Oletko oikeasti parempi ihminen kuin Trump?

Anonyymi

Täällä on nyt paljon Trumpia vihaavia arvostelijoita. Samat arvostelijat ovat olevinaan parempia ihmisiä, vaikka mahdollisesti ovat itse aiheuttamassa koronaan sairastumisia, vammautumisia ja kuolemia vähättelemällä koronavirusta, kieltäytymällä maskeista, laiminlyömällä turvavälit ja muutenkin mahdollistamalla viruksen leviämisen sosiaalisia kontakteja oikein harrastaen. Tämän moni tekee vielä tahallaan ja tiedostaen ja yhteiskunnan toimivuuden ja sairaanhoidon kapasiteetin vaarantaen. Toisin sanoen et välitä, kuoleeko ihmisiä sinun välinpitämättömän asenteesi takia. Miksi sinä, joka et piittaa koronan aiheuttamista tuhoista ja muiden terveysturvallisuudesta, olisit sen parempi ihminen kuin vaikka Trump?

30

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jo pelkkä perusasetelma osoittaa, että on miljardeja Trumpia parempia ihmisiä.
      On ne, joilla on jakamaton ihmisarvo, ja sitten ovat valkoiset. Ja etenkin valkoiset heterot.
      Ja Trump on viimeiseksi mainittu.

      • Anonyymi

        Jakamaton ihmisarvo on pelkkää kulissia "väärien" mielipiteiden omaavien ihmisten sananvapauden rajoittaminen on ihmisoikeus rikos?


      • Anonyymi

        Täällä plstalla keskusteleminen on jo itsessään typerää!Palsta on niin sensuroitu ja otettu
        valtamedian käyttöön etten edes kommentoi mitään Trumppiin liittyvää,mutta kerron vain
        että olen ollut hänen kannattajansa alusta alkaen ja olen loppuun asti ,sillä sotilaan tulee kaatua saappaat jalassa kuten Gadaffikin aikoinaan,hänkin kaksonen kuten Trump!


      • miksi olet ano17.54 trumpin kannattaja?
        trumppia ja pohjoiskorean diktaattoria (jos vielä on edes hengissä)
        yhdistää yksi asia niillä
        molemmilla on jumal kompleksi.
        Kummallakin on sama toivo: tuhota koko maailma
        ja jäädä itse henkiin siellä niille varatuille bunkkereihin.

        ne eivät ole pelkästään mieliasairaita vaan ne ovat enemmän.
        hulluuteen on lääkkeet mutta ne ei tehoa niihin?
        ne edustavat samaa linjaa kuin sipilä joka
        pani psykiatriset sairaalat kiinni?

        Sen myötä psykiatriset sairaanhoitajat
        ovat nykyään työttömänä ja
        "hullut" kävelevät vapaan kaduilla ja tappavat ihmisiä
        päästäkse4en hoitoon????


      • Anonyymi
        Liimatta kirjoitti:

        miksi olet ano17.54 trumpin kannattaja?
        trumppia ja pohjoiskorean diktaattoria (jos vielä on edes hengissä)
        yhdistää yksi asia niillä
        molemmilla on jumal kompleksi.
        Kummallakin on sama toivo: tuhota koko maailma
        ja jäädä itse henkiin siellä niille varatuille bunkkereihin.

        ne eivät ole pelkästään mieliasairaita vaan ne ovat enemmän.
        hulluuteen on lääkkeet mutta ne ei tehoa niihin?
        ne edustavat samaa linjaa kuin sipilä joka
        pani psykiatriset sairaalat kiinni?

        Sen myötä psykiatriset sairaanhoitajat
        ovat nykyään työttömänä ja
        "hullut" kävelevät vapaan kaduilla ja tappavat ihmisiä
        päästäkse4en hoitoon????

        ja hallis-aho myös!


      • Anonyymi
        Liimatta kirjoitti:

        miksi olet ano17.54 trumpin kannattaja?
        trumppia ja pohjoiskorean diktaattoria (jos vielä on edes hengissä)
        yhdistää yksi asia niillä
        molemmilla on jumal kompleksi.
        Kummallakin on sama toivo: tuhota koko maailma
        ja jäädä itse henkiin siellä niille varatuille bunkkereihin.

        ne eivät ole pelkästään mieliasairaita vaan ne ovat enemmän.
        hulluuteen on lääkkeet mutta ne ei tehoa niihin?
        ne edustavat samaa linjaa kuin sipilä joka
        pani psykiatriset sairaalat kiinni?

        Sen myötä psykiatriset sairaanhoitajat
        ovat nykyään työttömänä ja
        "hullut" kävelevät vapaan kaduilla ja tappavat ihmisiä
        päästäkse4en hoitoon????

        Sehän on melkein kuin vihervasemmistolaisen opaskirjasta.
        Tuhon sijasta kaikista supmalaisista tehdään orjia jotka sitten palvelevat ulkomailta tulleita opetuslapsia, ja jumal-olennot vihreät itse ajattelevat olevansa kukkona tunkiolla.


    • Anonyymi

      Jos rima on Trumpissa, niin aivan varmasti olen.

      • Anonyymi

        Samoin.


      • Anonyymi

        Minä,minä,minä....


      • Anonyymi

        Sulla varmaan ei ole edes eukkoa. Jos on niin se on joku maatiaiseukko, lehmän lypsäjä. Ja manitsua sulla pariin 3,8% pilsuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla varmaan ei ole edes eukkoa. Jos on niin se on joku maatiaiseukko, lehmän lypsäjä. Ja manitsua sulla pariin 3,8% pilsuun.

        On. Ei. Tarpeeksi. Olen onnellinen ; P
        Mikäs sinua kyrpii?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On. Ei. Tarpeeksi. Olen onnellinen ; P
        Mikäs sinua kyrpii?

        Kerroin sulle faktat.


    • Anonyymi

      Jos minä olisin usuttanut ihmisiä hyökkäämään kongressiin, minut olisi jo pidätetty.

      Jos olisin musta, varmaan myös ammuttu.

      • Anonyymi

        " Jos minä olisin usuttanut ihmisiä hyökkäämään kongressiin, minut olisi jo pidätetty. "

        Väittteesi takana varmaan on joku laajempi ajatuskompleksi. mutta et anna ei-mustuuden ja (eheän logiikan oletuksen perusteella) ilmeisesti korkean, jopa korkeimman yhteiskunnallisen aseman lisäksi mitään kiinnekohtaa keskustelulle.


    • Anonyymi

      Aihe on vähän erikoinen. Jos joku arvostelee Trumpia, ei ole automaattisesti häntä sen parempi, eikä huonompi ihminen. Kyse on vain oman mielipiteen ilmaisemisesta.
      Toinen asia on erikseen, onko sillä mitään väliä, mitä mieltä on Trumpista ja tuo sen julki.

      Lisäksi korona ja Trump ovat kaksi eri aihepiiriä. Vaikka Trumpin omat päätöksillä ja teoilla on tottakai ollut suuri rooli USA: n mantereella koronalukuihin etc.
      Mutta ei niitä tarvitse samaan keskusteluun kannata lähteä mukaan ottaman ja vertailemaan.

      Suurin polemiikki ja kohu, mikä nyt on ollut somessa ja mediassa esillä, on ollut ja liittynyt Trumpin rooliin ja vaikutukseen viimeksi USA: ssa tapahtuneessa mellakoinnissa ja väkivaltaisuuksissa. Sekä siinä, tuleeko vallanvaihto sujumaan kitkattomasti ja ilman enempiä selkkauksia, tai mellakoita.

      • Anonyymi

        Se häiritsee, että paha nähdään aina toisessa ihmisessä, mutta omaa pimeää puolta ei tajuta eikä tunnisteta. Pimeä puolen aktivoitumista on esimerkiksi välinpitämättömyys oman toiminnan seurauksista koronan suhteen. Se on aika rankkaa välinpitämättömyyttä, ja se pelottaa asiasta jotain ymmärtäviä.

        Jos ihminen asettaa riman siihen kohtaan, että on omasta mielestään parempi kuin joku vastuuton tyyppi, ei ole odotettavissa, että maailman tila paljon paranisi. Parantaja parantakoon itsensä. Sitä yritän ja toivottavasti kaikki yrittävät omalla kohdallaan.


      • Anonyymi

        " Vaikka Trumpin omat päätöksillä ja teoilla on tottakai ollut suuri rooli USA: n mantereella koronalukuihin etc. ei niitä tarvitse samaan keskusteluun kannata lähteä mukaan ottaman ja vertailemaan. "

        Kyllä kannattaa. Jokainen vastuullinen valtionjohtaja ja varsinkin USAn hallitusmuodon mukainen toimitusjohtaja-johtaja esiintyy mahdolisimman aktiivisena coronanvastaisena toimijana.

        Trumpin kohdalla olen käyttänyt ilmaisua fasistinen kansanmurhaaja sekä vallankaappauksen yrittäjä ja lietsoja sekä kansainvälisen turvallisuuden vaarantaja; ja republikaanit olivat kongressitalon rynnäkköön asti (ja ns. Cruzin klikki vielä sen jälkeen) tämän ihmisoikeusrikollise, järjestäytynyttä demokratia halveksivan äärioikeistolaisuuden kumileimasimia. Näistä arvioistani täydessä merkityksessään en näe syytä luopua..

        Koska fasistien aktivoituminen on tapahtunut maailmamme vaikutusvaltaisimman valtion puitteissa, tarvitaan Nurnbergin oikeudenkäynnin kaltainen, YKn alainen ihmisoikeustuomioistuin käsittelemään tilanne ja asettamaan maahan pitkäaikainen seurantajärjestelmä.


    • Anonyymi

      Jaa, mutta ihan silkkaa mukavuudenhalua ja toisista välinpitämättömyyttä saa riskeerata koronalla muiden ihmisten terveyden. Ei se kyllä ole moraalisesti yhtään parempaa vaan täysin vastuutonta. Se, ettet tiedä, ketkä sinun takiasi sairastuvat ja kuolevat, ei tee sekoilujasi yhtään oikeutetummaksi ja sekoilujesi seurauksia vähemmän vakavaksi.

      • Anonyymi

        Pian rokotukset poistavat tämänkin ongelman, että kuka on vastuuton ja kuka ei. Rokotevastaisia on, mutta sittenkin aika vähän, paitsi ruotsinkielisellä Pohjanmaalla.

        Malttakaa hieman, nyt on jo rokotettu herkimmät ryhmät, pian laajenee yli 70-vuotiaisiin ja sitten meihin muihin.

        Itse suorastaan vihasin liian lähelle tunkevia tyyppejä, kunnes hankin FFP2 maskin. Nyt kuljen sen suojissa ihan rauhallisena. Lisäksi mukana on käsidesiä ja desinfioivia pyyhkeitä, joilla pyyhin esim. ostoskärryn kahvan.


    • Anonyymi

      Me olemme kaikki yhtä hyviä ihmisiä. Se, mitä päälleen pukee (mukaan lukien kasvomaskit) ei tee paremmaksi ihmiseksi.

    • Anonyymi

      Minulla ei ole mahdollisuutta olla osallistumatta töihin ilmoittamalla olevani sellaisessa mielentilassa ettei halua osallistua. Kuten suuren johtaja vaimolla on

    • Anonyymi

      Loser Trump amerikan historian pahin rikollinen huijari ja valehtelija. Pettää kaikkia. Ei mitään moraalia.

    • Anonyymi

      " Täällä on nyt paljon Trumpia vihaavia arvostelijoita. Samat arvostelijat ovat olevinaan parempia ihmisiä, vaikka mahdollisesti ovat itse aiheuttamassa koronaan sairastumisia, .. "

      Lapsellimpia aloituksia näkemistäni.

      Kukaan, joka joskus on unohtanut naamarin kaupassa, ei ole ollut päätekijä USAn 4000 päivittäisen koronakuoleman estämisen laiminlyönnissä alhaisine ja sivistymättömine saarnoineen fasistisen massamurhaajan tavoin.

      "Paha ei kenkään liene", mutta Trumpissa ja trumpilaisissa mätää on tuhatkertaisesti muihin verrattuna kaikissa ihmisoikeuksien merkityksissä.

    • Anonyymi

      Kuten muut, olen paljon huonompi kuin Trump. Myös Biden on huonompi.

    • Anonyymi

      No jo on typerä avaus, juuri Trump on pitänyt huolen siitä, että USA:n koronakuolinluvut ovat niin kaameat. Hän on kokoajan vähätellyt koronaa ja pyrkinyt estämään kaikki yritykset torjua sitä.

      Aloittajalle mietittävää, jokainen yksilö tekee virheitä ja tyhmyyksiä ja voi olla että itsekukin on toiminut koronan suhteen edesvastuuttomasti omalta osaltaa. Mutta yksittäisenä ihmisenä olet silti vastuussa lähinnä itsestäsi ja lähimmäisistä, niisät jotka ovat sinun kanssasi tekemisissä. Mutta kansakuntaa johtava presidentti on kumma kyllä vastuussa koko maasta, jos siinä asemassa oleva ihminen suhtautuu koronaan vähättelevästi on jälki juuri tuollaista kuin USA:ssa on, lähes 400 000 kuollutta.

    • Anonyymi

      Hesassa sosiaalivirkaperkeleviroissa EU-kumileimasimena toimivia VIRKAPERKELEFEMINISTEJÄ pelottaa, että heteronaiset eivät ole heidän interseksuaalipolitiikkansa kanssa samaa mieltä.

    • Anonyymi

      Kyllä ottaa Trump-uskovaisia lujille. Koittakaa kestää, ei tuskanne ainakaan pian helpotu, Jumalanne pitää takuulla ihan itse siitä huolen.

    • Anonyymi

      Se kellä on paljon valtaa, pitää olla myös vastuuta.
      Mango Mussolinilla on ensimmäistä kun taas toinen puuttuu tykkänään.
      Täysi 10 persereikäasteikolla. Mätäne helvetissä.

    • Anonyymi

      Eräs PS liitikko Laura olisi halunnut saada antaa rauhan palkinnon Trumpille. Perusteena että on lopettanut sotia. Helppo se on kutsua joukot kotiin jättää riitapukarit keskenään ilman valvontaa. Trump keskittyy vain omiin agentoihin. Muuri rajalle ja omien bisneksien parantamiseen paljonko pahaa on mies järjestänyt mutta lasten tilille kolikot tulee

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2092
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe