokaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla
      12:39 ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
      12:40 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion."

      • Etkö ole missään noita variksen pelättimen näköiseksi pukeutuneita kirjanoppineita nähnyt?

        Minä olen nähnyt, ja kierrän ne kaukaa.


    • 9. Erinomainen ilmestys ja opetus

      "Olen saanut Herralta tiedoksi tämän, minkä olen myös opettanut teille: Herra Jeesus sinä yönä, jona hänet kavallettiin, otti leivän, kiitti Jumalaa, mursi leivän ja sanoi: "Tämä on minun ruumiini,
      joka annetaan teidän puolestanne. Tehkää tämä minun muistokseni."

      Samoin hän otti aterian jälkeen maljan ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni. Niin usein kuin te siitä juotte, tehkää se minun muistokseni."

      Niin usein kuin te syötte tätä leipää ja juotte tästä maljasta, te siis julistatte Herran kuolemaa, siihen asti kun hän tulee."

      Tämän ensimmäinen kappale on saatu Pyhän Hengen kautta Herralta Jeesukselta Kristukselta, mutta nämä kaksi tämän maailman herralta, Saatanalta:

      Samoin hän otti aterian jälkeen maljan ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni. Niin usein kuin te siitä juotte, tehkää se minun muistokseni."

      Niin usein kuin te syötte tätä leipää ja juotte tästä maljasta, te siis julistatte Herran kuolemaa, siihen asti kun hän tulee."

      Matteuksen mukaan tuon aterian päätti Jeesus näihin sanoihin:

      "Ja minä sanon teille: tästedes en maista viiniköynnöksen antia ennen kuin sinä päivänä, jona juon uutta viiniä teidän kanssanne Isäni valtakunnassa."

      Markuksen mukaan:

      "Totisesti: minä en enää maista viiniköynnöksen antia ennen kuin sinä päivänä, jona juon uutta viiniä Jumalan valtakunnassa."

      Luukkaan mukaan:

      "Aterian jälkeen hän samalla tavoin otti maljan ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni, joka vuodatetaan teidän puolestanne.

      Mutta tälle samalle pöydälle ojentaa yhdessä minun kanssani kätensä myös minun kavaltajani. Ihmisen Poika lähtee täältä juuri niin kuin hänen on määrä lähteä, mutta voi sitä, josta tulee hänen kavaltajana!"

      Erittäin tärkeää on huomata, että Jeesuksen rakkain opetuslapsi kertoo tuosta ateriasta vain tämän:

      "He olivat kokoontuneet aterialle, ja Paholainen oli jo pannut Juudaksen, Simon Iskariotin pojan, sydämeen ajatuksen, että tämä kavaltaisi Jeesuksen."

      Johannes tiesi ja uskoi, että tuo ateria oli vain Jeesuksen ja heidän kahdentoista yhteinen ateria, josta ei tarvinnut jälkipolville jäädä tämän tarkempaa tietoa.

      Mutta Saatanapa oli ovela antaessaan Paavalille tuon erinomaisen ilmestyksensä, jolla se sinetöi oman vihan viininsä ääreen ihmiskunnan tuhoon saakka kaikki totuudesta luopuneet. Eikä heitä hetkahduta pätkääkään tämä Jeesuksen ilmoitus Johannekselle, vuonna 96.

      Siis vain 32 vuotta Paavalin kuoleman jälkeen, oli tuon Saatanan erinomaisen ehtoollisilmestyksen Jeesus muuttanut taivaasta käsin porton viiniksi:

      "Sen porton (näiden lopun ajan seurakuntien) viiniä, vihan viiniä ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat (siis esivallat) ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään."

      Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä, ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään. Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen
      pahoja tekojaan."

      Ja näihin porttopaimenten ihaniin valheen sanoihin, ei Saatana tarvinnut kaveriksi Paavalia eikä Raamattua, koska pystyi itse ilmoittamaan ne jokaiselle porttopaimenelleen:

      "Herramme Jeesuksen Kristuksen ruumis ja veri kätkeköön teidän ruumiinne ja sielunne iankaikkiseen elämään. Menkää Herran rauhaan!"

      Eikä yksikään Jumalan paaduttama tiedä minkä herran rauhaan he ovat matkalla, ennen kuin vasta sitten, kun matka on jo päättynyt, ja viimeinen tuomio alkaa. Eikä paluuta totuuteen enää ole.

      Muistutan vielä, että tämäkin rituaali on täydellistä Pyhän Hengen pilkkaa.

      • Anonyymi

        Kieroilusi ei auta! Todistat niillä vain sen kuinka saatanallisuuteen vajonnut olet!
        Niin kauan kun et voi todistaa raamatun UT:n Kaikkivaltiaan Jeesuksen evankeliumilla kristillisten Kaikkivaltiaan Jumalan tai/ja Kaikkivaltiaan Jeesuksen antaneen käskyn kristityille; tappaa ja tapattaa kehitysmaissa syyttömiä, lapsiakin pakanojen rovioilla vielä 2000-luvulla, niin olet saatanaa jumaloiva eksyttäjä:
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
        "Noitavainot nykyaikana
        Vielä nykyään joissakin vahvasti taikauskoisissa ja perinteisiin nojaavissa yhteisöissä harjoitetaan noitavainoja. Nykyajan vainot vaativat tuhansia ihmishenkiä vuosittain.[16] Etelä-Afrikan pohjoisosassa jopa satojen noidiksi epäiltyjen ihmisten uskotaan saaneen surmansa noitavainoissa 1990-luvulla.[17] Kamerunissa järjestetään noitaoikeudenkäyntejä, joissa syytetty voi saada tuomion noitatohtorina esiintymisestä. Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008.[18] Nigeriassa noin 5 000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[19] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia". Vuonna 2010 Haitilla tapettiin 45, joita syytettiin koleran levittämisestä voodoon avulla.[20]"

        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."


      • Anonyymi

        Ei ole mitään todistetta siitä että Jeesus on ollut olemassa. Esitä Suni yksikin todiste mutta olen varma siitä että et pysty ja että olet huuhaapropagandan agitaattori.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään todistetta siitä että Jeesus on ollut olemassa. Esitä Suni yksikin todiste mutta olen varma siitä että et pysty ja että olet huuhaapropagandan agitaattori.

        Etkö ole lukenut, miten ja miksi hän ilmestyi minulle Lappeenrannassa.

        Sinäkin olet yksi erinomainen todistus siitä, että Jeesus minutkin valitsi seuraajakseen:

        "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kieroilusi ei auta! Todistat niillä vain sen kuinka saatanallisuuteen vajonnut olet!
        Niin kauan kun et voi todistaa raamatun UT:n Kaikkivaltiaan Jeesuksen evankeliumilla kristillisten Kaikkivaltiaan Jumalan tai/ja Kaikkivaltiaan Jeesuksen antaneen käskyn kristityille; tappaa ja tapattaa kehitysmaissa syyttömiä, lapsiakin pakanojen rovioilla vielä 2000-luvulla, niin olet saatanaa jumaloiva eksyttäjä:
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
        "Noitavainot nykyaikana
        Vielä nykyään joissakin vahvasti taikauskoisissa ja perinteisiin nojaavissa yhteisöissä harjoitetaan noitavainoja. Nykyajan vainot vaativat tuhansia ihmishenkiä vuosittain.[16] Etelä-Afrikan pohjoisosassa jopa satojen noidiksi epäiltyjen ihmisten uskotaan saaneen surmansa noitavainoissa 1990-luvulla.[17] Kamerunissa järjestetään noitaoikeudenkäyntejä, joissa syytetty voi saada tuomion noitatohtorina esiintymisestä. Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008.[18] Nigeriassa noin 5 000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[19] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia". Vuonna 2010 Haitilla tapettiin 45, joita syytettiin koleran levittämisestä voodoon avulla.[20]"

        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."

        Sinun kaikkivaltias, koko ihmiskunnan eksyttäjä, Jeesuksen tappaja Saatana, sen käskyn oman profeettansa Paavalin kautta antoi:

        "Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Sinun kaikkivaltias, koko ihmiskunnan eksyttäjä, Jeesuksen tappaja Saatana, sen käskyn oman profeettansa Paavalin kautta antoi:

        "Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

        Minä vaan kysyn: Pelastuisivatko kaikki, jos ehtoollinen kiellettäisiin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä vaan kysyn: Pelastuisivatko kaikki, jos ehtoollinen kiellettäisiin?

        Minä vastaan.

        Jos niin tapahtuisi ei Saatana olisi Kavalin ja ovelin, jonka Jumala on luonut.

        Ennen ehtoollisen poistamista, pitäisi poistaa papit jumalanhuoneistaan, ja hävittää kaikki tuollaiset huoneet. Tai tehdä niistä etätyöhuoneita koronakarkuleille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä vaan kysyn: Pelastuisivatko kaikki, jos ehtoollinen kiellettäisiin?

        Alkosta saa kirkkoviiniä ja leipää marketista. Missä ongelma.

        Jumala se poikansa tapatti. Saatana on syytön siihenkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Alkosta saa kirkkoviiniä ja leipää marketista. Missä ongelma.

        Jumala se poikansa tapatti. Saatana on syytön siihenkin.

        Tiukassa on Saatana sinunkin lihassasi ja veressäsi.

        Suotta ei Saatana olotilastasi Paavalilleen ilmoittanut:

        "Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
        Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi."

        Onnellinen ole minäkin, mutta toisesta syystä:
        Ettei minun tarvitse katsella sinua loppusijoituspaikassa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1412
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1193
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe