äärioikeistolaiset ryöstivät Soinilta hänen perustamansa puolueen, herääkin kysymys, miksi eivät perustaneet omaa? Törkeää tuollainen toisilta varastaminen. Varkailla ei ole tässä maassa minkäänlaista tulevaisuutta, paikkansa on oppositio.
halla-aholaiset
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Persu ottaa aina muilta.
- Anonyymi
Totta, persu on aina toisten taskuilla, eikä edes häpeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta, persu on aina toisten taskuilla, eikä edes häpeä.
Röyhkeä voittaa. Persuista pitää tullo röyhkein ja sikamaisin sakki ikinä. Kaikki pakenee meitä
- Anonyymi
Siihen asti Soinia syytettiin äärioikeistolaiseksi, josta muuten tuli aina ulkoministeri.
- Anonyymi
Sehän on itseasiassa oksymoroni. Henkilö ei voi samaa aikaan olla parlamentaristi ja äärioikeistolainen, mutta eihän tyhmät sellaista tajua.
- Anonyymi
En kyllä isommin Soinistakaan välittänyt, miehen typerä uskovaisuus meni liian usein päätöksenteossa muun ohi, mutta ei hän nyt ollut mikään Halla-Aholainen nihilistinatsikaan. Suomi olisi parempi maa ilman kumpaakaan populistipelleä, mutta kaipa noita on siihen asti siedettävä kunnes räjäyttävät puolueensa ihan itse omaa tyhmyyttään, mikä myös tulee tapahtumaan.
- Anonyymi
Sun täytyy ottaa vastaan Jeesus tai tuhoudut varmasti
- Anonyymi
Siinäpä termi halla-aholainen nihilistinatsi 😀🤣😂
- Anonyymi
Soini itse päätti lähteä ja perustaa oman puolueen. Ei Jussi häntä erottanut eikä muitakaan sinisiä luopioita.
- Anonyymi
Olin puoluekokouksessa J.yväskylässä 2017,ei siellä Soini ollut edes ehdokkaana.Ja se oli minun mielestäni hyvä juttu.
- Anonyymi
Ei sitä kukaan varastanut.
Soini kumppaneineen varasti äänestäjienä äänet ja petti heidät tekemällä uuden puolueen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.703831Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j883209Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1032483Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.151679Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m711455- 981344
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä501286- 551093
Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä561050Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11031