USA:n kongressiin hyökännyt antifasisti jäi kiinni
Heh, mites nyt vihervasemmisto ja muut reagoi:
https://twitter.com/repmobrooks?lang=fi
heh heh heh heh heh
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Muuna reagoin näin:
"Odotetaan nyt vaan nyt niitä oikeudenkäyntejä. Asia kyllä selviää"
Tätähän nimittäin on jankutettu mitä tulee Trumpin ja trumpilaisten väitteisiin vaalien varastamisesta. Juu, odotimme oikeudenkäyntejä. Oikeutta on käyty ja on todetti sitä myötä, ettei näyttöä vaalien varastamisesta ole.
Jos oikeus toteaa, että on näyttöä antifa-tyyppisestä sekaantumisesta kongressiin kohdistuneeseen mielenosoitukseen, niin sitten asia on niin. Mutta jos asia ei ole niin, niin jatkavatko trumpistit sen jankuttamista, että kyllä on näyttöä antifalaisesta false flag -operoinnista, vaikka ei siis olekaan? Nythän trumpistit nimittäin edelleen väittävät, että näyttöä vaalien varastamisesta olisi, vaikka oikeuskaan ei ole moista todennut.
Jäämme odottelemaan. Mutta emme me normaalijärkiset ikuisesti odota, että kyllä niitä vaalivarkausväitteitä vielä tulee, kun tajuamme, että Trump on paskaa jauhava narsisti, ja hänen kannattajansa ovat idiootteja. Tätä ei muuta se, että myös hänen vastustajiinsa kuuluu idiootteja. Mutta katsotaan nyt ilmeneekö, että tämäkin uutinen oli trumpistista valehtelua vai niin, että asialla tosiaan olisivat olleet Trumpin vastustajat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisen vessakäynti suhteen alussa
Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin26819104Liikenne topissa
Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio4013889Maisa se jaksaa valehdella
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma34310381- 717605
Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.
Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones3584663