Koronapiikki.

Anonyymi

Köyhä.Otatko koronapiikin vai et?
Onko rokotus ilmainen vai joutuuko siitä maksamaan?

16

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ota!

    • Anonyymi

      Ottaisin heti ja siihen hintaan kuin ilkeisivä pyytää!

    • Anonyymi

      En ota,saan influrokot.kin karmeen oireen..joka kerta!

    • Anonyymi

      En ota, se on pelkkä rahastus juttu. Ei yksikään rokotus ole tehty muutamassa kuukaudessa!! Miksi tämä olisi? Nytkin tullut jo 7 oiretta siitä piikistä. En ota en ole koskaan ottanut mitään piikkejä.

      Se on ilmainen. yhteiskunta maksaa jotta suomalaisita saa lääketehtaat koekaniineita. Jos se maksisi se oli vuosien työ ja ehkä luotettava, nyt ei ole.

      • Anonyymi

        Samoja kirjoitusvirheitä viljelevä älykkö täällä paasaa koekaniinina olemisesta. Tyhmällä ei saisi olla edes kirjoitteluoikeutta.

        Kannatan ajatusta, että ilman lääketieteellisesti hyväksyttyä ja todennettua syytä (esim. syöpähoitojen takia heikentynyt yleiskunto) rokotteesta kieltäytyvän pitää allekirjoittaa suostumus, jossa hän sitoutuu kustantamaan kokonaisuudessaan, yhtenä eränä ja etukäteen oman ja tarttuttamiensa henkilöiden tarvitseman julkisen terveydenhuollon suorittaman koronahoidon.

        Koska mahdollisesti tarvittavan hoidon kokonaiskustannuksia on vaikea arvioida hoidon tarpeen ilmetessä, pitää maksun käsittää hoidon kokonaiskustannukset pahimman mahdollisen kehityskulun mukaisesti, kuolinsyyn tutkimuksen ja hautajaiskustannukset mukaan lukien.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoja kirjoitusvirheitä viljelevä älykkö täällä paasaa koekaniinina olemisesta. Tyhmällä ei saisi olla edes kirjoitteluoikeutta.

        Kannatan ajatusta, että ilman lääketieteellisesti hyväksyttyä ja todennettua syytä (esim. syöpähoitojen takia heikentynyt yleiskunto) rokotteesta kieltäytyvän pitää allekirjoittaa suostumus, jossa hän sitoutuu kustantamaan kokonaisuudessaan, yhtenä eränä ja etukäteen oman ja tarttuttamiensa henkilöiden tarvitseman julkisen terveydenhuollon suorittaman koronahoidon.

        Koska mahdollisesti tarvittavan hoidon kokonaiskustannuksia on vaikea arvioida hoidon tarpeen ilmetessä, pitää maksun käsittää hoidon kokonaiskustannukset pahimman mahdollisen kehityskulun mukaisesti, kuolinsyyn tutkimuksen ja hautajaiskustannukset mukaan lukien.

        Täällä tämä sama tietämätön idiootti paassa ja haukkuu kaikkien kirjoitukset pietäne itseään lähes nerona. Kun on noin hyono itsetunto että pitää muita mollata päteäkseen itse, niin näkyy miten se sairas mieli johdattelee.

        Voi luoja miten itsekäs ja itserakas voi joku olla. Kopsaa netistä asioita joita pitää ominaan ja käskeee meitä kaikki googlettamaan kun ei osaa vastata!


    • Anonyymi

      Kuulun riskiryhmään kun on D2.Ehkä pakko ottaa?

      • Anonyymi

        Ota mielummin olutta! Tänään kunnon juomista ainaki 20 olut purkkia .4 purkki menossa ja tupakki käryää koko ajan kippis!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota mielummin olutta! Tänään kunnon juomista ainaki 20 olut purkkia .4 purkki menossa ja tupakki käryää koko ajan kippis!

        D2 olut ja tupakka on huono yhdistelmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        D2 olut ja tupakka on huono yhdistelmä.

        Voi olutta ottaa silti ja tupakki käryttää. Tiiän muutamia jotka joivat paljon d2 huolimatta ja tupakki kärys myös. Nykyää kyllä nukkuvat ikiunta.


    • Anonyymi

      Minä en ota missään tapauksessa koronapiikkiä. Minä vain moitin hallitusta siitä, kun suomalaisia ei rokoteta tarpeeksi ripeään tahtiin.

      Terv. perus-Antero

    • Anonyymi

      Otan koronarokotteen ja saan sen riskiryhmään kuuluvan omaishoitajana ensimmäisten joukossa. Ei maksa meille köyhille tai rikkaille erikseen, valtion piikki on tässä nyt auki. Eli ei joudu maksamaan edes välittömien verojen muodossa köyhä, kun valtion tuloveroa ei mene latiakaan!
      Korona on sen verran kauhea tauti kohdalle osuessaan, kaveri meinasi kuolla koronaan ja nyt ilmeisesti yksi toinen kaverini Ruotsissa on kuollut koronaan, kun hänestä ei ole kuulunut mitään moneen kuukauteen. Tuttaviltani on kuollut useita kavereita koronaan.

    • Anonyymi

      Jos et ota.Ei ole asiaa sairaalahoitoon kun sairastut koronaan.

    • Anonyymi

      Köyhä maksaa hengellään jos ottaa korona rokotteen. Tyhmät luullee että siitä on jotain hyötyä ottaa se. Ei se estä koronaa tarttumasta.

    • Anonyymi

      Tietysti otan korona -rokotuksen heti, kun tulee minun vuoroni. Olen pian 70-vuotias ja lienen väliinputoaja ikäni suhteen.
      On minulla kyllä uniapnea ja mahdollisesti diabetes2, eli voi olla, että saanen tuon piikin näiden sairauksien perusteella ehkä aiemmin.
      Se rokote on kaikille ilmainen!

    • Anonyymi

      Siinä piikissä laitetaan myös mikrosiru?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe