Puolue ja poliitikko joka on

Anonyymi

Huolissaan Perussuomalaisten kannatuksen noususta. Niin eikö kannattaisi ehdottomasti miettiä omaa ja/tai puolueensa tekemistä tai tekemättä jättämistä. On aika utopista saada omaa kannatusta sillä, että haukkuu/moittii puoluetta jonka kansa on valinnut. Yksinkertaista eikö totta.? Äänestäisitkö sitä joka haukkuisi sinut?
Terveisin "vapaatoisinajattelija"

7

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Väitätkö siis että persujohtajalla on yksinoikeus haukkua muita puolueita?

• Anonyymi

On. Muiden ei kannata haukkua Persuja tai voi käydä huonosti. Me tiedetään missä ihmiset asuu

• Anonyymi

Ketäköhän "persujohtaja"on haukkunut ja milloin?

• Anonyymi

Hänen ei pitäisi olla huolissaan. Hänen kannattaisi nyt suorastaan pelätä ja mennä piiloon jonnekkin ja pysyä sielä

• Anonyymi

Kommunismi ei ole mitään nykyaikaista toisinajattelua. Kommunismi on vanha aate jonka huippu saavutettiin jo joskus 60-luvulla

• Anonyymi

Meillä Persuissa ei juuri tartte paljon tehdä vaalityötä tuleviin vaaleihin,muitten hölmöilyt kun sataa meidän laariin näköjään.

• Anonyymi

Viherpunapolitiikka ja nyt kokoomus myös keskittyy vain perussuomalaisten mollaamiseen. Esimerkiksi viime aikoina Halla-ahon vanhoja sanomisia presidentti Trumpista. Eikö ole aika lapsellista

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22