Bitcoin syrjäyttää kullan

Anonyymi

Bitcoin syrjäyttää kullan arvon yli 200 tuhannen dollarin arvossa ja Dollarin 400 tuhannen arvossa. Pitäisikö tästä olla huolissaaan ja mitä tämä tarkoittaa?

14

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jotkut sanovat uudeksi maailmanjärjestykseksi. Suomella ei ole varaa 400 tuhannen arvoiseen Bitcoiniin

• Anonyymi

Suomi on 2100 osavaltio kuten Ranska, Englanti jne.

• Anonyymi

Mihin bittikolikon arvo perustuu? Rikollisten rahanpesijöiden sopimukseen? Ei yhtään mihinkään? Kuka tietää? Ei kukaan. Pyramidihuijaus.

• Anonyymi

Ei mihinkään. Se on itseasiassa pyrmidihuijaus, ja sen arvo perustuu vaan uusiin jäseniin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mihinkään. Se on itseasiassa pyrmidihuijaus, ja sen arvo perustuu vaan uusiin jäseniin

Mä pyyhin ne bitcoinin harva se päivä wc-pytty pois. Hih!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse asiassa arve "perustuu" satojen miljoonien arvoisiin noideihin ja siihen että lohkoketju on ihmishistorian ensimmäinen vahvistettava historian kirjoitus (julkinen kirjanpito arvon siirrosta) jota on lähes mahdoton muutta.

Mutta siinä vaiheessa kun kaikki toopet tämän tajuaa ollaan jo 100k pohjoispuolella...

• Anonyymi

Ei kullankaan arvo oikeasti perustu sen käyttöarvoon. Bitcoinin louhiminen loppuu aikanaan sitten kun viimeinenkin on louhittu joskus arviolta runsaan sadan vuoden kuluttua, ja siiten niiden määrä ei enää ainakaan lisäänny, mutta sitä arvonnousun luulisi saavan lisäpontta.

• Anonyymi

Joku hemmo kuoli muhkea bitcoin tili koneellaan.
      Ne rahat jää pois kierrosta.

Bittivaluutta romahtaa kun ei pysty enää vaihtamaan muuhun.

• Anonyymi

povattu jo mailman ainoksi valuutaksi tulevaisuudessa ,mutta toivottavasti ei koska siuoituksiin perustavan rahan kurssi heittelee aina silloin vakiintumatta paikalleen,

• Anonyymi

Nyt kannattaa myydä coinit pois, ennen niiden arvon romahtamista...

• Anonyymi

Bitcoinin arvo nousee kunnes tilalle tulee uusi keinotekoinen valuutta. Tuolloin bitcoinin arvo putoaa nollille ja uusi keinovaluutan arvo lähtee nousuun

• Anonyymi

Muita kryptovaluuttojahan on sadoittain. Vuosia sitten jo povattiin että joku niistä muista jo vakiintuneista syrjäyttää sen, mutta se ei ole toteutunut.

• Anonyymi

Jännää miten yhdellä numerosarjalla joka täyttää matemaattisen yhtälön voi olla enemmän arvoa kuin kilon kultaharkolla

• Anonyymi

Pitkot on pelkkää ilmaa, joten yhden pitkon arvo voi olla vaikka kvadriljoona euroa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      83
      1601
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      269
      1531
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      266
      1252
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      1252
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      857
    6. 65
      834
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      64
      827
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      811
    9. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      40
      797
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      771
    Aihe