Ostin ko. auton ja takana olivat toiset renkaat ja takapenkit siis nurin. Nyt en saa penkkejä turvallisesti nostettua ylös, sillä en onnistu lukitsemaan niitä. Ne kaatuu kahdessa osassa, eli 1 2 penkkiä. Käyttäjän käsikirjassa on kuva takapenkistä ja kehoitus tarkistaa lukitus, en uskalla käyttää vasaraa ja voimaa, vaan haluaisin tietää mitä minun pitää painaa/liikuttaa. Penkkien kohdalla on noin 8x6cm kokoinen nelikulmainen vekotin, jonka alla on pieni musta uloke, jota voi ehkä liikuttaa edestakaisin. --paina selkänojan päädyssä olevasta säätimestä ja käännä penkki eteen, kun käännät takaisin , varmista että se lukkiutuu kunnolla. Kumpikaan ei kevyesti liiku mihinkään suuntaan . Penkit kaatuvat nyt äkkijarrutuksessa, eikä ole turvallista kuljettaa takana istuvia. (KIITOS) Kesällä tulen travitsemaan useinkin ko. kääntömahdollisuutta.
Citroen C3 , takapenkkien lukitus?
4
1129
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakin Fordissa piti vaan "rumauttaa" vauhdilla selkänoja lukitukseen.
- Anonyymi
Kiitos, täytyy vielä yrittää. Youtubissakin oli muutama "lukitus" neuvo. mutta eri merkkisille. Olen omistanut Fiatteja, Samaroita, Renuja, eikä missään niissä ole ollut ko. ongelmaa. Ohjeissa käsketään laittaa turvavyöt kiinni, ennen kaatoja, tutkin tänään turvavöiden sijaintia, mutta ei niiden tarkistus tuottanut parempaa tulosta. Penkit kaatuvat kevyesti käsin painamalla edelleen takaisin ko. kuljetusasentoon. Pitäisi olla lujasti kiinni ja lukittuna normaali asennossa . kun penkeillä istuu matkustajia.
- Anonyymi
Keksikö AP tähän ratkaisun? Mulla sama onhelma
- Anonyymi
Tarkkana ettei turvavyö mene väliin. Automallia tuntematta suosittelen myös varmistamaan että tuo penkin lukitus ole jo suljettu-asennossa. Mulla johtuu aina siitä. ei ne jakkaroinden saranat ja lukitusmekanismit niin heppoisia ole etteikö toimisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.4405264Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1262163- 1461760
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko801475Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass181428Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise191364Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔821305- 711217
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään701178- 381110