NATOn uudet jäsenet

Anonyymi

Naton ovi on edelleen avoinna kaikille Euroopan maille, jotka voivat sitoutua jäsenyyden sitoumuksiin ja velvoitteisiin ja edistää turvallisuutta euroatlanttisella alueella. Vuodesta 1949 naton jäsenyys on kasvanut 12:sta 30 maahan kahdeksan laajentumiskierroksen aikana. Tällä hetkellä kolme kumppanimaata on ilmoittanut pyrkivansa Nato-jäsenyyteen: Bosnia ja Hertsegovina, Georgia ja Ukraina. Pohjois-Makedonian tasavallasta tuli viimeisin liittoumaan liittynyt maa 27.3.2020

Sinne menee Suomikin vielä ja tiltut ovat luvanneet muuttaa sen jälkeen pois. Erinomaista.

9

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Seuraavat jäsenet on Suomi ja Ruotsi

• Anonyymi

Tulevan Europuolustuksen "Seuraavat jäsenet on Suomi ja Ruotsi". Natolle sanotaan hyvästi.

• Anonyymi

Venäjä, Iran,Kiina.Suomi ja Ruotsia ei voi hyväksyä Naton jäseniksi niiden militaristisen luonteen vuoksi.

• Anonyymi

Nato pelkää. Ruotsin viikinkitausta pelottaa Natoa.

• Anonyymi

Suomi ei kuuluu Naton Banana eurooppaan, johon taas Yhdysvaltojen ja Britannian lisäksi kuuluvat Bosnia ja Hertsegovina, Georgia ja Ukraina ja Pohjois-Makedonian tasavalta.

Suomi on Pohjolan "Sveitsi" ja kuulu Naton ulkopuolisiin sivistysvaltioihin.

• Anonyymi

Onko aloittaja mielestään jokin Naton edustaja Euroopassa?

• Anonyymi

Naton ovi on edelleen avoinna kaikille, myös Euroopan maille.

Naton ovi on huonolaatuisesta materiaaleista USA:n standardien mukaan timpuroitu. Sitä ei saa kiinni koska se on kiero kuin sionisti.

• Anonyymi

Keitäs jäseniä on siinä Varsonan sotilasliitossa?
      Sopimus ystävyydestä, yhteistyöstä ja keskinäisestä avunannosta kuulostaa neukkulalta.

Varsovan liitto, viralliselta nimeltään Sopimus ystävyydestä, yhteistyöstä ja keskinäisestä avunannosta (myös Varsovan sopimus), oli sotilasliitto, jonka itäblokin maat solmivat 14. toukokuuta 1955 Varsovassa[1][2] Naton vastapainoksi ja nimellisesti uudelleen aseistautuneen Saksan liittotasavallan muodostaman uhan torjumiseksi. Perustaminen ajoitettiin kyseiseen ajankohtaan Saksan liittotasavallan liityttyä edellisenä päivänä Natoon. Vuonna 1989 kommunististen hallintojen sortuessa Itä-Euroopassa sotilasliiton merkitys väheni muodolliseksi, kunnes viimein 1. heinäkuuta 1991 organisaatio lakkautettiin virallisesti Prahassa.

Ai niin tämähän hanke kaatui kun tajusivat ettei NATO ole mikään uhka . Tiltut ei vielä ole saaneet postia asiasta.

• Anonyymi

"Ai niin tämähän hanke kaatui kun tajusivat ettei NATO ole mikään uhka . Tiltut ei vielä ole saaneet postia asiasta."

Näyttää, että sinä dementikkona olet ainut, kenelle tämä asia on vielä ajankohtainen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      148
      2814
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      363
      2017
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1757
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      35
      1678
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      31
      1393
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      949
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      938
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe