äärioikeistolaiset ryöstivät Soinilta hänen perustamansa puolueen, herääkin kysymys, miksi eivät perustaneet omaa? Törkeää tuollainen toisilta varastaminen. Varkailla ei ole tässä maassa minkäänlaista tulevaisuutta, paikkansa on oppositio.
halla-aholaiset
11
77
Vastaukset
- Anonyymi
Persu ottaa aina muilta.
- Anonyymi
Totta, persu on aina toisten taskuilla, eikä edes häpeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta, persu on aina toisten taskuilla, eikä edes häpeä.
Röyhkeä voittaa. Persuista pitää tullo röyhkein ja sikamaisin sakki ikinä. Kaikki pakenee meitä
- Anonyymi
Siihen asti Soinia syytettiin äärioikeistolaiseksi, josta muuten tuli aina ulkoministeri.
- Anonyymi
Sehän on itseasiassa oksymoroni. Henkilö ei voi samaa aikaan olla parlamentaristi ja äärioikeistolainen, mutta eihän tyhmät sellaista tajua.
- Anonyymi
En kyllä isommin Soinistakaan välittänyt, miehen typerä uskovaisuus meni liian usein päätöksenteossa muun ohi, mutta ei hän nyt ollut mikään Halla-Aholainen nihilistinatsikaan. Suomi olisi parempi maa ilman kumpaakaan populistipelleä, mutta kaipa noita on siihen asti siedettävä kunnes räjäyttävät puolueensa ihan itse omaa tyhmyyttään, mikä myös tulee tapahtumaan.
- Anonyymi
Sun täytyy ottaa vastaan Jeesus tai tuhoudut varmasti
- Anonyymi
Siinäpä termi halla-aholainen nihilistinatsi 😀🤣😂
- Anonyymi
Soini itse päätti lähteä ja perustaa oman puolueen. Ei Jussi häntä erottanut eikä muitakaan sinisiä luopioita.
- Anonyymi
Olin puoluekokouksessa J.yväskylässä 2017,ei siellä Soini ollut edes ehdokkaana.Ja se oli minun mielestäni hyvä juttu.
- Anonyymi
Ei sitä kukaan varastanut.
Soini kumppaneineen varasti äänestäjienä äänet ja petti heidät tekemällä uuden puolueen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi352730Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs122527100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es372248Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks161836Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa491504Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo351478- 381443
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä241341- 241118
- 181063