Heissuli vei kaikki ihmiset

Anonyymi

Täällä yksi onnellinen työtön vilkuttelee teille onnellisuuttaan! Olen niin onnellinen kun ei ole töitä. Siksikö te täällä ähisette ja purnaatte kun teillä on?
Mikä harmittaa? Noh jokaista harmittaa työ, tai herääminen , itai oman ajan puute, tai väsymys, tai stressi... kaikilla mikä lie. Mutta mikä harmittaa työttömänä? Yhtään epäkohtaa en keksi. Jokainen työllinen haluaa että viikko menee nopsaan ja tulee viikonloppu ja kesälomaa ootetaan kun kuuta nousemaan.

Ei se työn tekeminen taidakkaan olla kivaa kun lomia ootellaan.
Tiättekö että meillä työttlmillä on lomaa aina kun halutaan et on. Nytkin on joululomaa ollu kohta kaksi kuukautta.
Meil työttömillä on hauskaa. Joo joo, sano mitä sanot, mutta ei se rahakaan merkkaa niin paljon että töihin lähtisin.

katekuksisanne voitte visertää mitä tahansa, mutta ei vaikuta tööt tööt... siinä sulle

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sulla näyttää olevan aika monta aloitusta saman aiheen tiimoilta täällä tänään;D

      • Anonyymi

        Käy varmaan ihan työstä tuo aloittelu.


    • Anonyymi

      Onpahan tässä sulle tekemistä. Itse en saisi sillä rahalla itselleni ja perheelleni sitä mitä haluaisin. Pidän työstäni kovasti ja palkka on hyvä. Enemmän minua harmittaisi olla työtön pienillä hiluilla. Toki olin kerran ansiosidonnaisella vuoden. Tuet oli n. 35000€ ja nostin pääomatuloja sinä vuonna 40000€. Ihan kiva vuosi oli, kun ei ollut rahastakaan tiukkaa.

      • Anonyymi

        Mikä on pieni hilu? Eikä kaikki raha ole arvokasta? Meille muille kaikki raha on arvokasta. Ylimielisyys ei sulle kuule kannata, voi olla joskus olet pieneillä hiluilla eläjä, koskaan ei voi tietää.

        Ansiiosidoonaiat ja työttömyyskorvauksia ei voi muuttaa pääomatuloiksi!!! Eikä normi duunari voi tulojaan muuttaa pääomatuloiksi, hehe... nytpä jutun murjasit. Todellinen ylimielinen olet, kuvittelet asioita jotka ei ole duunarille mahdollisia eikä työttömälle.

        Ei ole rahast kellään tiukkaa, sitä saa aina vaikkei töissä olisikaan-

        Minä perin vanhempani s ja sain reilusti yli 500 000 e rahallisen perinnön, omakotitalon ja kesämökin, eikä ollut rhasta tiukkaa... oli super ihat vuodet ja on yhä, rahaa riittää. ;)))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on pieni hilu? Eikä kaikki raha ole arvokasta? Meille muille kaikki raha on arvokasta. Ylimielisyys ei sulle kuule kannata, voi olla joskus olet pieneillä hiluilla eläjä, koskaan ei voi tietää.

        Ansiiosidoonaiat ja työttömyyskorvauksia ei voi muuttaa pääomatuloiksi!!! Eikä normi duunari voi tulojaan muuttaa pääomatuloiksi, hehe... nytpä jutun murjasit. Todellinen ylimielinen olet, kuvittelet asioita jotka ei ole duunarille mahdollisia eikä työttömälle.

        Ei ole rahast kellään tiukkaa, sitä saa aina vaikkei töissä olisikaan-

        Minä perin vanhempani s ja sain reilusti yli 500 000 e rahallisen perinnön, omakotitalon ja kesämökin, eikä ollut rhasta tiukkaa... oli super ihat vuodet ja on yhä, rahaa riittää. ;)))

        Osaatko lukea? Tuet oli 35000€ ja pääomatuloja 40000€ siis LISÄKSI ansiosidonnaiseen. Pääomatuloja saa olla vaikka miljoona ansiosidonnaisen lisäksi. Kannattaa tutustua, mistä pääomatuloja voi hankkia. Itselleni pikkurahat on hiluja, toki toisille voi olla omaisuuksia. Kaikki ei saa tuollaisia perintöjä, ei kannata olla ylimielinen duunareille ja työttömille. Mua ei ole oikeastaan koskaan toisten rahat kiinnostanut, jokainen tekee tyylillään. Itsellä on onneksi vanhemmat elossa vielä ja toivottavasti ovat pitkään vielä vaikka omistavatkin 5 asuntoa ja muuta mukavaa. Kiva, että olet löytänyt onnen omien vanhempiesi kuolemasta ja nyt päässyt onnen syrjään kiinni heidän ansiostaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on pieni hilu? Eikä kaikki raha ole arvokasta? Meille muille kaikki raha on arvokasta. Ylimielisyys ei sulle kuule kannata, voi olla joskus olet pieneillä hiluilla eläjä, koskaan ei voi tietää.

        Ansiiosidoonaiat ja työttömyyskorvauksia ei voi muuttaa pääomatuloiksi!!! Eikä normi duunari voi tulojaan muuttaa pääomatuloiksi, hehe... nytpä jutun murjasit. Todellinen ylimielinen olet, kuvittelet asioita jotka ei ole duunarille mahdollisia eikä työttömälle.

        Ei ole rahast kellään tiukkaa, sitä saa aina vaikkei töissä olisikaan-

        Minä perin vanhempani s ja sain reilusti yli 500 000 e rahallisen perinnön, omakotitalon ja kesämökin, eikä ollut rhasta tiukkaa... oli super ihat vuodet ja on yhä, rahaa riittää. ;)))

        Kun ihminen on tarpeeksi tietämätön yhteiskunnan toiminnoista, muodostaa hän mielipiteensä tietämättömyyden perusteella.

        On se hämmästyttävää, miten tietämättömiä ihmisiä voi olla sellaisessa maassa, jossa köyhäkin voi opiskella ilmaiseksi korkeakoulututkinnon tasolle. Maailmanlaajuisesti vain äärimmäisen harvoissa maissa on vastaava koulutusjärjestelmä.

        Joka tapauksessa tietämättömän tyhmän väite siitä, että joku ei voisi olla ansiosidonnaisella samaan aikaan kun hän nostaa pääomatuloja, ei pidä paikkaansa. Kaiken lisäksi tyhmän kommentista kävi ilmi, että hän ei edes näytä lainkaan ymmärtävän, mitä ansiosidonnainen ja pääomatulot oikein ovat ja millä perustein niitä voi saada.

        Tyhmyydellä ei näytä olevan mitään rajoja.

        Ansiosidonnaiseen työttömyysturvan oikeutetut saavat rahansa, vaikka saisivat samaan aikaan miljoonaperinnön, jättipotin lotossa tai nauttisivat pääomatuloja.

        Sitten vielä tyhmä väittää takkuavalla ja virheitä vilisevällä kirjoitustaidollaan, miten hän on muka perinyt sitä ja tätä ja miten ei ole RHASTA tiukkaa.

        Ihan yhtä uskottavaa kuin jos kadulla muovimukiaan kolisuttava romanikerjäläinen kantaisi kylttiä, jossa lukisi teksti: I AMM REELY UNIVERDITAE PROFES OF EENGLIS HELL MEE PLEECE

        Minulla ei ole pääomatuloja lainkaan. Olen lähtöisin tavallisesta kodista, jossa kylläkin arvostettiin opiskelua ja itsensä kehittämistä. Opiskelin, koska se oli suomalaisen koulutusjärjestelmän mahdollistamaa, koska olen älykäs ja koska pidin siitä. Pidän myös siitä, mitä olen opiskelun avulla saavuttanut. Opiskelen vieläkin eri asioita, ihan omasta tiedonhalustani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaatko lukea? Tuet oli 35000€ ja pääomatuloja 40000€ siis LISÄKSI ansiosidonnaiseen. Pääomatuloja saa olla vaikka miljoona ansiosidonnaisen lisäksi. Kannattaa tutustua, mistä pääomatuloja voi hankkia. Itselleni pikkurahat on hiluja, toki toisille voi olla omaisuuksia. Kaikki ei saa tuollaisia perintöjä, ei kannata olla ylimielinen duunareille ja työttömille. Mua ei ole oikeastaan koskaan toisten rahat kiinnostanut, jokainen tekee tyylillään. Itsellä on onneksi vanhemmat elossa vielä ja toivottavasti ovat pitkään vielä vaikka omistavatkin 5 asuntoa ja muuta mukavaa. Kiva, että olet löytänyt onnen omien vanhempiesi kuolemasta ja nyt päässyt onnen syrjään kiinni heidän ansiostaan.

        Juuri näin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaatko lukea? Tuet oli 35000€ ja pääomatuloja 40000€ siis LISÄKSI ansiosidonnaiseen. Pääomatuloja saa olla vaikka miljoona ansiosidonnaisen lisäksi. Kannattaa tutustua, mistä pääomatuloja voi hankkia. Itselleni pikkurahat on hiluja, toki toisille voi olla omaisuuksia. Kaikki ei saa tuollaisia perintöjä, ei kannata olla ylimielinen duunareille ja työttömille. Mua ei ole oikeastaan koskaan toisten rahat kiinnostanut, jokainen tekee tyylillään. Itsellä on onneksi vanhemmat elossa vielä ja toivottavasti ovat pitkään vielä vaikka omistavatkin 5 asuntoa ja muuta mukavaa. Kiva, että olet löytänyt onnen omien vanhempiesi kuolemasta ja nyt päässyt onnen syrjään kiinni heidän ansiostaan.

        Näyttääpä kiinnosgavan, kovin kovaan ääneen huutelet täällä kuvittelemiasi ansioita ja sitä ettei raha ole sulle mitään.

        Sanoinko että onni on kun vanehmmat ovat kuolleet? taas noita sun omia päätelmiä, senhän sinä osaat.
        En levittele henk kht asioitani, mutta keroin siksi, että ei ne kaikki työttömät silti ole varattomia vaikkei työstä rahaa saisikaan tai ei olisi töissä. Turha sitä on kuvitella toisten asioita jos ei tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ihminen on tarpeeksi tietämätön yhteiskunnan toiminnoista, muodostaa hän mielipiteensä tietämättömyyden perusteella.

        On se hämmästyttävää, miten tietämättömiä ihmisiä voi olla sellaisessa maassa, jossa köyhäkin voi opiskella ilmaiseksi korkeakoulututkinnon tasolle. Maailmanlaajuisesti vain äärimmäisen harvoissa maissa on vastaava koulutusjärjestelmä.

        Joka tapauksessa tietämättömän tyhmän väite siitä, että joku ei voisi olla ansiosidonnaisella samaan aikaan kun hän nostaa pääomatuloja, ei pidä paikkaansa. Kaiken lisäksi tyhmän kommentista kävi ilmi, että hän ei edes näytä lainkaan ymmärtävän, mitä ansiosidonnainen ja pääomatulot oikein ovat ja millä perustein niitä voi saada.

        Tyhmyydellä ei näytä olevan mitään rajoja.

        Ansiosidonnaiseen työttömyysturvan oikeutetut saavat rahansa, vaikka saisivat samaan aikaan miljoonaperinnön, jättipotin lotossa tai nauttisivat pääomatuloja.

        Sitten vielä tyhmä väittää takkuavalla ja virheitä vilisevällä kirjoitustaidollaan, miten hän on muka perinyt sitä ja tätä ja miten ei ole RHASTA tiukkaa.

        Ihan yhtä uskottavaa kuin jos kadulla muovimukiaan kolisuttava romanikerjäläinen kantaisi kylttiä, jossa lukisi teksti: I AMM REELY UNIVERDITAE PROFES OF EENGLIS HELL MEE PLEECE

        Minulla ei ole pääomatuloja lainkaan. Olen lähtöisin tavallisesta kodista, jossa kylläkin arvostettiin opiskelua ja itsensä kehittämistä. Opiskelin, koska se oli suomalaisen koulutusjärjestelmän mahdollistamaa, koska olen älykäs ja koska pidin siitä. Pidän myös siitä, mitä olen opiskelun avulla saavuttanut. Opiskelen vieläkin eri asioita, ihan omasta tiedonhalustani.

        Aamen. Itse myös olen käyttänyt hyödyksi hienon koulutusjärjestelmämme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttääpä kiinnosgavan, kovin kovaan ääneen huutelet täällä kuvittelemiasi ansioita ja sitä ettei raha ole sulle mitään.

        Sanoinko että onni on kun vanehmmat ovat kuolleet? taas noita sun omia päätelmiä, senhän sinä osaat.
        En levittele henk kht asioitani, mutta keroin siksi, että ei ne kaikki työttömät silti ole varattomia vaikkei työstä rahaa saisikaan tai ei olisi töissä. Turha sitä on kuvitella toisten asioita jos ei tiedä.

        Tiedätkö, että on todella raskasta yrittää selittää sinulle asioita. Minulle raha merkitsee, niin kuin olen kirjoittanutkin aiemmin. Ja siksi olen kouluttautunut ja teen töitä, mistä nautin ja saan perheelleni asioita, mitä en työttömänä saisi. Nyt en enää tuhlaa kallista aikaani sinuun, vaan lähden lasten kanssa pulkkamäkeen. Toivottavasti voit hyvin nyt ja tulevaisuudessa. Olet henkisesti ja tiedoiltasi hyvin varaton, joten kehitä sitä puolta. Aikuisille järjestetään erilaista ilmaista koulutusta myös. Muista äänestää vaaleissa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö, että on todella raskasta yrittää selittää sinulle asioita. Minulle raha merkitsee, niin kuin olen kirjoittanutkin aiemmin. Ja siksi olen kouluttautunut ja teen töitä, mistä nautin ja saan perheelleni asioita, mitä en työttömänä saisi. Nyt en enää tuhlaa kallista aikaani sinuun, vaan lähden lasten kanssa pulkkamäkeen. Toivottavasti voit hyvin nyt ja tulevaisuudessa. Olet henkisesti ja tiedoiltasi hyvin varaton, joten kehitä sitä puolta. Aikuisille järjestetään erilaista ilmaista koulutusta myös. Muista äänestää vaaleissa!

        Voi voi sinun kanssasi! Voisit ryhtyä analysoimaan itsesi ennemmin kjuin muita. Sinulla ei ole hajuakaan siitä mitä muut osaavat ja mitä ei, arvailet vaan. Tiedätkö että sellainen arvostelu tietämättä asioita, aihetuttaa aina riitaa ja sanasotaa! Niinkuin nytkin, et voi tietää minusta yhtään mitään, kun et tunne.

        Tuo on vaan helppo tapa pois pyyhkiä ikävät asiat ja asiat joita ei tiedä eikä tunne. Ei ole sullakaan kovin paljon tietoa mistään kun vastauksesi on tuommoista normaalia sanailua, ei sitä ydin asiaa.

        Mene sinä vaan tuulettamaan aivojasi, olet sen tarpeessa. Raitis ilma tekee sulle hyvää, voit olla vaikka iltaan asti, kaipaat vähän muuta ajateltavaa kuin googlettamista vastauksiin. Heheee....


    • Anonyymi

      Suomi on vapaa maa. Jokainen taaplatkoon tyylillään.

    • Anonyymi

      Omassa suvussani olisi aivan helvetillinen häpeä olla työtön.

      • Anonyymi

        Tosi kurja jos vanhemmat ei omaa lastaan hyväksy! Uskon että se tuo surua ja murhetta enemmän kuin koskaan toivoisi.
        Häpeä o yksi tunteista, kaikki tunteet pitää hyväksyä. Jos ei niin ei ole olemassa onnea eikä ihanuuttakaan.
        Et voi tuntea onnea jos et joskus surisi ja olisi allapäin kun vanhempasi oikein mollaa ja häpee lastaan. Olen niin pahoillani.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      2970
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2079
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1852
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe