halla-aholaiset

Anonyymi

äärioikeistolaiset ryöstivät Soinilta hänen perustamansa puolueen, herääkin kysymys, miksi eivät perustaneet omaa? Törkeää tuollainen toisilta varastaminen. Varkailla ei ole tässä maassa minkäänlaista tulevaisuutta, paikkansa on oppositio.

11

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Persu ottaa aina muilta.

• Anonyymi

Totta, persu on aina toisten taskuilla, eikä edes häpeä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta, persu on aina toisten taskuilla, eikä edes häpeä.

Röyhkeä voittaa. Persuista pitää tullo röyhkein ja sikamaisin sakki ikinä. Kaikki pakenee meitä

• Anonyymi

Siihen asti Soinia syytettiin äärioikeistolaiseksi, josta muuten tuli aina ulkoministeri.

• Anonyymi

Sehän on itseasiassa oksymoroni. Henkilö ei voi samaa aikaan olla parlamentaristi ja äärioikeistolainen, mutta eihän tyhmät sellaista tajua.

• Anonyymi

En kyllä isommin Soinistakaan välittänyt, miehen typerä uskovaisuus meni liian usein päätöksenteossa muun ohi, mutta ei hän nyt ollut mikään Halla-Aholainen nihilistinatsikaan. Suomi olisi parempi maa ilman kumpaakaan populistipelleä, mutta kaipa noita on siihen asti siedettävä kunnes räjäyttävät puolueensa ihan itse omaa tyhmyyttään, mikä myös tulee tapahtumaan.

• Anonyymi

Sun täytyy ottaa vastaan Jeesus tai tuhoudut varmasti

• Anonyymi

Siinäpä termi halla-aholainen nihilistinatsi 😀🤣😂

• Anonyymi

Soini itse päätti lähteä ja perustaa oman puolueen. Ei Jussi häntä erottanut eikä muitakaan sinisiä luopioita.

• Anonyymi

Olin puoluekokouksessa J.yväskylässä 2017,ei siellä Soini ollut edes ehdokkaana.Ja se oli minun mielestäni hyvä juttu.

• Anonyymi

Ei sitä kukaan varastanut.
      Soini kumppaneineen varasti äänestäjienä äänet ja petti heidät tekemällä uuden puolueen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kotihoito suomussalmella

Mitämieltä ootte suomussalmen kotihoidosta?
      Suomussalmi
      40
      5725
    2. Maataloustuet pois

Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.
      Maailman menoa
      233
      4881
    3. Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan

Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?
      Maailman menoa
      74
      4796
    4. Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?

Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️
      Ikävä
      47
      4620
    5. Kohtalokas laukaus

IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k
      Kajaani
      26
      4422
    6. Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä

Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem
      Maailman menoa
      161
      3841
    7. Mitä juuri sinulle kuuluu?

Tänään? Rehellisesti.
      Ikävä
      118
      3309
    8. Joulukinkku NYT

Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.
      Maailman menoa
      23
      3085
    9. Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes

Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!
      Maailman menoa
      27
      3082
    10. Sählyhallitus 2023-2025, mailat heiluvat, mutta pallo karkaa kulmaan

Salibandy on organisoitua. Sähly on taas sitä, kun joku tuo mailat ja palloja on ehkä yksi. Sitä tämä hallituskin on: pe
      Maailman menoa
      4
      2261
    Aihe