Taas tuli 12 uutta koronapositiivista. Kuka tämän maksaa? Nämä ihmiset lienevät autotehtaan ja ehkä telakan duunareita. Jäävätkö he siis positiivisina omaehtoiseen mukamas karanteeniin? Ovatko he oikeutettuja suomalaiseen terveydenhoitoon ja sairaalapalveluihin kun nyt kerran ovat täällä?
Toinen ihmetyksenaiheeni ovat täällä olevat oleskeluluvalla ja yhteiskunnan kuukausipalkalla olevat afrikkalaiset. Hehän ovat nyt tuoneet kotilomiltaan sitä herkästi tarttuvaa virusversiota. Lentävät Etelä-Afrikasta Ansterdamiin ja sieltä sisäisellä lennolla Helsinkiin. Olisiko tälle ongelmalle mitään tehtävissä?
Kuka maksaa Pohjois-Makedonian Skopjen koronan?
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161