Halla-aho vihjailee ettei persut ole äärioikeistolainen

Anonyymi

35

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

        Antin juttuja toki muistamme viime vaaleja edeltävät lupaukset.

        Pannaan vanha pökkelö taas höpöttämään !!


    • Anonyymi

      Tottahan se on. Myös Petteri Orpo ja Pekka Haavisto eilen viittasivat persujen liepeillä oleviin ääriryhmiin. Vihdoin siitä aletaan puhua ääneen.

      • Anonyymi

        Perustuslakivaliokunta totesi mietinnössään ministeri Haaviston rikkoneen kahtakin eri lakia ja toimineen näin moitittavasti. Syytekynnys jäi ylittymättä joten häntä ei syytetty, vaikka rikkoi lakia. Luotto on mennyt hänen kommentteihin liittyen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perustuslakivaliokunta totesi mietinnössään ministeri Haaviston rikkoneen kahtakin eri lakia ja toimineen näin moitittavasti. Syytekynnys jäi ylittymättä joten häntä ei syytetty, vaikka rikkoi lakia. Luotto on mennyt hänen kommentteihin liittyen.

        ano 15:05 ja taas piti siirtää maalia. Kyse oli persujen äärioikeistolaisuudesta, ei Haavistosta. Oletko tyhmä? Taidat olla.


    • Anonyymi

      Se on nykypäivänä niin, että vaikka kulli leileineen roikkuu , mutta tunnet olevasi lipputanko, niin silloin et ole mies, vaan lipputanko ja muiden olisi tunnustettava tämä tosiasia, muuten kysymys on rasismi ja yksilönvapauden riisto.

      Lisäksi pääministeri tukee intersektionaalista feminismiä, joka tukee taasen "lipputankoa"


      Sjmma sumarum, jos PS ei koe olevansa oikeistoa, niin silloin se ei sitä ole vaikka näyttäisi, kunnioita Sanna Marinia sinä luopio.

    • Anonyymi

      Vihdoin ! Oli ilo eilen kuunnella Orpon ja Haaviston lausuntoja
      ja lukea Rinteen tänään Hesarissa persujen lähellä olevista ääriryhmistä.
      Orponkin haastattelu oli paperille painettuna koskien muitakin asioita
      kuin ääriryhmiä Suomessa.

      Halla-aho nieleskelee silmät pyöreänä "muka" ei tiedä mistä puhutaan....?

      • Anonyymi

        Joo, ainoa oikeasti tosi joka tuohon asiaan liittyy on Jussin lausuma Rinteestä
        "Antilla joskus suu käy nopeammin kuin ajatus"

        Huijari Haavisto tulisi jättää jo aivan jokaisen ajatuksistaan.

        Ja Petteri,,siinä vasta "politikko" - kunhan joku vaan keksii sanottavaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, ainoa oikeasti tosi joka tuohon asiaan liittyy on Jussin lausuma Rinteestä
        "Antilla joskus suu käy nopeammin kuin ajatus"

        Huijari Haavisto tulisi jättää jo aivan jokaisen ajatuksistaan.

        Ja Petteri,,siinä vasta "politikko" - kunhan joku vaan keksii sanottavaa..

        On siinä persulaisilla nieleskelemistä, kun tajuavat ettei uusfasismi ja uusnatsismi
        olekaan niin suosittua kuin he luulevat.
        Vain poliittisesti täydellisen tietämätön äänestää persuja
        tai Hitlerin aatteitten kannattaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On siinä persulaisilla nieleskelemistä, kun tajuavat ettei uusfasismi ja uusnatsismi
        olekaan niin suosittua kuin he luulevat.
        Vain poliittisesti täydellisen tietämätön äänestää persuja
        tai Hitlerin aatteitten kannattaja.

        Heheheh...no mitäs ne jatkuvasti nousevat PS kannatusluvut sinulle kertovat?

        Kunnallisvaaleista se alkaa Suomen palaaminen oikealle tielle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heheheh...no mitäs ne jatkuvasti nousevat PS kannatusluvut sinulle kertovat?

        Kunnallisvaaleista se alkaa Suomen palaaminen oikealle tielle.

        Ilmeisesti hulluus lisääntyy Suomessa. Mutta ei kauan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti hulluus lisääntyy Suomessa. Mutta ei kauan.

        SDP Vihreät ja Vasemmisto ovat islamin asialla.
        PS ainoa joka jaksaa taistella vastaan tuota hulluutta, jonka mukaan kaikki halukkaat saavat tulla meidän elätettäviksemme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SDP Vihreät ja Vasemmisto ovat islamin asialla.
        PS ainoa joka jaksaa taistella vastaan tuota hulluutta, jonka mukaan kaikki halukkaat saavat tulla meidän elätettäviksemme.

        Miten itse ullut taistelisi mitään ulluutta vastaan ?


    • Anonyymi

      Suomessa on ilmeisesti tavallisessa kansassakin jonkun verran uusfasisteja ja uusnatsmielisiä, koska he persuja äänestävät ? Tokihan kaikki tietävät persujen (rodunjalostus)ideologian ja siksi persuja äänestävätkin.

    • Anonyymi

      Äärioikea keskustelu on heidän itsensä aikaan saama, nyt kun sitä vastustetaan he tuntevat uhriutumista.
      Äärioikeaa vastaan olisi hyökättävä monin verroin kovemmin, vain sillä heidät hiljennetään keskivertoisiksi.

      • Anonyymi

        Juuri niin. Seuraava vaihe on "uhriutuminen". Persujen taustatouhut pitäisi tuoda julki.


    • Anonyymi

      Hloooooo,
      Perussuomalaiset EI ole koskaan ollutkaan ääriliike,
      perussuomalaiset ON koko suomen kansa
      ihan tavallisia ISÄNMAALLISIA ihmisiä,

      ainoa r e h e l l i n e n suomalainen suomalaisten OMA puolue
      suomen asiat ensin kuntoon,
      suomen etu edellä tehdään politiikkaa,

      politiikkaan ON saatava järkeä,

      sokea eteäeuroopan rahotus malli
      suomalaisten kustannuksella
      on suurtaki suurempaa tyhmyyttä,

      perussuomalaisia on 99,99 % suomen kansalaisista,
      ja se 00,01 % on mamuja
      jotka myöhemmin palutetaan omaa maataan rakentamaan,

      ihmiskuntaa ei pidä sekottaa, se on tuhansia vuosia sitten raamatussa jo kerrottu,

      • Anonyymi

        Nyt kysy itseltäsi onko kaikki ihan kunnossa ? Rauhoitu ihminen hyvä !


    • Anonyymi

      Jos perehtyy perussuomalaisten ohjelmiin, niin niissä ei ole mitään äärioikeistoon liittyvää.

      • Anonyymi

        Nii persut on valio yksilöitä, jotka nostaneet 25 vuoden aikana suomen sivistys valtioiden joukkoon, nostaneet taloutemme nykyiseen tasoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii persut on valio yksilöitä, jotka nostaneet 25 vuoden aikana suomen sivistys valtioiden joukkoon, nostaneet taloutemme nykyiseen tasoon.

        Persut ja sivistys ei mahdu samaan lauseeseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Persut ja sivistys ei mahdu samaan lauseeseen.

        Tuossa nuo yhdessä lauseessa kumpikin sana törröttävät, että ihan tänne asti näkyvät.


    • Anonyymi

      Pesulla ja sivistyksellä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa
      eikä sivistynyt ja valistunut ihminen äänestä persuja.

      • Anonyymi

        Juuri oli iltauutisissa asiaan liittyvä haastattelu, jossa Supon eräs päälikkö sanoi suoraan olevan seurannassa 390 henkilöä!
        Niistä on suurin.osa ääri-islamisteja, ja vain pieni vähemmistö muita, etupäässä vuoden 2015 matu invaasion jäljiltä olevia yksinäisiä sieluja, jotka eivät ole järjestäytyneet.
        Siinä oli kovaa faktaa. Hurjinta asiassa olivat nämä Isis henkilöt, joita edelleen roudattiin al-Holista.
        Siinä on kenenkään sanoa mutkuaan.


      • Anonyymi

        Humaania juu, ollaan niin humaania, että otettaisiin kaikki avosylin vastaan, jotka Välimeren takaa tulee.


      • Anonyymi

        Sen näkee seuraavissa kahdessa vaaleissa että miten kansa äänestää. Turha on sitä ennen vaahdota asiasta.


    • Anonyymi

      " Trump persujen mielestä kaikken aikojen paras USA:n presidentti " nyt kyselyn mukaan tullaan muistamaan " historian kaikkien aikojen huonoimpana presdenttinä "
      Suomessa persut vaati ettei yle saa kirjoittaa mitään negatiivista, vieläkö samainen kansanedustaja vaatii sitä, selityksiä niiku tuota kun niin että sattumoisiin....!!!

      • Anonyymi

        Oliko muuta höttöä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko muuta höttöä?

        Höttöä !
        Kun puolueen mestari alkaa selitellä suhdetta Trumppiin tulee väkisin kuva epätoivoisesta selittelystä, entä muissa asioissa. Puolueen linja menee median mukaan.


    • Anonyymi

      Persujen alamäki jatkuu.

      • Anonyymi

        Näin se näyttää olevan. Ei vaiskaan.

        Perussuomalaiset jatkaa Ylen tuoreen kannatuskyselyn kärjessä. Jos eduskuntavaalit pidettäisiin nyt, puoluetta äänestäisi 21,9 prosenttia kansasta.
        https://yle.fi/uutiset/3-11726460


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se näyttää olevan. Ei vaiskaan.

        Perussuomalaiset jatkaa Ylen tuoreen kannatuskyselyn kärjessä. Jos eduskuntavaalit pidettäisiin nyt, puoluetta äänestäisi 21,9 prosenttia kansasta.
        https://yle.fi/uutiset/3-11726460

        Yli kolme viikkoa sitten tehty gallup.


    • Anonyymi

      Persut on enimmäkseen sossun jonossa.

    • Anonyymi

      Maahtaa olla jossakin iso trollitehdas joka on palkattu kirjoittelemaan perussuomalaisista kaikenlaista näille palstoille. Kohta tulee varmaan joku kommenti myös tähän viestiin.

      • Anonyymi

        Yleensä viestiin tulee kommentti, se on palstan tarkoitus. Mitä hölmömpi viesti, sitä varmemmin ja kärkevämmin kommentoidaan.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe