Jaahas joku tippunut jäihin ja hukkunu pyhäjärvellä niin tarviiko tuonne heikoillejäille mennä.
Hukkunut pyhäjärveen
11
67
Vastaukset
- Anonyymi
Ehdit ensin, aika heikko journalistinen selitys (heikoille jäille)
Muistelen itse joskus kännipäissäni nuorena ajatelleeni oikaisisiko tuosta.
Itseasiassa kulkeeko nyt yö bussit. - Anonyymi
Korjaus.....kuulin radiosta että hukkunut mutta onkin löytynyt ratinan suvannosta.
- Anonyymi
Se on pakolaisia, tulevat jäitä pitkin etelästä.
- Anonyymi
Onks joku hukkunu.
- Anonyymi
Rane meni pilkille kun on oli nälkä. Ei oo tullu takas.
- Anonyymi
tampereeltahan on kadonnut joku jo syksyllä, olisiko löytynyt järvestä.
- Anonyymi
Kiva, että löytyy noin paljon empatiaa . . .
- Anonyymi
Ei sillai tiedoteta että poliisi etsii löyhää kaveriporukkaa.
- Anonyymi
Joku Suomi jurpo taas. Minää... MINÄ! Minähän menen tästä että heilahtaa...
- Anonyymi
Siitä oikaisee vaikka on älytön virta.
- Anonyymi
Aikas työ toisaalta sukeltajallakin kun menee pohjaa kohti niin virtausta ja mitä siellä näkee nooh tietysti lamppu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 13810732
- 525150
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452353Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1142219- 292063
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131661Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411482Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291174Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v341133Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk551034