Sosiaali- ja terveysministeriön kansliapäällikkö Kirsi Varhila kertoo, että ensimmäinen erä Modernan rokotetta saataneen tammikuun aikana.
Modernan koronavirusrokote sai myyntiluvan Euroopan komissiolta 6. tammikuuta.
YHDYSVALTALAISEN lääkeyhtiön Modernan koronarokotteen osuus Suomen tähän mennessä tilaamista 8,6 miljoonasta myyntiluvallisesta rokotteesta on 2 miljoonaa.
Ensimmäiset erät ovat tuotanto-ongelmien takia pieniä.
Toista rokotetta tulossa tammikuussa!
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Oikea syy ettei Eurooppa saa kun Usa oli varannut 80% Modernan rokotteesta kiitos Trumpin kun Jenkit oli ainoa maa joka tuki rahallisesti kehitystyötä tämän rokotteen suhteen.
- Anonyymi
Ei kiitos, modernan myrkky.
- Anonyymi
Modernan rokotetta on saatu vasta pieni ensi erä.
Kuitenkin 20 000 ihmistä tarkkaan rajatuissa kohderyhmissä on rokotettu 1.kerran ja ensi viikolla päästään 100 000:een.
Massarokotukset alkavat ensi kuussa ja keväällä on aikuisväestö rokotettu. - Anonyymi
Mistään ei tahdo saada sisältöä eikä sisar hento valkoinenkaan sitä anna.
Lääkärin sanelemaan Ruotsista rokotteen sisällöstä sanelusta, korjaamaan jos on kuultu väärin
-kahta fetanoksietanolia (jäätymisen estoaine)
-alumiini (neurotoksiini)
-fetal bovine serum
-formaldehydi (balsamointiaine, aiheuttaa rotilla nenäsyöpää)
-gelatin (eläimistä)
-humalt albumin (ihmisten verestä)
-mononatrium
-glutamaatti (liittyy diabetekseen)
-MRC5 soluja (abortoiduista lapsista)
-niomesin (antibioottinen aine)
-polymyksin (antibioottinen aine)
-polysorbat 80
-kaliumkloridi (annetaan kuolemaan tuomituille)
-kalium fosfaatti
-natriumsitraatti
-natriumboraatti
-natriumfosfaatti
-streptomysiini (antibioottinen aine)
-Hiivaproteiini (sieni)
-urea (virtsa)
RNA (= ns. ”geneettiset sakset")
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651473Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia113931- 58781
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä48764- 57730
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39717Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan72697Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026679Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41677Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli68662