Aihe

Taivaan ilot

Anonyymi

Paljon kirjoitetaan kadotuksesta ja myös taivaan iloista .
Osaisiko joku kertoa mitä taivaan ilot ovat ?

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä kysele liian vaikeita eivät uskovaiset tiedä se on vain sellainen mantra mitä hoetaan kun ei ole oikeaa asiaa

• Anonyymi

Uskovainen kertoo mieluummin helvetistä eikä siitäkääm mitään järjellä ymmärrettävää.

• Anonyymi

Raamatusta voi lukea !

• Anonyymi

Taivaan ilo on ihmisen täydellinen vapaus kun kaikki maalliset murheet on jätetty taakse, kun rasitettu sielu pääsee lepoon, jossa on ilo, rauha ja harmonia. Pieniä pilkahduksia me siitä saamme jo tässä ajassa ja Jumalan Henki tarjoaa sitä meille, mutta silti meillä on tässä ajassa omat vajavaiset rajoituksemme sekä muiden aiheuttavat harmit. Niitä ei ole taivaassa, vaan olemme silloin jumalallisesta luonnosta osallisia ja voi vain kuvitella mikä mielenlaatu se on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      216
      14572
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13403
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      8960
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      40
      6412
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      230
      3731