Jukka Rahkosen totuus...

Anonyymi

Jukka Rahkonen, tuo totuuden torvi, julistaa USA:n Republikaanien haluavan erota liittovaltiosta.

Tuon jutun TÄYTYY olla totta, eikös vain?

7

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hän kristittynä pyrkii kaikkeen totuuteen, mutta hänkin on vain ihminen. Hän voi erehtyä, ei tietoisesti kuitenkaan kuten punikit tekevät.

      • Anonyymi

        On ero valheilla ja valheilla tavallaan. Toiset tekee tietoisesti valhetta (punaiset), toiset erehtyvät vilpittömästi. Tässä tapaksessa en sano asiasta mitään kun en tunne sitä.


      • Anonyymi

        Punaisuus ei ikinä ole ollut maassamme mikään totuuden puolestapuhuja. Suurin näyttö punaisen ihmisen valheellisuudesta nähtiin tuossa itänaapurissa. Se sama aate on nykyajan punaisilla yli puoluerajojen.


    • Anonyymi

      Noh, nythän nähdään mitä raadollisimmillaan on kommunismi. Pohjois-Korea on suljettu näyteikkuna siihen maailmaan. Kiina on lievempi versio siitä, tosin samat kujeet on silläkin. Jos arvostelet hallintoa siellä julkisesti, häkki heiluu alta aikayksikön. Eu on nykyajan versio kommunismista, ja samat piirteet- yllätysyllätys - löytyy siitäkin kuin joita neukuissa oli.

      Jenkeissä puolet kansaa on punaisia, ja tuo historian toiseksi tuhoisin aate leviää kulovalkean tavoin. Tuhoisin on eräs uskonto joista punaiset tykkää. Hirveitä aikoja on tiedossa kristityille juutalaisille sekä valkoiselle ihmiselle. Lopun aika on nyt. Kaikki merkit puhuu sen puolesta. Ilmestyskirjan petoa pukkaa nyt varsinkin kun amerikan uusi ukko sitä on päättänyt omalta osaltaan tiedostamatta tosin, nostaa. Se on se yksi uskonto.

      • Anonyymi

        Hirveitä aikoja luvassa juutalaisille? Hah hah. Juutalaisilla on niskalenkki Wall Streetissä ja Pentagon palvoo Israelia.


      • Anonyymi

        Kun tuo uusi ukko siellä lienee (korjatkaa jos olen väärässä) ateisti, hän tekee tuon pedon nostamisen tietämättään mitä tekee. Tosin on ”kristittyjä” kuten paavi joka tykkää tuosta vieraasta uskonnosta sekä kommunismista. Amerikan uusi johtaja on sanonut nostavan sen erään uskonnon arvoonsa ja poistavansa fobian sitä kohtaan. Tämä yksittäinen asia on kaikki sitä josta Raamattu puhuu.


    • Anonyymi

      Teksasin osavaltiolla on oikeus erota USA:sta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1860
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1489
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1262
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      979
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      905
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      102
      846
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      45
      689
    Aihe