Pois kaikki alentavat ketjut

Anonyymi

Ylläpito voisi poistaa kaikki siis ihan kaikki keskustelut jotka lähtevät kiusaamiseen ja herjaamiseen. Ilkeät ja kateelliset, pahoinvoivat ihmiset oksentava pahan olonsa tänne haukkumalla muita.

Kunnianloukkauksia suurin osa ja ne vaikuttavat kyseisten ihmisten elämään, ihmissuhteisiin ja kaikkeen. Pois vaan kaikki tai vaihtoehtoisesti omalla profiililla varustettuna.

70

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihmettelen kun joku saa syytää ainakin kymmenen vuotta pääasiassa pelkkiä valheita. Ja aina sama litania valheita tulee niin ettei voi olla tunnistamatta.

    • Anonyymi

      Martinaa ja Maisaa haukutaan täällä todella törkeästi.

      • Anonyymi

        Viestejä vaan Suomi24 toimistoon ja soittoja yritetään saada kimpassa tää asia kuntoon.Et kaikki kirjautuu omalla nimimerkillä, eiköhän haukkumiset lopu !!!!!


      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä, mutta totuuksia näistä "kohukaunottarista" saa ihan vapaasti kirjoittaa edelleen! Kuten siitä, että Torppa on röyhkeä, epärehellinen, ahne, itserakas teeskentelijä, joka yrittää virittää syyt toisten niskoille, kun on ihan itse pilannut elämänsä!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, mutta totuuksia näistä "kohukaunottarista" saa ihan vapaasti kirjoittaa edelleen! Kuten siitä, että Torppa on röyhkeä, epärehellinen, ahne, itserakas teeskentelijä, joka yrittää virittää syyt toisten niskoille, kun on ihan itse pilannut elämänsä!!

        Täällä todella, yksi henkilö ikivanhoja juttuja laittaa koko ajan tulee. Hän ei ymmärrä, et juorut pitää olla totta ja viimme aikoina tapahtuvia myös. Ei vain toiset tahdo sitä, millään ymmärtää koskaan.


      • Anonyymi

        Torppa kyllä ansaitsee kaikki haukut.
        Itse omalla käytöksellään ne aiheuttanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viestejä vaan Suomi24 toimistoon ja soittoja yritetään saada kimpassa tää asia kuntoon.Et kaikki kirjautuu omalla nimimerkillä, eiköhän haukkumiset lopu !!!!!

        Ylläpito ei muutaman valittajan takia tee mitään. Pitäisi olla satoja, mielellään tuhansia, ehkä sitten reagoisivat.


      • Anonyymi

        Älä nyt taas, ap, aloita 🙄.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylläpito ei muutaman valittajan takia tee mitään. Pitäisi olla satoja, mielellään tuhansia, ehkä sitten reagoisivat.

        Soittaa tai lähettää sähköpostia, jollekkin henkilölle, joka laittaa prosessin pyörii eiköhän ala tapahtua ja hyvinkin nopeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viestejä vaan Suomi24 toimistoon ja soittoja yritetään saada kimpassa tää asia kuntoon.Et kaikki kirjautuu omalla nimimerkillä, eiköhän haukkumiset lopu !!!!!

        Eipä kukaan uskalla kirjoittaa omalla nimellään, koska täällä on myös tosi agressiivista porukkaa välillä kommentoimassa, jos ei ole samaa mieltä ko. anonyymin kanssa, kuumina idolinsa puolesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soittaa tai lähettää sähköpostia, jollekkin henkilölle, joka laittaa prosessin pyörii eiköhän ala tapahtua ja hyvinkin nopeasti.

        Tuskin. Ei muutaman valittajan vuoksi ainakaan. Jos haluaa keskustelupalstat pois tai tiukkaan kontrolliin, oikea osoite valituksille on eduskunta! Voi tehdä myös lakialoitteen. Jos tulee 50 000 nimeä aloitteeseen, menee eduskunnan käsittelyyn.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä kukaan uskalla kirjoittaa omalla nimellään, koska täällä on myös tosi agressiivista porukkaa välillä kommentoimassa, jos ei ole samaa mieltä ko. anonyymin kanssa, kuumina idolinsa puolesta.

        Miten niin ei uskalla? Minä kirjoitan omalla nimelläni ja ei mulle siitä mitään ongelmia ole tullut. Tosin mä olen jukuripää ja mulla on vahva itsetunto, joten ei mua haittaa mua kohtaan kirjoitetut negatiiviset kirjoitukset. Annan samalla ja vähän isommallakin mitalla takaisin. Mä joskus jopa nautin siitä, kun joku pönttö riemastuu ja tuo esiin oman tyhmyytensä ja heikon itsehillintänsä. Joitakin urpoja on vaan niin pirun kiva kyykyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viestejä vaan Suomi24 toimistoon ja soittoja yritetään saada kimpassa tää asia kuntoon.Et kaikki kirjautuu omalla nimimerkillä, eiköhän haukkumiset lopu !!!!!

        Lähetin sinne sähköpostia puoli vuotta sitten ja kysyin mikseivät moderoi tätä sivustoa kunnolla. Vastaus oli että minun pitäisi ilmoittaa heille itse kaikki poistettavat viestit. Kuittaisin että viestien ilmoittaminen asiattomiksi ei auta yhtään kun eivät poista niitä. Lisäksi minun työni ei ole olla moderaattori - voin tehdä kyllä sitä hommaa jos maksavat palkan. Siihen eivät vastanneet enää mitään....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin. Ei muutaman valittajan vuoksi ainakaan. Jos haluaa keskustelupalstat pois tai tiukkaan kontrolliin, oikea osoite valituksille on eduskunta! Voi tehdä myös lakialoitteen. Jos tulee 50 000 nimeä aloitteeseen, menee eduskunnan käsittelyyn.

        Menee kontrolli vähän Venäjän malliin.Suomessa on vielä sananvapaus ?


      • Anonyymi

        Eniten täällä Sofiaa haukutaan ja Sofia on ollut ihan ok, odottaa vain katiska-jutun päätöstä, niin voi aloittaa "elämän" siltä osin rauhallisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menee kontrolli vähän Venäjän malliin.Suomessa on vielä sananvapaus ?

        Suomessa on myös laki ja se on jäänyt monelta huomaamatta. Sivuston säännöissä on selvästi, että Suomen lakia on noudatettava. Herjaaminen ei ole sananvapautta, vaan laki kieltää sen. Anonyymi ei ole mikään suoja, vaan jokainen löydetään tarvittaessa. Ylläpito myös säilyttää viestit, myös poistetut ja tarvittaessa on velvollinen luovuttamaan ne poliisille. Ihmettelen miksi sääntöjä ei lueta, eikä noudateta. Olen varma, että joku päivä on monta ihmistä syytteessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä todella, yksi henkilö ikivanhoja juttuja laittaa koko ajan tulee. Hän ei ymmärrä, et juorut pitää olla totta ja viimme aikoina tapahtuvia myös. Ei vain toiset tahdo sitä, millään ymmärtää koskaan.

        Siis ei kymmenen vuotta vanhoja asioita saa kirjoittaa, kuka niin määrää, sinäkö ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menee kontrolli vähän Venäjän malliin.Suomessa on vielä sananvapaus ?

        Sitä mieltä minäkin, ei tämä sentään vielä mikään Pohjois -Korea ole !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt taas, ap, aloita 🙄.

        Miksi ap käy näillä palstoilla pahoittamassa mieltään ja stressaamassa itseään? Ap: lle pitäisi asettaa banni, ettei pääsisi tänne haukkumaan kommentoijia ja sylkemään myrkkyä meidän päällemme 🧐.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa on myös laki ja se on jäänyt monelta huomaamatta. Sivuston säännöissä on selvästi, että Suomen lakia on noudatettava. Herjaaminen ei ole sananvapautta, vaan laki kieltää sen. Anonyymi ei ole mikään suoja, vaan jokainen löydetään tarvittaessa. Ylläpito myös säilyttää viestit, myös poistetut ja tarvittaessa on velvollinen luovuttamaan ne poliisille. Ihmettelen miksi sääntöjä ei lueta, eikä noudateta. Olen varma, että joku päivä on monta ihmistä syytteessä.

        21:19, miksi sinä olet päästänyt julkkikset ihosi alle? Miksi sinä elät julkkisten kautta? Eikö sinulla ole omaa elämää? Mitäs täällä kärvistelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa on myös laki ja se on jäänyt monelta huomaamatta. Sivuston säännöissä on selvästi, että Suomen lakia on noudatettava. Herjaaminen ei ole sananvapautta, vaan laki kieltää sen. Anonyymi ei ole mikään suoja, vaan jokainen löydetään tarvittaessa. Ylläpito myös säilyttää viestit, myös poistetut ja tarvittaessa on velvollinen luovuttamaan ne poliisille. Ihmettelen miksi sääntöjä ei lueta, eikä noudateta. Olen varma, että joku päivä on monta ihmistä syytteessä.

        Höpö höpö ja vielä kerran höpö höpö.


      • Anonyymi

        No kyllä täällä haukutaan muitakin tosi törkeästi. Nuo kaksi eivät ole ainoat. Olepas nyt reilu kaikkia kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        21:19, miksi sinä olet päästänyt julkkikset ihosi alle? Miksi sinä elät julkkisten kautta? Eikö sinulla ole omaa elämää? Mitäs täällä kärvistelet?

        Älä nyt viitsi, näiden julkkisten vuoksi ei kukaan elä, sen verran tyhjällä käyvää porukka ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eniten täällä Sofiaa haukutaan ja Sofia on ollut ihan ok, odottaa vain katiska-jutun päätöstä, niin voi aloittaa "elämän" siltä osin rauhallisesti.

        Sinun mielestäsi ehkä, mutta muita mielipiteitä löytyy paljon tälläkin palstalla. Mistä muuten tiedät, että tekee vain sitä odottelua, oletko lähipiiriä? Ja eihän kukaan ihminen elä odottelemalla, kyllä kaikki aikuiset osallistuvat yhteiskuntaan. Ovat joko opiskelemassa, töissä, sairaina tai eläkkeellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ap käy näillä palstoilla pahoittamassa mieltään ja stressaamassa itseään? Ap: lle pitäisi asettaa banni, ettei pääsisi tänne haukkumaan kommentoijia ja sylkemään myrkkyä meidän päällemme 🧐.

        Eikö sama koske sinuakin, vai oletko saanut erityisvapauden?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sama koske sinuakin, vai oletko saanut erityisvapauden?

        ????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ????

        Pitäisikö itsellesi asettaa banni, ettet pääsisi kommentoimaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisikö itsellesi asettaa banni, ettet pääsisi kommentoimaan?

        ????


    • Anonyymi

      Kannatetaan.
      Tämä on todella pahimman luokan kiusaamispalsta.
      Aikuiset tai ainakin luulen niin, oksetaa tänne todella todella kunnianloukkauksen täyttäviä vihaviestejä.
      Haukutaan, lapset, äidit, sukulaiset, yhteistyökumppanit jne.

      • Anonyymi

        Monet näistä "kohukaunottarista" itse aiheuttavat kritiikkiä ja haukkumista. Kehutaan, esitellään itseään ja tekemisiään julkisuudessa, mokaillaan, uhriudutaan, esitetään syytöntä, vaikka tehdään lainvastaisia tekoja ym.

        Kun julkisuuteen lähtee, pitää ymmärtää, että myös lokaa voi tulla niskaan. Usein täysin aiheesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monet näistä "kohukaunottarista" itse aiheuttavat kritiikkiä ja haukkumista. Kehutaan, esitellään itseään ja tekemisiään julkisuudessa, mokaillaan, uhriudutaan, esitetään syytöntä, vaikka tehdään lainvastaisia tekoja ym.

        Kun julkisuuteen lähtee, pitää ymmärtää, että myös lokaa voi tulla niskaan. Usein täysin aiheesta.

        Nämä julkisuudesta elantonsa hankkivat, Martinat, Maisat, Johannat, Eskot ym, kun haluaisivat vain positiivisia ja heitä ylistäviä kommentteja, vaikka menneisyys on mitä on , ei se niin mene, jos kuraa tulee niskaan heidän tekemisistään, jotka eivät toden totta ole aina hyväksyttäviä, niin tottakai siitä saa oman näkemyksensä ilmituoda, se nyt on sanomattakin selvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä julkisuudesta elantonsa hankkivat, Martinat, Maisat, Johannat, Eskot ym, kun haluaisivat vain positiivisia ja heitä ylistäviä kommentteja, vaikka menneisyys on mitä on , ei se niin mene, jos kuraa tulee niskaan heidän tekemisistään, jotka eivät toden totta ole aina hyväksyttäviä, niin tottakai siitä saa oman näkemyksensä ilmituoda, se nyt on sanomattakin selvää.

        Oli kysymys kenestä hyvänsä, asiat olisi oltava totta ja viimmaikoina tapahtunutta, eikä vuosia sitten.Haukutaan kaikkien näköä, miksi eihän se ole juoru, vaan ihmisen pilkkaamista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oli kysymys kenestä hyvänsä, asiat olisi oltava totta ja viimmaikoina tapahtunutta, eikä vuosia sitten.Haukutaan kaikkien näköä, miksi eihän se ole juoru, vaan ihmisen pilkkaamista.

        Miksi ei voi kauhistella ja arvostella jonkun sellaisen tyrkyn ulkoista olemusta, joka on itse ihan omaa tyhmyyttään teettänyt ketuilleen menneitä kauheusleikkauksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli kysymys kenestä hyvänsä, asiat olisi oltava totta ja viimmaikoina tapahtunutta, eikä vuosia sitten.Haukutaan kaikkien näköä, miksi eihän se ole juoru, vaan ihmisen pilkkaamista.

        Eikös herra Thermankin jossakin joskus todennut (oliko oma ig) tähän tapaan kaikki julkisuus on hyvästä tai jotain sinnepäin (ei ole huonoa julkisuutta), tarkkaan en muista. Tuo parihan suorastaan janoaa julkisuutta, näin saadaan Sofialle seuraajia ja mainoshommia.


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Miksi ei voi kauhistella ja arvostella jonkun sellaisen tyrkyn ulkoista olemusta, joka on itse ihan omaa tyhmyyttään teettänyt ketuilleen menneitä kauheusleikkauksia?

        Sanos nyt "Raili-KULTASENI, saako myös sylikoiraasi Tuksua arvostella?


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Miksi ei voi kauhistella ja arvostella jonkun sellaisen tyrkyn ulkoista olemusta, joka on itse ihan omaa tyhmyyttään teettänyt ketuilleen menneitä kauheusleikkauksia?

        Koskeeko tämä armollisesti antamasi arvostelulupa kenties myös neiti Tukiaista?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sanos nyt "Raili-KULTASENI, saako myös sylikoiraasi Tuksua arvostella?

        Miksi ei saisi Johannaa arvostella? Arvostelenhan mä itekin sitä ja joskus jopa aika rankasti (esim. koirien takia). Mutta se ei ole arvostelua, että häntä haukutaan rumilla nimillä, kuleksitaan kaduilla perässä ja huoritellaan, juotetaan alkoholistille viinaa ja nauretaan, esittäydytään jonain muuna, kuin ollaan ja otetaan Johannaan yhteyttä jonkun kuuluisuuden nimissä, vainotaan ja valehdellaan Johannan elämästä sellaista mikä ei pidä paikkaansa, julkaistaan sellaista materiaalia, mikä on loukkaavaa ja kuuluu ehdottomasti yksityisyyden suojan piiriin, nimitellään vauvaa, tehdään kaikenmaailman ilmoja Johannasta milloin minnekin viranomaisille kuulopuheiden mukaan, ilkutaan, kun toinen on maassa jne. jne... Ja tuo kaikki tehdään suurella joukkovoimalla. Tuollainen toiminta on väärin.


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Miksi ei saisi Johannaa arvostella? Arvostelenhan mä itekin sitä ja joskus jopa aika rankasti (esim. koirien takia). Mutta se ei ole arvostelua, että häntä haukutaan rumilla nimillä, kuleksitaan kaduilla perässä ja huoritellaan, juotetaan alkoholistille viinaa ja nauretaan, esittäydytään jonain muuna, kuin ollaan ja otetaan Johannaan yhteyttä jonkun kuuluisuuden nimissä, vainotaan ja valehdellaan Johannan elämästä sellaista mikä ei pidä paikkaansa, julkaistaan sellaista materiaalia, mikä on loukkaavaa ja kuuluu ehdottomasti yksityisyyden suojan piiriin, nimitellään vauvaa, tehdään kaikenmaailman ilmoja Johannasta milloin minnekin viranomaisille kuulopuheiden mukaan, ilkutaan, kun toinen on maassa jne. jne... Ja tuo kaikki tehdään suurella joukkovoimalla. Tuollainen toiminta on väärin.

        Aivan uteliaisuudesta että kuulutko Martinan vihaajiin?


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Miksi ei saisi Johannaa arvostella? Arvostelenhan mä itekin sitä ja joskus jopa aika rankasti (esim. koirien takia). Mutta se ei ole arvostelua, että häntä haukutaan rumilla nimillä, kuleksitaan kaduilla perässä ja huoritellaan, juotetaan alkoholistille viinaa ja nauretaan, esittäydytään jonain muuna, kuin ollaan ja otetaan Johannaan yhteyttä jonkun kuuluisuuden nimissä, vainotaan ja valehdellaan Johannan elämästä sellaista mikä ei pidä paikkaansa, julkaistaan sellaista materiaalia, mikä on loukkaavaa ja kuuluu ehdottomasti yksityisyyden suojan piiriin, nimitellään vauvaa, tehdään kaikenmaailman ilmoja Johannasta milloin minnekin viranomaisille kuulopuheiden mukaan, ilkutaan, kun toinen on maassa jne. jne... Ja tuo kaikki tehdään suurella joukkovoimalla. Tuollainen toiminta on väärin.

        Ai niin sinä olitkin se turkisten vastustaja ja eläintensuojelijaksi kääntynyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aivan uteliaisuudesta että kuulutko Martinan vihaajiin?

        Mistä tuollaista sait päähäsi? Olen kehunut paljon Martinaa yrittäjänä ja siitä, että se ei ainakaan julkisesti ryyppää ja viimeksi siitä, että se otti lapset mukaan jouluna ja vietti aikaa heidän kanssaan. Samoin olen puolustanut Martinaa siitä, että se heivasi Stefanin elämästään pois. Olen myös oikonut paljon suoranaisia valheita (esim. sen, että Martina mukamas ajeli kännissä lapset kyydissä). Lisäksi olen kehunut Martinan kroppaa ja paljon paljon muuta.

        En kuitenkaan pidä Martinan ylimielisyydestä ja sen "etteks´ te tiedä, kuka mä olen...." asenteesta. Enkä kyllä pidä Martinan tissitarjonnasta (lue; pukeutuminen sellaisiin hyntteisiin, mitkä eivät sovi tilanteeseen tai asu on sille täysin sopimaton) ja sääret sillä eivät ole sellaiset, mitä se haluaa näyttää.


      • Anonyymi

        Joku todella törkeä tyyppi haukkuu Martinan äitiä, lapsia arvostelee ja luokittelee, tuolle tyypille sulku ja pysyvä kielto ehdottomasti !!!!


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Mistä tuollaista sait päähäsi? Olen kehunut paljon Martinaa yrittäjänä ja siitä, että se ei ainakaan julkisesti ryyppää ja viimeksi siitä, että se otti lapset mukaan jouluna ja vietti aikaa heidän kanssaan. Samoin olen puolustanut Martinaa siitä, että se heivasi Stefanin elämästään pois. Olen myös oikonut paljon suoranaisia valheita (esim. sen, että Martina mukamas ajeli kännissä lapset kyydissä). Lisäksi olen kehunut Martinan kroppaa ja paljon paljon muuta.

        En kuitenkaan pidä Martinan ylimielisyydestä ja sen "etteks´ te tiedä, kuka mä olen...." asenteesta. Enkä kyllä pidä Martinan tissitarjonnasta (lue; pukeutuminen sellaisiin hyntteisiin, mitkä eivät sovi tilanteeseen tai asu on sille täysin sopimaton) ja sääret sillä eivät ole sellaiset, mitä se haluaa näyttää.

        No kiitos vastauksesta. Minä olen ajatellut että Martina ei aina halua olla niin viimeisen päälle kun laittaa epäedullisiakin kuvia näkyviin. Ne kädet ja jalat on kovan treenauksen tulosta ja joissakin kuvissa näyttää huonolta ja joissakin hyviltä. Joku asu, kuten se mtv:n ohjelmassa oli tosi hyvä seisoessa mutta siinä istuessa näkyi liikaa. Mutta se on näköjään niin että koko ajan pitäisi vain ajatella että kaikki pitää olla viimeisen päälle, jos pelkäisi mitä kirjoitellaan. Vaikka Martina tekee mitä tahansa niin aina haukutaan. Eihän silloin uskaltaisi antaa yhtään haastattelua eikä yhtään kuvaa eikä yhtään mitään. Siihenhän haukkujat pyrkivät ja oikein vaativatkin että katoa julkisuudesta. Voi elämän kevät! Onneksi on vahva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös herra Thermankin jossakin joskus todennut (oliko oma ig) tähän tapaan kaikki julkisuus on hyvästä tai jotain sinnepäin (ei ole huonoa julkisuutta), tarkkaan en muista. Tuo parihan suorastaan janoaa julkisuutta, näin saadaan Sofialle seuraajia ja mainoshommia.

        Seuraajia kyllä, mutta ei mainoshommia, liian negatiivista julkisuutta.


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Miksi ei voi kauhistella ja arvostella jonkun sellaisen tyrkyn ulkoista olemusta, joka on itse ihan omaa tyhmyyttään teettänyt ketuilleen menneitä kauheusleikkauksia?

        Ulkonäön arvostelu kaikessa muodossa on erittäin tyhmää. En kyllä tiedä kenen kauneusleikkaus on mennyt pieleen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin sinä olitkin se turkisten vastustaja ja eläintensuojelijaksi kääntynyt.

        Korkkareissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli kysymys kenestä hyvänsä, asiat olisi oltava totta ja viimmaikoina tapahtunutta, eikä vuosia sitten.Haukutaan kaikkien näköä, miksi eihän se ole juoru, vaan ihmisen pilkkaamista.

        Mikä laki sanoo, ettei kymmenen vuotta vanhoja asioita saa tällä palstalla kommentoida ????
        Ei niitä menneisyydessä ( 10 v ) ja käräjäoikeudessa olleita tapauksia, voi poistaa eikä valkopestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan uteliaisuudesta että kuulutko Martinan vihaajiin?

        Vihata sana on aika raju, arvostella saa myös Martinaa, ei hänen tekemisensä aina päivän valoa kestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli kysymys kenestä hyvänsä, asiat olisi oltava totta ja viimmaikoina tapahtunutta, eikä vuosia sitten.Haukutaan kaikkien näköä, miksi eihän se ole juoru, vaan ihmisen pilkkaamista.

        Missään kohtaa palstan sääntöjä ei sanota, että olisi joku aikamääre, jota vanhemmista asioista ei saisi kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli kysymys kenestä hyvänsä, asiat olisi oltava totta ja viimmaikoina tapahtunutta, eikä vuosia sitten.Haukutaan kaikkien näköä, miksi eihän se ole juoru, vaan ihmisen pilkkaamista.

        Niin tämä totuudessa oleminen ja puhuminen on hyvin vaikeaa monelle , varsinkin näille jotka julkisuudesta elannon hankkivat !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tämä totuudessa oleminen ja puhuminen on hyvin vaikeaa monelle , varsinkin näille jotka julkisuudesta elannon hankkivat !

        Vanhojakin asioita on joskus hyvä muistella. Täällä juorutaan myösvanhoista asioista, eikä tuo 10- vuotta niin. Kovin pitkä aika ole. Maisankin möhläyksetja pahat teot ovat aika tuoretta settiä, myös ne vanhemmat. Joo, ja en pidä Maisasta, syy on se, miten kohteli ja kusetti Latvalaa. Myös se miten kohteli aviomiestään, Attea. Kyllä, arvostelen Maisa Torppaa niin kauan kunhan antaa itse aihetta 🧐.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan uteliaisuudesta että kuulutko Martinan vihaajiin?

        Kuka on Martina ?????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on Martina ?????

        Niin ja viha on aika vahva sana. Tuntuu, että tuo tekopyhä-kommentaattori täällä vasta vihaakin 😡...muita kommentoijia. Tosiasia on se, että suurin osa kommenteista, jotka koskevat...no, vaikka Maisaa, ovat totuudenmukaisia. Aika harva täällä valehtelee. Ääripäitä on aina, kuten juurikin tämä kiukkuinen ”moderaattori”, joka niputtaa kaikki kommentoijat ’ naisjulkkisten vihaajiksi”. Outo tyyppi, elää yöt ja päivät päivystäen julkkisjuorupalstaa, yrittäen vielä määräillä mitä kenestäkin saa kirjoittaa. Itse olen sitä mieltä, että valehtelua ei saa sallia, eikä alatyylistä nimittelyä. Naurattaa tuokin, ettei vanhemmista asioista saisi keskustella, vaikka ovat todistetusti tapahtuneet 😂. Täällä ei diktaattoreita kaivata, vai mitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja viha on aika vahva sana. Tuntuu, että tuo tekopyhä-kommentaattori täällä vasta vihaakin 😡...muita kommentoijia. Tosiasia on se, että suurin osa kommenteista, jotka koskevat...no, vaikka Maisaa, ovat totuudenmukaisia. Aika harva täällä valehtelee. Ääripäitä on aina, kuten juurikin tämä kiukkuinen ”moderaattori”, joka niputtaa kaikki kommentoijat ’ naisjulkkisten vihaajiksi”. Outo tyyppi, elää yöt ja päivät päivystäen julkkisjuorupalstaa, yrittäen vielä määräillä mitä kenestäkin saa kirjoittaa. Itse olen sitä mieltä, että valehtelua ei saa sallia, eikä alatyylistä nimittelyä. Naurattaa tuokin, ettei vanhemmista asioista saisi keskustella, vaikka ovat todistetusti tapahtuneet 😂. Täällä ei diktaattoreita kaivata, vai mitä?

        Olet täysin oikeassa.


    • Anonyymi

      Suomi24 idea on että julkkiksia haukutaan säälimättä. Tämä on viimeinen vapaa suomen kielinen linnake. Jos tämä poistetaan, on kaikkien lähdettävä persujen ja MV-lehden foorumille. Se olisi hieman yksipuolista, koska siellä haukutaan vain mamuja. Kyllä jollain forumilla pitää saada haukkua myös julkkiksia. Julkkiksille on vain hyväksi että heistä kirjoitetaan, vaikka sitten negatiivista. Pysyy nimi tiedossa ja bimbot muistaa ostaa heiltä valmennuskursseja.

      • Anonyymi

        Onko paljastetuista totuuksista kirjoittaminen haukkumista? Ei ole! Tyrkkyjä kyllä suututtaa, kun kaikki saavat tietää, ettei se suu korvissa virnottaminen olekkaan aina ihan sitä, minkä kuvan teeskentelijä haluaisi antaa.


      • Anonyymi

        Tämä oli hyvä kommentti !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko paljastetuista totuuksista kirjoittaminen haukkumista? Ei ole! Tyrkkyjä kyllä suututtaa, kun kaikki saavat tietää, ettei se suu korvissa virnottaminen olekkaan aina ihan sitä, minkä kuvan teeskentelijä haluaisi antaa.

        Mulla ei ole lisättävää tähän lommenttiin.


      • Anonyymi

        "Kyllä jollain forumilla pitää saada haukkua myös julkkiksia." Tämä lause kertoo kaiken ihmisten pahasta olosta nykyään. Ei ei ole mikään pakko olla. Moderaattorin tehtävä olisi myös seurata tätä kanavaa eikä pelkästään ilmoitusten perusteella puuttua. Mutta kun ei poista edes ilmoitettuja kommentteja niin tulee mieleen onko siellä töissä ihmisiä jotka itse osallistuvat näihin törkykommenttien kirjoitteluun? Kysyn vaan.


    • Anonyymi

      Aloittaja taitaa viettää koko valveillaoloaikansa netissä eri julkkisjuorupalstoilla. Nyt kävi ilmi, että kyse ei olekaan vain Tunkista vaan myös Martinasta. Oma kommenttinsa paljasti aktiivisuuden. Erittäin ahkerana eri nikeillä myös Hymyn Tunkkikeskusteluissa. Keskittyy nimenomaan toisten kirjoittajien haukkumiseen ja asioiden vääristelyyn..
      Sitten on talouskeskustelut yms. vielä päälle.

      Ei tuo ihminen ehdi töissä käydä eikä muuta tehdä kuin netissä roikkua.

      • Anonyymi

        Ap on siinä mielessä aikamoinen epeli, että hän itse mielellään nimittelee Thermania ja Latvalaa. Ap on juuri se ”aisala-tyyppi”. Ilmoitus meni ylläpidolle äsken hänestä.


    • Anonyymi

      B-luokan julkkiksen työnkuvaan vaan kuuluu ottaa negatiiviset palautteet vastaan. B-luokan julkkis itse aiheuttaa tyhmyydellään vastenmielisyyttä. B-luokan julkkis poistukoon julkisuudesta jos ei sitä kestä.

    • Anonyymi

      Silloin täytyy noitten tyrkkyjen poistaa omat järkyttävät kuvansa ja alkaa elämää normaalia elämää ,siitähän se voi alkaa.

      • Anonyymi

        Täysin samaa mieltä !!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin samaa mieltä !!!!!!

        Kyllä, ja aloittajan lopettaa Latvalan ja Stefun törkeä nimittely, sekä jättää myös Ikeakassit solvaamatta 😂🤣.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, ja aloittajan lopettaa Latvalan ja Stefun törkeä nimittely, sekä jättää myös Ikeakassit solvaamatta 😂🤣.

        Ap:lla on kova halu määrätä kenestä puhutaan. Hän varmaan laittaisi mielellään listan siitä tänne 😂.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap:lla on kova halu määrätä kenestä puhutaan. Hän varmaan laittaisi mielellään listan siitä tänne 😂.

        Jaajuu, aijaalta löytyy Torppaa koskevat viestit ja face-jutut edelleen 👍. Siellä on hyvä käydä ap:kin muistiaan virkistämässä, ennenkuin julistaa Torpan ”marttyyriksi”.


    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    6. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    7. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    8. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    9. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    10. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    Aihe