Trumppi ja hänen aattesa

Luojalle kiitos siitä että meillä täällä Suomessa ei koskaan ole ollutkaan ehdolla hänenlaistaan ihmistä presidentiksi. Eikä muuallekaan poliittisiin virkoihin.

Olen jo kauan ajatellut että miten olisi mahdollista että meillä täällä olisi Trumpin kaltainen presidentti. Ei ole mahdollista.
Vastaus on että meidän maastamme löytyy lukuisa joukko ihmisiä joiden mielestä itsekeskeisyys , sovinismi ja narsistisuus eivät kuulu pressan hyveisiin.

Olen varma ettei meillä ko.kaltaiset "hyveet" menisi läpi. Se kertoo sen että kansamme on suurilta osin tervepäisistä ihmisistä koostunut joukko. Heillä oikeudenmukaisuus, ymmärtäväisyys ja kaikki muutkin tekijät mitä ihminen elämässään tarvitsee ovat kuitenkin kutakuinkin kohdallaan. Ihminenhän ei koskaan ole täydellinen mutta kriteerit esim. ihmisten valitsimisiin toimiin ja virkoihin, kuten vaaleissa teemme, luulen että kansa on ottanut nämä huomioon.
Eli luojalle kiitos presidentti Sauli Niinistöstä ja myös aiemmista presidenteistä.
Kekkosta edeltäneitä en muista kun olin liian pieni tai en ollut ollenkaan.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Äläpäs nyt suotta Luojaas kiittele. On näitä psykopaattisia narsisteja täälläkin.

      • No jos on niin eivät Trumpille pärjää eivätkä onneksi ole pressoja. Pressan suhteen ei meidän tarvitse ulkomailla hävetä.


      • Anonyymi
        taruolento kirjoitti:

        No jos on niin eivät Trumpille pärjää eivätkä onneksi ole pressoja. Pressan suhteen ei meidän tarvitse ulkomailla hävetä.

        Nykyistä ulkoministeriä saa hävetä, myöhemmin saa hävetä enemmän kun tekevät siitä presidentin..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nykyistä ulkoministeriä saa hävetä, myöhemmin saa hävetä enemmän kun tekevät siitä presidentin..

        Ei tule Haavistosta presidenttiä koskaan mutta ei mokiansakaan kanssa pärjää Trumpille.


      • Varmasti on mutta julkiset virat eivät löydä Trumpin vertaista. Toista samanlaista tuskin on syntynytkään.


    • Anonyymi

      On ollut, Haavisto...

    • Anonyymi

      Ohoh omistatko suomi 24sen? Poistit heti viestiisi laittamani vastauksen jossa kyseenalaistettiin kykysi arvioida henkilön narsismin taso lehtijuttujen perusteella.

      • Siis minäkö voisin poistaa mitään. Ei tavallinen kansalainen siihen kykene.


      • Anonyymi

        Missä "taruolento" on sanonut arvioineensa henkilön narsismin lehtijuttujen perusteella?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      590
      3956
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3358
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2869
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2831
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2184
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2121
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2037
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1895
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1860
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1829
    Aihe