äärioikeistolaiset ryöstivät Soinilta hänen perustamansa puolueen, herääkin kysymys, miksi eivät perustaneet omaa? Törkeää tuollainen toisilta varastaminen. Varkailla ei ole tässä maassa minkäänlaista tulevaisuutta, paikkansa on oppositio.
halla-aholaiset
11
95
Vastaukset
- Anonyymi
Persu ottaa aina muilta.
- Anonyymi
Totta, persu on aina toisten taskuilla, eikä edes häpeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta, persu on aina toisten taskuilla, eikä edes häpeä.
Röyhkeä voittaa. Persuista pitää tullo röyhkein ja sikamaisin sakki ikinä. Kaikki pakenee meitä
- Anonyymi
Siihen asti Soinia syytettiin äärioikeistolaiseksi, josta muuten tuli aina ulkoministeri.
- Anonyymi
Sehän on itseasiassa oksymoroni. Henkilö ei voi samaa aikaan olla parlamentaristi ja äärioikeistolainen, mutta eihän tyhmät sellaista tajua.
- Anonyymi
En kyllä isommin Soinistakaan välittänyt, miehen typerä uskovaisuus meni liian usein päätöksenteossa muun ohi, mutta ei hän nyt ollut mikään Halla-Aholainen nihilistinatsikaan. Suomi olisi parempi maa ilman kumpaakaan populistipelleä, mutta kaipa noita on siihen asti siedettävä kunnes räjäyttävät puolueensa ihan itse omaa tyhmyyttään, mikä myös tulee tapahtumaan.
- Anonyymi
Sun täytyy ottaa vastaan Jeesus tai tuhoudut varmasti
- Anonyymi
Siinäpä termi halla-aholainen nihilistinatsi 😀🤣😂
- Anonyymi
Soini itse päätti lähteä ja perustaa oman puolueen. Ei Jussi häntä erottanut eikä muitakaan sinisiä luopioita.
- Anonyymi
Olin puoluekokouksessa J.yväskylässä 2017,ei siellä Soini ollut edes ehdokkaana.Ja se oli minun mielestäni hyvä juttu.
- Anonyymi
Ei sitä kukaan varastanut.
Soini kumppaneineen varasti äänestäjienä äänet ja petti heidät tekemällä uuden puolueen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle233061Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122159Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.702013Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1001853Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761583Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥401366Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta141292Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001275- 1111095
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151076