Sain ajatuksen käydä pienessä kahden hengen parturissa hiusten siistimisellä. Puolipitkät tai puolilyhyet. Sain jonotusvuoron. Kerroin kuvan kanssa miehelle että tuosta ja tuosta pitäisi siistiä ja ohentaa. Mies kävi hommiin ja suihkutteli eri paikasta ja alkoi leikkaamaan. Huomautin että siitä kohdasta voi antaa olla. Kaveri napsi saksilla sieltä täältä pieniä siivuja. Toinen kaveri intialaisen näköinen alkoi opettamaan miestä. Lopputulos oli että halusin pois tuolista. Ei voi yleistää mutta olisiko tärkeää opettaa hiustenleikkuuta niille ketkä eivät ole saksiin koskaa nkoskenut? joku ssa huonon fiiliksen.
Parturi palvelut
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minä leikkasin tukkani itse eilen. Tuli hieno kalju! En ole maksanut tukanleikkuusta 20 vuoteen. Leikkuukone ei maksa paljon ja kestää kauan.
- Anonyymi
ole tyytyväinen, että henki sälyi..
- Anonyymi
Näitä erilasia yrittäjiä alkaa olla uusien talojen liiketiloissa jo aikalailla, Tilat toinen toistaan hienompia. En tiedä kuinka suuret starttirahat aloittava yrittäjä saa, mutta harvalla suomalaisella niin hienoja tiloja on. Onko maku vain parempi vai tuleeko parempaa ohjeistusta, tiedä häntä. Ammatinharjoittajalla pitäisi kuitenkin olettaa jonkinlainen alan koulutus ja kokemus takana, eli ammattitutkinto. Hiusten pilaaminen harmittaa, mutta kyllä sekin harmittaa, jos auto pilataan. Itse vein hölmöyksissäni auton pesuun, sanottakoon, että yritys ei ollut kantasuomalaisen. Myös moottoritila piti pestä. Se oli pesemättä ja pyysin voisiko sen vielä puhdistaa, omistaja ei ilmeisesti pyynnöstä pitänyt, koska haki painepesurin, jolla moottoritilan suihkutti, Naisena en viitsinyt alkaa asiasta riitelemään, onneksi mikään ei hajonnut ja pääsin häipymään takavasempaan.
- Anonyymi
Totta. Tällainen amatööri tai puoskaritoiminta verottaa ulkomaalaisten mainetta. Ihminen odottaa saavansa vähintään samantasoista palvelua kuin suomalaiseltakin ja sitten tuleekin ylläri. Jonkinlainen ammatihallinta koe olisi pidettävä kaikille tulokaspartureille. Ja sen myötä passitus koulutukseen jos ei ole koskaan nähnytkään parturisaksia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä851742Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2721615Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2901399Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1711321- 57915
- 48891
- 66884
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66883Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40871Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48838