Juuri valmituneen tutkimuksen mukaan Trump on valittu Yhdysvaltain historian halveksituimmaksi

Anonyymi

30

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se oli Venäjä..

      • Anonyymi

        joka tuki Loser Trumpia 2016 vaaleissa.

        Tämä kyllä tiedettiin.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joka tuki Loser Trumpia 2016 vaaleissa.

        Tämä kyllä tiedettiin.

        Wikipedia vahvistaa että Trump oli oikeassa. "In April 2014, Devon Archer, a former senior adviser to the John Kerry 2004 presidential campaign, and Hunter Biden, an attorney and the son of then-US vice president Joe Biden, joined the board."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joka tuki Loser Trumpia 2016 vaaleissa.

        Tämä kyllä tiedettiin.

        Kaikki syytteet Trumpia vastaan hylättiin koskien Venäjän sekaantumista hänen kampanjaan.


    • Anonyymi

      Trump on myös amerikan historian kaikkein eniten väärässä ollut henkilö. Tämä on todistettu moneen kertaan. Hän ei ole pystynyt tekemään yhtäkään päätöstä oikein ekalla kertaa. Jokainen päätös on pitänyt peruuttaa ja korjata seuraavana päivänä.

      • Anonyymi

        Kuka muistaa Trumpin olleen oikeassa jossakin asiassa? Tai puhuneen edes joskus totta? Tai edes asiaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka muistaa Trumpin olleen oikeassa jossakin asiassa? Tai puhuneen edes joskus totta? Tai edes asiaa?

        On hän pari kertaa pakon edessä lukenut toisten hänelle kirjoittaman asiallisen puheen. Viimeksi pari päivää sitten. Vaihtoehtona oli välitön erottaminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On hän pari kertaa pakon edessä lukenut toisten hänelle kirjoittaman asiallisen puheen. Viimeksi pari päivää sitten. Vaihtoehtona oli välitön erottaminen.

        Oli tyhmää antaa Trumpille helppo vaihtoehto. Nyt ei sitten voida erottaa. Näinhän Trump on aina juoninut.


    • Anonyymi

      On kuitenkin hyvä pelaamaan golfia, kun muut tekevät työtä. Samoin hampurilaisia on hyvä syömään.

      Kunniaa Trumpille näistä asioista.

    • Anonyymi

      Olen inhonnut Trumppia niin kauan kuin muistan. Mutta saihan se aikaan tuon, että Twitter, Facebook ym. toivottavasti pannaan aisoihin.

    • Anonyymi

      On Trumpilla silmää naisille vaimossa on tyyliä toisin ohisalo/lii jätkä pari

    • Anonyymi

      Paikallislehdessä pilkataan Yhdysvaltojen Presidenttiä oikein urakalla.
      Tiedoksi Yhdysvaltojen Republikaaneille, irtisanoudun paikallislehtemme kirjoittelusta.

      Riidan haastaminen maailman suurimman sotilasmahdin kanssa ei liene järkevää.
      Riidan haastaminen yleensäkään ei ole sivistynyttä.

      • Anonyymi

        Jos epärehellistä rikollista rasistia ja terroristia ei saa milelestäsi pilkata julkisesti, niin olet itse sekopäinen rasisti. Vai soitatko vain suutasi ymmärtämättä mitään?


    • Anonyymi

      "Tutkimuksia" voi tilata haluamallaan tutkimustuloksella nykyään.

      • Anonyymi

        Tämä tutkimus on itse tehty ja vastaa täysin aikaisempia omia tutkimuksia ja muidenkin teettämiä tutkimuksia. Helppo toistaa missä vain.


    • Anonyymi

      Onks aloittajalla nyt tällähetkellä oikein onnellinen olo?

      • Anonyymi

        Kyllä luulisi olevan, minulla ainakin on.


      • Anonyymi

        Olet selvästi Trumpin kannattaja. Kertoo paljon moraalistasi.

        Ymmärrät ehkä muutaman viikon päästä, mitä kaikkea pahaa olet saanut aikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet selvästi Trumpin kannattaja. Kertoo paljon moraalistasi.

        Ymmärrät ehkä muutaman viikon päästä, mitä kaikkea pahaa olet saanut aikaan.

        Ei nuo pellet ikinä tule mitään ymmärtämään. Turha edes yrittää sivistää heitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet selvästi Trumpin kannattaja. Kertoo paljon moraalistasi.

        Ymmärrät ehkä muutaman viikon päästä, mitä kaikkea pahaa olet saanut aikaan.

        Myös lähes 75 miljoonaa amerikkalaista äänesti Trumppia. Sai enemmän ääniä kuin Obama, Clinton tai Bush koskaan. Luultavaa on että enemmän myös kuin Biden....
        Miksi Trumpia vihataan vihervasemmiston keskuudessa? Monet eivät edes itse tiedä tätä tarkkaan ottaen. Vihataan koska valtamedia vihaa.
        Syy on se että Trump oli uhka globalisteille. Hän ajatteli oman kansan etua ja mm. Työpaikkojen säilymistä Yhdysvalloissa.
        Viherpunikit haluaa kommunistisen Maailmanhallituksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös lähes 75 miljoonaa amerikkalaista äänesti Trumppia. Sai enemmän ääniä kuin Obama, Clinton tai Bush koskaan. Luultavaa on että enemmän myös kuin Biden....
        Miksi Trumpia vihataan vihervasemmiston keskuudessa? Monet eivät edes itse tiedä tätä tarkkaan ottaen. Vihataan koska valtamedia vihaa.
        Syy on se että Trump oli uhka globalisteille. Hän ajatteli oman kansan etua ja mm. Työpaikkojen säilymistä Yhdysvalloissa.
        Viherpunikit haluaa kommunistisen Maailmanhallituksen.

        Minä en pidä porkkananaamasta.

        "Hän ajatteli oman kansan etua ja mm. Työpaikkojen säilymistä Yhdysvalloissa."

        Hän voi olla hyvä johtamaan yritystä, mutta mikään ihmisjohtaja hän ei ole. Hän yrittää jakaa kansan kahtia, kun hyvä johtaja yrittää yhdistää kansan. Joten on aika typerää väittää että hän ajattelisi omaa kansaa. Hän ajattelee vain omaa lompakkoa.

        Tosin ymmärrän miksi pidät porkkananaamasta koska sinä näköjään myös harrastat tätä "me vastaan muut" - ajattelua. Toivottavasti et ole missään johtavassa asemassa.


      • Anonyymi

        Minä olen onnellinen siitä, että äärioikeistopopulistit menettivät vallan Usa.ssa.


    • Anonyymi

      Valinta vahvistettiin tänään myös koko maailmassa.

      • Anonyymi

        Eiköhän kongressikin vahvista valinnan tänään. Trummpi pääsee ennätysten kirjaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän kongressikin vahvista valinnan tänään. Trummpi pääsee ennätysten kirjaan.

        Vahvistus tuli ja uusi artikkeli ennätysten kirjaan.


    • Anonyymi

      Trump enää viikko

      • Anonyymi

        Tj 5

        Trump ei luovuta, joten jotain ikävää tulee sattumaan. Trump tietää tämän. Ei välitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tj 5

        Trump ei luovuta, joten jotain ikävää tulee sattumaan. Trump tietää tämän. Ei välitä.

        Eiköhän jo ensi keskiviikkona senaatti anna alustavan tuomion Trumpin syyllisyydestä kongressitalon terroristi-iskuun. Tapahtuma oli paljon pahempi, kuin mitä julkisuuten on kerrottu. Ja tarkoitus oli olla vielä paljon pahempikin. Trump avustajineen tiesi kaiken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän jo ensi keskiviikkona senaatti anna alustavan tuomion Trumpin syyllisyydestä kongressitalon terroristi-iskuun. Tapahtuma oli paljon pahempi, kuin mitä julkisuuten on kerrottu. Ja tarkoitus oli olla vielä paljon pahempikin. Trump avustajineen tiesi kaiken.

        Heti kun Trump on todettu syyliseksi, häneltä voidaan viedä lähes kaikki ex-presidentin etuudet eläkettä myöten. Vankilaelämä tulee helpottumaan, sillä ei tarvita mitään erikoisjärjestelyjä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1505
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1302
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1237
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1215
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1126
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe