Suomen ulkoministeri haluaa erottaa yhdysvaltain presidentin

Anonyymi

Itse laittomuuksiin sortunut suomen ulkoministeri imaami Pekka Haavisto vaatii maailman vaikutusvaltaisimman miehen eroa.

Kuinka noloa suomen maineelle.

41

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onpa noloa, hävettää.

      • Anonyymi

        Homo vastaan USAn presidentti,HUH HUH HUH!Onneksi vihreät eivät hallitse maailmaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homo vastaan USAn presidentti,HUH HUH HUH!Onneksi vihreät eivät hallitse maailmaa!

        Joo, Haavisto sen erottaa, HÄÄÄÄÄÄH HÄH HÄH HÄH HÄH HÄH HÄÄÄÄÄÄÄÄÄH JA LÄÄÄÄÄH


    • Anonyymi

      Tuttu kertoi kuinka suomeen luxus koneella lennätety isis naiset pitävät Haavisgtoa maailman tyhmimpänä miehenä.

      On sossussa töissä

      • Anonyymi

        Missä Haavisto vaatii Trumpin eroa? Aloitus taitaa taas olla valeuutinen.

        Linkki tai aloittaja valehtelee.


      • Anonyymi

        Mutta jos Haavisto ei olekkaan mies, vaan se ottava osapuoli? Niin no onhan se silti mies vaikka perää antaisikin....


      • Anonyymi

        Ajattele Antoni on Saksassa isis-ämmät tuotiin saksan kautta! Onko pekkpoika pakottanut antoi ja elokuvatekijät vakoilemaan? Nämä hurja-Pekan hommat pitäisi poliisin tutkia!!! Pekka poka toimii kuten tumppi, eikö meillä tunnusteta yhtäläisyyttä "rikolliseen toimintaan/pakottamiseen?


    • Anonyymi

      Haavisto aiheuttaa parantumattomat haavat yhdysvaltain ja suomen suhteille.

      Marin, auta kansaa

    • Anonyymi

      Haaviston olisi pitänyt erota jo silloin, kun Kulmunia erotettiin. Tunsin ja tiesin sen silloin jo, ettei häntä eroteta.

      • Anonyymi

        Eikä hänen tyyppisensä olisi pitänyt politiikkaan edes lähteä eikä valita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä hänen tyyppisensä olisi pitänyt politiikkaan edes lähteä eikä valita.

        Haaviston edesottamuksista olen aika lailla samaa mieltä.

        Mutta missä on aloituksessa väitetty uutinen jossa Haavisto vaatii Trumpin eroa? Kun ei ole linkkiä esitetty niin aloitus on tietenkin valeuutinen.


      • Anonyymi

        Ei Kulmunia erotettu, vaan hän itse erosi.


    • Anonyymi

      Voisiko Haaviston mieltymys muslimeihin kummuta vain siitä, että moskeijoissa miehet pyllistää toisilleen?

      • Anonyymi

        Moskeija on paratiisi top-miehelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moskeija on paratiisi top-miehelle.

        Ei siellä taida top-miehiä olla vaan kaikki nuuhkivat toistensa takamuksia pitkissä riveissä.


      • Anonyymi

        Hyvä pointti! Perseitten katselukin helpottaa, vaikka olis muslimin!


      • Anonyymi

        Heh. Aika hyvä oivallus, varsin vaikea muullakaan selittää ;)


      • Anonyymi

        Taitaisi Haavisto päästä aika äkkiä hengeatään, jos ne muslimit tietäisivät minkä ritarikunnan ritari Pekka on.


    • Anonyymi

      Haavisto on hallituksen lellipoika jota suojellaan ettei vaan joudu "kepposteluistaan" vastuuseen. Mikäli konsulipäälikkö olisi rikkonut kahta lakia Haaet viston käskystä hänet olisi tuomittu oikeudessa.
      Marin vaati yhteiskuntavastuuta Jussi Pesoselta, huolimatta että Pesonen on UPM:n tulosvastuussa josta saa palkkatulonsa,ei yhteiskunnalta kuten Marin.

    • Anonyymi

      Onko tuo poliittisen historiamme kamalin aivopieru?

    • Anonyymi

      Onhan se haavistolta naurettavaa vaatia eroa kun itse ei ymmärrä erota. Turhaa senkin puoleen että vajaa 2 viikkoa jäljellä, ihan samalla tavalla se voisi mellakoita lietsoa ellei laitettaisi vankilaan ja sekin vaan raivostuttaisi kannattajia.

      Typerää toimintaa Trumpilta, ei kuitenkaa rikollista ellei yllyttänyt menemään sisälle rakennukseen ja myöhemminhän se tuomitsi tunkeutujat. Twitterin sulkeminenkin turhaa kun kirjoitti enää ainoastaan ettei aio osallistua virkaanastujaisiin, eikä se pakollista olekaan.

      Teki lähinnä naurettavaksi itsensä väitteillään vaalivilpistä ja yrittämällä vaikuttaa laskentaan. Talousrikokset ennen presidenttiyttä ja vastaaviin taitaa syyllistyä lähes jokainen miljardööri. Vastuusen pitäisi laittaa kaikki, myös sen aikaiset päättäjät.

      • Anonyymi

        Laitatko linkin uutiseen jonka mukaan Haavisto vaatii Trumpin eroa.

        Jos ei linkkiä niin kommentoit valeuutista.


    • Anonyymi

      Onkohan tämä Pekka täysin terve ihminen?

    • Anonyymi

      Muutama päivä jäljellä ja professori Haavisto mellastetaa erottamisella. Asia hoituu luonnollista tietä eikä kenenkään tarvi tehdä mitään.

      • Anonyymi

        Korjaus hintti Haavisto on pelkästään ylioppilas !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korjaus hintti Haavisto on pelkästään ylioppilas !

        Kyllä Pekka ainakin valeprofessori on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Pekka ainakin valeprofessori on.

        Ja "hyvin ansioitunut rauhanneuvottelija", siis omasta mielestään. Onhan maailmassa enempikin patologisia valehtelijoita, tämä nyt sattuu vaan olemaan taitavampi agitoija.

        Eilen tuo lupaili jo lisää pelastusta Al holin leirin Isis porukoille, sillä voi olla jo lentokone varattu keikkaa varten?


    • Anonyymi

      Se verran on vanhan kävyn ryppynarusta kimmoisuus lähteny että parturi ottaa vehjettä nykyään Berliinissä.

      • Anonyymi

        Parturi on vastaanottamassa Saksassa isisläisiä. Testaa kuvausporukan kanssa ensin ovatko sukukypsiä! Vakoilija mikä vakoilija sanon minä. Aina kun Pekka suunsa avaa sieltä suoltaa valetta niin, että suu napsaa.


    • Anonyymi

      Aloitus on (taas) valeuutinen jos ei löydy linkkiä uutiseen, jossa Haavisto tuon vaatimuksen esittää.

    • Anonyymi

      Haavistohan siis hankki terroristijärjestö isiksen jäseniä Suomeen.

    • Anonyymi

      Sehän on melekonen vapaa-ajattelija hymyillen. Se erottaisi israelinkin maailmasta, jos saisi valtoja ja voimia.

    • Anonyymi

      No itse en kuulu mihinkään puolueeseen vaikka asioita seuraankin. Ja sekin on ihan sama mitä mieltä suomalaiset on ja sanoo Trumpista, ei vaikuta mihinkään. Mutta täytyy olla melko kieroutunut jos jotenkin puolustaa Trumppia, joka itse luuli että on USA:n Putin ja vaalitulos hänen päätettävissään. Herra Trumpin historiaa hakee vertaistaan, jopa tyhmyydessään hoitaa itsensä diktaattoriksi.

      • Anonyymi

        Tuohonhan Pekkakin pyrkii. Trumpismiin. Ja totta totisesti sitä onkin, en minä koskaan hermostu noin niinkuin yleisesti. En ainakaan tunnusta.


    • Anonyymi

      Ymmärtäisi nyt ensin itse erota ennen kuin on vaatimassa muiden eroa. Koita Pekka jaksaa vielä reilu viikko, niin ei tarvitse erottaa ketään. Voi toki olla vaikea saada unenpäästä kiinni, kun ei ole Anttoniota nuss, eikun nukkumakaverina.

      • Anonyymi

        Pekalla on erityisavustaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pekalla on erityisavustaja.

        Niin on mutta aloitus on edelleenkin valeuutinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pekalla on erityisavustaja.

        Olen myös kuullut, että Pekan erityisanustaja on todella nuori poika.


    • Anonyymi

      Trump ja Haavisto ne yhteen sopii ja viedään pussauskoppiin halajamaan.

      • Anonyymi

        Hah hah haa kun mua naurattaa tuo illallinen juttu Pekka putos sängystä ja trumpin mukaan lähti. Pekan puheet on tulkittava aina päinvastaisiksi mistä se puhuu. Seuratkaapa vain. Jos sanoo kyllä se tarkoittaa ei varmasti. Jned.


    • Anonyymi

      Trumpin ja haaviston ero on se, että Trump on edes ollut jotakin.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3050
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2091
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe