Perustuslakivaliokunnan loppukin arvovalta ja uskottavuus

Anonyymi

on menetetty lopullisesti puheenjohtaja Rinteen vihjailuiden johdosta, Rinne lietsoo omilla lausunnoillaan ala-arvoisesti suomalaisia, pelottelulla, uhkakuvilla, joita nähtiin Trumpin tapahtumien ympärillä, perustuslakivaliokunta ei ole enää oikeissa käsissä suomessa.

48

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Odotan Niinistön kantaa jo näihin demarien linja vetoihin ja arvomaailma puheisiin perustuslakivaliokunnan puheenjohtajan paikalta.

      • Anonyymi

        Joko sale on vaatinut Aktiivista Katumista.


    • Anonyymi

      Vappusatanen jatkaa trumppilaisella linjallaan. Marinin lahja Perustuslakivaliokunnalle.

    • Anonyymi

      Tämä osui pahasti omaan jalkaan, joskus olisi viisaampaa pitää suu kiinni ja miettiä kahdesti, mutta löytyyhän henkilöltä historiasta paljon muutakin epäselvää toimintaa lakien noudattamisesta.

    • Anonyymi

      Tässä olisi ehkä syytä jo nostaa koko perustuslakivaliokunta omaksi ja eduskunnan poliittisesta tilanteesta erillään olevaksi instanssiksi.
      Demareilla ja vihreillä on ollut erikoisia näkemyksiä eduskunnan työstä, nämä viimeisimmät ovat vain jatkumoa.

      • Anonyymi

        Ehdottomasti tämä pitäisi irrottaa näiltä osaajilta ja luulen myös sen olevan kansalaisia kohden oikeuden mukaisempaa, jos puolueen valtaa ajavat olisivat sivussa.


    • Anonyymi

      Provoaloitus. Perustuslakivaliokunta on suomalaisia varten, ei persuja!

      • Anonyymi

        Oikeassa olet, suomalaisia varten ei ideologiaan perustuvia puolueita varten.


    • Anonyymi

      Vasara- ja natsipersut ovat uhka myös puolueen ns. järkipersuille. Siitä Kataja sai maksaa kalliisti ja henki oli vähällä lähteä. Järkipersujen pitäisi heittää puolueen oikea laita ulos ennen kuin on liian myöhäistä.

      • Anonyymi

        Huolesi on turha, sillä puolueeseen tulee vasemmalta, keskeltä ja oikealta ihan tavallisia suomalaisia koko ajan, perussuomalaiset on suomalaisten puolta pitävä puolue, vapaa ajattelu sallitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huolesi on turha, sillä puolueeseen tulee vasemmalta, keskeltä ja oikealta ihan tavallisia suomalaisia koko ajan, perussuomalaiset on suomalaisten puolta pitävä puolue, vapaa ajattelu sallitaan.

        Siis äärioikeistolainen ajattelu sallitaan. Juuri siinä on vaara.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis äärioikeistolainen ajattelu sallitaan. Juuri siinä on vaara.

        Kerropa nyt mikä on mielestäsi äärioikeistolaista?

        Moni siihen on viitannut vaan aina kun kysyn, vastausta ei tahdo löytyä. Mitä se siis itse asiassa mahtaa olla? Komuloisen märkä uniko? Onko se vain äärinasemiston uni siitä, että on jotain mitä moittia?

        Laitapa nyt analyysi aiheesta, tällaista on äärioikeistolaisuus!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Kerropa nyt mikä on mielestäsi äärioikeistolaista?

        Moni siihen on viitannut vaan aina kun kysyn, vastausta ei tahdo löytyä. Mitä se siis itse asiassa mahtaa olla? Komuloisen märkä uniko? Onko se vain äärinasemiston uni siitä, että on jotain mitä moittia?

        Laitapa nyt analyysi aiheesta, tällaista on äärioikeistolaisuus!

        "Kerropa nyt mikä on mielestäsi äärioikeistolaista? "

        Lue ja opi.

        Äärioikeistoksi kutsutaan esimerkiksi totalitaarisiin päämääriin pyrkiviä radikaaleja, poliittisia oikeistoliikkeitä, ja siitä käytetään joskus myös nimitystä oikeistoradikalismi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Kerropa nyt mikä on mielestäsi äärioikeistolaista? "

        Lue ja opi.

        Äärioikeistoksi kutsutaan esimerkiksi totalitaarisiin päämääriin pyrkiviä radikaaleja, poliittisia oikeistoliikkeitä, ja siitä käytetään joskus myös nimitystä oikeistoradikalismi.

        Totalitaarisiin päämääriin pyrkivät ovat enimmäkseen kommunismin sukuista poliittista uskontoa harjoittavia!

        Jos katsotaan yhteiskuntia niin kommunistiset ja sosialistiset ovat kaikkein totalitaarisimpia. Siellä on vain yksi ajatus sallittu ja mikä on sen pahempaa totalitarismia!

        Noita ovat olleet NL , Kiina, P-Korea, Kuuba jne. komuloisten puolelta ja sosialismina Saksa aikanaan, Aatun pitäessä jöötä!

        Yritä nyt sitä äärioikeistoa!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Totalitaarisiin päämääriin pyrkivät ovat enimmäkseen kommunismin sukuista poliittista uskontoa harjoittavia!

        Jos katsotaan yhteiskuntia niin kommunistiset ja sosialistiset ovat kaikkein totalitaarisimpia. Siellä on vain yksi ajatus sallittu ja mikä on sen pahempaa totalitarismia!

        Noita ovat olleet NL , Kiina, P-Korea, Kuuba jne. komuloisten puolelta ja sosialismina Saksa aikanaan, Aatun pitäessä jöötä!

        Yritä nyt sitä äärioikeistoa!

        "Totalitaarisiin päämääriin pyrkivät ovat enimmäkseen kommunismin sukuista poliittista uskontoa harjoittavia!"

        Valehtelet taas.

        Sinullehan on nyt kerrottu tuossa hiukan ylempänä äärioikeiston virallinen määritelmä.

        Ja sinä vain nyt omaa tymyttäsi tai tietämättömyyttäsi höpöttelet ihan omiasi. Mutta täysin omapahan on murheesi. :- TSEMPPIÄ !!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Totalitaarisiin päämääriin pyrkivät ovat enimmäkseen kommunismin sukuista poliittista uskontoa harjoittavia!

        Jos katsotaan yhteiskuntia niin kommunistiset ja sosialistiset ovat kaikkein totalitaarisimpia. Siellä on vain yksi ajatus sallittu ja mikä on sen pahempaa totalitarismia!

        Noita ovat olleet NL , Kiina, P-Korea, Kuuba jne. komuloisten puolelta ja sosialismina Saksa aikanaan, Aatun pitäessä jöötä!

        Yritä nyt sitä äärioikeistoa!

        "Totalitaarisiin päämääriin pyrkivät ovat enimmäkseen kommunismin sukuista poliittista uskontoa harjoittavia!"

        Valehtelet hätäpäissäsi vain taas.

        Sinullehan on nyt tuossa hiukan ylempänä kerrottu äärioikeiston virallinen määritelmä.
        Ja sinä nyt sitten taas ihan omaa tyhmyyttäsi kerrot noita pelkiä omia mielipiteitäsi muka jonkinlaisena faktana. Mutta ei sinun juttujasi kyllä enää kukaan täällä usko yhtään mitenkään.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Äärioikeisto_Suomessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Totalitaarisiin päämääriin pyrkivät ovat enimmäkseen kommunismin sukuista poliittista uskontoa harjoittavia!"

        Valehtelet taas.

        Sinullehan on nyt kerrottu tuossa hiukan ylempänä äärioikeiston virallinen määritelmä.

        Ja sinä vain nyt omaa tymyttäsi tai tietämättömyyttäsi höpöttelet ihan omiasi. Mutta täysin omapahan on murheesi. :- TSEMPPIÄ !!

        Linki unohtui.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Äärioikeisto_Suomessa


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Totalitaarisiin päämääriin pyrkivät ovat enimmäkseen kommunismin sukuista poliittista uskontoa harjoittavia!"

        Valehtelet taas.

        Sinullehan on nyt kerrottu tuossa hiukan ylempänä äärioikeiston virallinen määritelmä.

        Ja sinä vain nyt omaa tymyttäsi tai tietämättömyyttäsi höpöttelet ihan omiasi. Mutta täysin omapahan on murheesi. :- TSEMPPIÄ !!

        Et sitten edes kyennyt osoittamaan minun olevan väärässä, et kyennyt kertomaan mikä määreessäni meni vikaan!

        Jatkat vain samaa satua pyrkien pesemään sosialismin kilpeä jota ei enää saa edes OMO:lla puhtaaksi.

        Jos kirjoitat jotain virallisesta niin voisit kertoa kuka ja missä se on virallistettu kun koko ajatuskin siinä on suoraan vasemmiston käsikirjasta?

        Tuo sinun satuilusi on suoraan tyhmän ja ymmärtämättömän käsikirjasta!

        Missä on sosialistista yhteiskuntaa, yhden puolueen vaatimuksella, totalitaarisempaa yhyteiskuntaa? Rakensivat Berliinin muurinkin jottei porukka karkaa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Totalitaarisiin päämääriin pyrkivät ovat enimmäkseen kommunismin sukuista poliittista uskontoa harjoittavia!"

        Valehtelet hätäpäissäsi vain taas.

        Sinullehan on nyt tuossa hiukan ylempänä kerrottu äärioikeiston virallinen määritelmä.
        Ja sinä nyt sitten taas ihan omaa tyhmyyttäsi kerrot noita pelkiä omia mielipiteitäsi muka jonkinlaisena faktana. Mutta ei sinun juttujasi kyllä enää kukaan täällä usko yhtään mitenkään.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Äärioikeisto_Suomessa

        Minä en valehtele! En tosin usko sinun edes ymmärtävän mitä sana valehdella tai valhe tarkoittaa! Mielipide ei ole koskaan valhe, oli se sitten oikein tai väärin, se on vain mielipide!

        Kun puhutaan skineistä ja heidän natsi suhteestaan, niin kun tutustut ilmaisuun natsi, tulet huomaamaan sen tarkoittavan Kansallissosialistia eli skinitkin ovat sosialisteja kuten koko vasemmistokin!

        Niin skinit kuin natsit kuin sosialistit kuin kommunistitkin pyrkivät juuri tuohon totalitarismiin jossa he saavat yksin olla pomottamassa ja muut vain nöyrästi tottelevat!

        Uiguurien ja Hong Kongin tapahtumat tänään, unohtamatta P-Koreaa, kertovat minun olevan oikeassa vaikka sinun Lyyli ymmärryksesi ei todellisuuteen edes yllä!
        Kiinan kommunismihan noita kahta ensin mainittua kokoajan pyrkii totalitarisoimaan!

        Kannattaa sinun sosialistisena totalitarismiin pyrkivänä komuloisenakin alkaa ymmärtämään asioiden todellisuutta, pravdasi kannattaa vetää alas vessasta!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Minä en valehtele! En tosin usko sinun edes ymmärtävän mitä sana valehdella tai valhe tarkoittaa! Mielipide ei ole koskaan valhe, oli se sitten oikein tai väärin, se on vain mielipide!

        Kun puhutaan skineistä ja heidän natsi suhteestaan, niin kun tutustut ilmaisuun natsi, tulet huomaamaan sen tarkoittavan Kansallissosialistia eli skinitkin ovat sosialisteja kuten koko vasemmistokin!

        Niin skinit kuin natsit kuin sosialistit kuin kommunistitkin pyrkivät juuri tuohon totalitarismiin jossa he saavat yksin olla pomottamassa ja muut vain nöyrästi tottelevat!

        Uiguurien ja Hong Kongin tapahtumat tänään, unohtamatta P-Koreaa, kertovat minun olevan oikeassa vaikka sinun Lyyli ymmärryksesi ei todellisuuteen edes yllä!
        Kiinan kommunismihan noita kahta ensin mainittua kokoajan pyrkii totalitarisoimaan!

        Kannattaa sinun sosialistisena totalitarismiin pyrkivänä komuloisenakin alkaa ymmärtämään asioiden todellisuutta, pravdasi kannattaa vetää alas vessasta!

        Kommunistitko ne nyt sitten tuolla jenkkilässä vallankaappausta viime viikolla yritti?:-))


      • Extyökkäri
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommunistitko ne nyt sitten tuolla jenkkilässä vallankaappausta viime viikolla yritti?:-))

        Joillekin kommunismi on suhteellinen käsite. Tuntematta yhtäkään noista mellakoijista siellä komgressissa, on mahdotonta sanoa olivatko komuloisia vai jotain muuta. Itse en usko kommunistien sitä tehneen mutta kuten jo kirjoitin, niin kuka tietää? Sinäkö? Vai näetkö vain toiveunta?


    • Anonyymi

      Jos et tunnusta Vihervasen ideologiaa, olet äärioikeistolainen.

      • Voithan noinkin vapaassa maassa ajatella mutta vaikutat perin harhaiselta!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Voithan noinkin vapaassa maassa ajatella mutta vaikutat perin harhaiselta!

        Mutta etkö kuitenkin itse ole ihan rehellisesti (jos sinun tarinoihin on uskominen) kertonut että edustat kokoomuskommunismia. Ja kannatat EK mafiaa ja Kokoomus mafiaa. Ja ihailet Stalinin toimia noin 100 vuoden takaa että palkkaa se minkä palkanmaksaja katsoo työntekijän ansainneen.

        Et kai takkia käännä?
        Onko sinun tarinoihin uskomista.

        Minä sentään kävin kouluja melkein 30 vuotiaaksi asti ja menin töihin jossa olin ennen yrityksen perustamista 20 vuotta.Sitten perustin oman yrityksen jota johdin noin 30 vuotta. Nyt olen ollut eläkkeellä noin parikymmentä vuotta. Suomessa on kaksi asuntoa, toinen etelässä ja toinen Lapissa. Se lisäksi on maailmalla Suomen ulkopuolella vielä kolme asuntoa. Ja kaikki niin Suomessa kuten muuallakin lentokenttien läheisyydessä. Senkun menen lentokentälle ja astun omaan yksityikoneeseeni ja sanon lentäjille mihin mennään. Vaimo on Suomen asunnoissa, muualla asunnoissa"taloudenhoitajataria".

        Mutta en kuitenkaan koskaan ole kannattanut Kokoomusta, enkä elänyt Kokoomuksen ajatusten mukaan. Yrityksissäni jokainen työntekijä on ollut voimavara joiden ansiosta yritykset on toimineet ja tuottaneet voittoa. Ilman työntekijöitä tämä kaikki ei tietysti olisi ollut mahdollista. Eikä nytkään lentelyni asunnosta toiseen onnistuisi ilman ammattitaitoisa lentäjiä, joille tietysti minun kuuluu maksaa asianmukaista palkkaa. Mutta rahasta se ei ole kiinni kun olen elänyt rehellistä kokoomuskommunismin ulkoista elämää. Mutta kukin tavallaan.

        Mitä lie kello siellä Suomessa mutta taloudenhoitaja nyt huutelee kanssaan porealtaaseen. Kai lääkeesi otit, vai pitikö hoitajasi siitä huolen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta etkö kuitenkin itse ole ihan rehellisesti (jos sinun tarinoihin on uskominen) kertonut että edustat kokoomuskommunismia. Ja kannatat EK mafiaa ja Kokoomus mafiaa. Ja ihailet Stalinin toimia noin 100 vuoden takaa että palkkaa se minkä palkanmaksaja katsoo työntekijän ansainneen.

        Et kai takkia käännä?
        Onko sinun tarinoihin uskomista.

        Minä sentään kävin kouluja melkein 30 vuotiaaksi asti ja menin töihin jossa olin ennen yrityksen perustamista 20 vuotta.Sitten perustin oman yrityksen jota johdin noin 30 vuotta. Nyt olen ollut eläkkeellä noin parikymmentä vuotta. Suomessa on kaksi asuntoa, toinen etelässä ja toinen Lapissa. Se lisäksi on maailmalla Suomen ulkopuolella vielä kolme asuntoa. Ja kaikki niin Suomessa kuten muuallakin lentokenttien läheisyydessä. Senkun menen lentokentälle ja astun omaan yksityikoneeseeni ja sanon lentäjille mihin mennään. Vaimo on Suomen asunnoissa, muualla asunnoissa"taloudenhoitajataria".

        Mutta en kuitenkaan koskaan ole kannattanut Kokoomusta, enkä elänyt Kokoomuksen ajatusten mukaan. Yrityksissäni jokainen työntekijä on ollut voimavara joiden ansiosta yritykset on toimineet ja tuottaneet voittoa. Ilman työntekijöitä tämä kaikki ei tietysti olisi ollut mahdollista. Eikä nytkään lentelyni asunnosta toiseen onnistuisi ilman ammattitaitoisa lentäjiä, joille tietysti minun kuuluu maksaa asianmukaista palkkaa. Mutta rahasta se ei ole kiinni kun olen elänyt rehellistä kokoomuskommunismin ulkoista elämää. Mutta kukin tavallaan.

        Mitä lie kello siellä Suomessa mutta taloudenhoitaja nyt huutelee kanssaan porealtaaseen. Kai lääkeesi otit, vai pitikö hoitajasi siitä huolen.

        Onneksi olkoon, olet jo ylittänyt 100 vuoden ikäsi, mikä on terveytesi salaisuus, kun hyppelet kentältä toiselle, hah, hah..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta etkö kuitenkin itse ole ihan rehellisesti (jos sinun tarinoihin on uskominen) kertonut että edustat kokoomuskommunismia. Ja kannatat EK mafiaa ja Kokoomus mafiaa. Ja ihailet Stalinin toimia noin 100 vuoden takaa että palkkaa se minkä palkanmaksaja katsoo työntekijän ansainneen.

        Et kai takkia käännä?
        Onko sinun tarinoihin uskomista.

        Minä sentään kävin kouluja melkein 30 vuotiaaksi asti ja menin töihin jossa olin ennen yrityksen perustamista 20 vuotta.Sitten perustin oman yrityksen jota johdin noin 30 vuotta. Nyt olen ollut eläkkeellä noin parikymmentä vuotta. Suomessa on kaksi asuntoa, toinen etelässä ja toinen Lapissa. Se lisäksi on maailmalla Suomen ulkopuolella vielä kolme asuntoa. Ja kaikki niin Suomessa kuten muuallakin lentokenttien läheisyydessä. Senkun menen lentokentälle ja astun omaan yksityikoneeseeni ja sanon lentäjille mihin mennään. Vaimo on Suomen asunnoissa, muualla asunnoissa"taloudenhoitajataria".

        Mutta en kuitenkaan koskaan ole kannattanut Kokoomusta, enkä elänyt Kokoomuksen ajatusten mukaan. Yrityksissäni jokainen työntekijä on ollut voimavara joiden ansiosta yritykset on toimineet ja tuottaneet voittoa. Ilman työntekijöitä tämä kaikki ei tietysti olisi ollut mahdollista. Eikä nytkään lentelyni asunnosta toiseen onnistuisi ilman ammattitaitoisa lentäjiä, joille tietysti minun kuuluu maksaa asianmukaista palkkaa. Mutta rahasta se ei ole kiinni kun olen elänyt rehellistä kokoomuskommunismin ulkoista elämää. Mutta kukin tavallaan.

        Mitä lie kello siellä Suomessa mutta taloudenhoitaja nyt huutelee kanssaan porealtaaseen. Kai lääkeesi otit, vai pitikö hoitajasi siitä huolen.

        Miksi et suoraan käytä omaa nimeäsi nikkinä Topeliushan se siellä taas satuilee!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Miksi et suoraan käytä omaa nimeäsi nikkinä Topeliushan se siellä taas satuilee!

        Taidat olla kateellinen.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Miksi et suoraan käytä omaa nimeäsi nikkinä Topeliushan se siellä taas satuilee!

        Ethän sinäkään käytä omaa nimeäsi, vaikka sinua ei kukaan edes kahdehtisi, lähinnä säälisi. Minun tilanne on ihan toinen kun sinun. Aikoinaan fiksuna osasin tehdä oikeita valintoja, ja nyt nautin niiden tuottoja. Rahaa on, ja paljon. Vanhuus turvattu ja voi nauttia elämästä, ja jopa jakaa avustuksia. Juuri laitoin pari milliä mielenterveysongelmien tutkintaa ja niiden hoittamiseen. Luulisi sinunkin olevan tuosta kiitollinen.

        Hiukan seuraillut silloin tällöin satujasi ja huommannut että sinulla satusedän maine. No nyt aamupala nautittu ja pitää mennä altaalle. Ehkä parin kuukauden päästä pitää tulla lapin lumille että saa ne tuhat kilometrä täyteen ennen Suomen kesää.

        PS. Musitithan lääkeesi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla kateellinen.

        Toivoisin tosiaan moisia sadunkertojan lahjoja. Lahjattomana joudun tyytymään faktoihin jotka eivät ole välttämättä yhtä mediaseksikkäitä!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Toivoisin tosiaan moisia sadunkertojan lahjoja. Lahjattomana joudun tyytymään faktoihin jotka eivät ole välttämättä yhtä mediaseksikkäitä!

        Niinhän se ex muijasikin aikoinaan sinulle kertoi että olet täysin lahjaton yollo eikä sinustä ole koskaan oikeaksi mieheksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se ex muijasikin aikoinaan sinulle kertoi että olet täysin lahjaton yollo eikä sinustä ole koskaan oikeaksi mieheksi.

        Ja Toopelius se jaksaa jatkaa satuiluaan!

        Ei teistä Toopelius komuloisista saa kaveria keskusteluun, koska teillä ei ole yhtäkään oikeaa omaa ajatusta!

        Miksi ihmeessä yleensäkään tulette keskustelupalstalle?


    • Anonyymi

      Jos esimerkiksi arvostelee Marinia, on äärioikeistolainen. Lähtökohtaisesti Kokoomus ja Perussuomalaiset ovat äärioikeistoa. Eduskunnassa Perussuomalaiset profiloituvat istumalla äärioikealla.

      • Anonyymi

        ärkkopeen lakeijapuolueet siirsi keskellä olevan PS:n sinne laitaoikealle


    • Anonyymi

      Suomen historiaa kun peilaa niin merkittävimmät uhat kansakunnalle ovat tulleet ääri-demareiden ja yleensäkin sosialismin taholta.

    • Anonyymi

      Peruslakivaliokunta käsittelee sinne tulevia asioita.
      Vappusatanen Antti Rinne esittää sdp:n arvioita poliittisista liikkeistä.
      Rinne unohtaa mainita äärivasemmiston uhan.

    • Anonyymi

      Antti Rinne yrittää mustamaalata muita koska sdp on paniikissa kun
      perussuomalaisten, kokoomuksen ja vasemmistoliiton kannatus kasvaa.

    • Anonyymi

      Toivottavasti alkuperäinen puheenjohtaja tulee pian takaisin sairauslomaltaan.

    • Anonyymi

      Kuka on Antti Rinne? Historian hämäristä voi kaivaa esiin sen nimisen ay-pampun. Nykyisin surullisen koomisen valehtelijan, epäonnistuneen pääministerin ja tunnetun kurnuttajan nimi on Vappusatanen.

    • Anonyymi

      Antti Rinne on ay-mafian politiikko/käskyttäjä, joka ehtii liata oman virkansa ennen sen kunnolla haltuun ottoa, pääministerinä historian lyhyin aika, puhemiehenä ei tasapuolinen, kyselytunnit yhtä mikrofonin sulkemista ja nyt perustuslakivaliokuntaan sotkua, sotkun päälle.

      • Anonyymi

        Se oli huvittavaa kun Rinne ei onnistunut edes puhemiehen hommassa niinä muutamina kertoina milloin hänet laskettiin saliin. Puuttui vain välimöläytykset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli huvittavaa kun Rinne ei onnistunut edes puhemiehen hommassa niinä muutamina kertoina milloin hänet laskettiin saliin. Puuttui vain välimöläytykset.

        Ei todellakaan onnistunut, jokainen oppositiossa tiesi, että ei anna kysyä kysymystä loppuun, sekin vähän ylitetty aika meni omaan jorinaan, eikä kenenkään tarvinnut vastata kiperään kysymykseen.


    • Anonyymi

      Yhdellä sanalla, Rinne on riippakivi puolueessa, jota johdat Marin, koska demarit on jakautunut puolue sinun ja Lindmannin välillä jo muutenkin, eikä Rinne tuo siihen helpotusta, ymmärrä se jo viimeinkin.

      • Anonyymi

        Eiköhän Rinne ole edelleen demareiden johtaja, Marin enemmän puhuva pää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän Rinne ole edelleen demareiden johtaja, Marin enemmän puhuva pää

        Ei siis poista olettamusta että Rinne on riippakivi. Persujen paras jäsenhankkija lähihistoriassa.


    • Anonyymi

      Antti Rinne on täysin oikeassa. Nosti tärkeän asian esille. Osa persuista on äärioikeistoa ja väkivaltaa kannattavia hörhöjä. Vaarallisia muulle yhteiskunnalle. Poliisi on jo aikaa sitten todennut saman.
      Näyttää vanha sananlasku pitävän kutinsa: se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.
      Heti persut veti herneen nenäänsä. Eikö persu kestä totuutta?

      • Anonyymi

        Historiaa kun selailee niin ei sieltä löydy Suomelle vaarallsia kriisejä muita kuin sosialistien aiheuttamina.


    • Anonyymi

      Vappusatasen kurnutukset tulevat syyntakeettoman kidasta.

      • Anonyymi

        Demarit viha puhui Sipilää oppositio aikanaan, joka ikinen kyselytunti, nyt pyytelevät julkisesti anteeksi, itse pääministeri myöntää väärän kielen käytön, anteeksi pyytäen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6153
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3916
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2299
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1910
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1353
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1030
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe