Aihe

Trumpin mamuvaimo sekoamassa

Anonyymi

10

51

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se oli Venäjä..

• Anonyymi

Hehhehheehe

• Anonyymi

Trump on sanonut mm. että -Olen sanonut, että jos Ivanka ei olisi tyttäreni, minä varmaan tapailisin häntä, – Kyllä, hän todella on jotain erityisen kaunista. Jos en olisi onnellisesti naimisissa, ja no, tiedäthän, hänen isänsä…. Donald laukoi. Tuskin on oikeasti kuitenkaan sänkyyn päätyneet. Mutta hei, paremman näköinen Ivana on kuin Trumpin vaimo eli onko ihme jos isäpapalla jöpöttää, mies hänkin on!

• Anonyymi

Tuolla toisella sivustolla on erilaista tietoa, elikkäs näin:

http://www.jouko-piho.fi/211357871

"Garry Lovetten näky 22.1.2018
      ... ... ...
      Jumala sanoi, että presidentti Trump ja hänen vaimonsa Melanie tulevat täyttymään Pyhällä Hengellä. He eivät itse ymmärrä, mitä heille on tapahtunut, mutta amerikkalaiset näkevät sen ja ovat hämmästyksissään."

• Anonyymi

Mainiosti näkyy raha edelleen kelpaavan.

• Anonyymi

Rikkaat miehet roudaavat itäeurooppalaisia naisia paljon USA:n, vanha ukko saa nuorta pillua ja nuori nainen rahaa ja ravaroita eikä kummankaan tarvitse peitellä mikä on diili.

Nyt vain Melanialla on itsellään niin paljon rahaa, mediatunnettavuutta, isoja tarjouksia muistelmista jne. ettei hän enää tarvitse vaipoissa taapertavaa oranssia vanhusta. Taitaa tulla ero pian.

• Anonyymi

Hullua että maahanmuuttovastaisella on mamuvaimo.

• Anonyymi

• Anonyymi

Onhan samaa Suomessakin. Persuista ainakin Veikko Vallinilla ja Sebastian Tynkkysellä on mamuvaimot.

• Anonyymi

Onko amerikkalaisilla muita vaimoja, kuin maahanmuuttajataustaisia? Kanta-amerikkalaisia intiaaneja on sen verran vähän, että Trump Irlantilainen ei löytänyt sieltä vaimoa itselleen.
      Se nyt onkin jo suomalaisten suuri ongelma!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      608
      29535
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      288
      20794
    3. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14057
    4. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      352
      10845
    5. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      77
      7981