Monoliitit joita on ilmestynyt yllättäen ja tiiviisä tahdissa, ilman jalanjälkiä. OLisi varoitus meille ihmisille, jotka olemme syypäitä maailman saasteisiin, liikakansaisuuten, ahneuteen, välinpitämättömyyteen ymparistöstä, Kaikesta siitä olemme saneet varoituksia vuosikymmeniä. Olen 100varma että ystävämme avaruudesta ovat noiden takana, enään ei ole paluuta.
Rangaistus seuraa ja meidät tuhotan ainakin osa ihmisistä. Luono huutaa apua. eikä kukaan vitsi tehdä mitään. Yleensä se menee näin: Mitä tilaa sitä saa. Katastrofi on tulossa. Usotsie.
Maagikko
Olisko mahdolista..
Anonyymi
5
127
Vastaukset
- Anonyymi
Kaasulla pitäisi tehdä kaikki mahdollinen, muoilmassa?
- Anonyymi
> Olisko mahdolista..
Todennäköisempää on vain, että nuo ovat kiteytymiä ihmisten tyhmyydestä. Mutta, toimivat kyllä hyvänä varoituksena siitä, mihin suuntaan ollaan menossa, kun pahuus ja tyhmyys on saanut vallan. - Anonyymi
Olettaen avaruusystävien olevan K-raudan asiakkaita, jotka omaavat selittämättömän fetissin pop-niitteihin ja epoksiin, kyllä se on mahdollista...
///MeAgaln - Anonyymi
Suomessa ei ole monoliittejä löytynyt.
- Anonyymi
Ei ole kunnon monoliitti kun ei voi sisään astua!
Taitaaa todellakin olla k-rauda n tuote...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72528- 1211801
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1241513Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391497Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741327Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1611302- 1481275
- 521208
- 591148
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.651091