Ikinä en tule tule tekemään aloitetta

Anonyymi

Ja vaikka mitä kirjoittaisit tänne palstalle niin ei asiaa muuta. Tiedät kyllä hyvin miksi asia on näin ja jos se siihen kaatuu niin kaatukoon. En vain voi antaa tiettyjä asioita ikinä anteeksi, kerta näin halusit kaiken menevän.

Mieheltä. Muuta tunnistetta ei heru, jos niitä oli joku vaila.

67

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei niinkuin mitään käsitystä mistä herra on loukkaantunut. Väitän, että et ole kenenkään kaivattu täällä.

      • Anonyymi

        Nainen kyllä tietää homman nimen. Ei tässä aloitusta enempää tarvitse sanoa.


      • Anonyymi

        Ei sinne päinkään. Kummasti tuntuu kaikki tietävän enemmän kuin minä itse, mutta tärkeintä että minä ja hän tiedetään miten asia on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinne päinkään. Kummasti tuntuu kaikki tietävän enemmän kuin minä itse, mutta tärkeintä että minä ja hän tiedetään miten asia on.

        Hän ei nyt tiedä mitä on tehnyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei nyt tiedä mitä on tehnyt?

        Tottakai ihminen tietää mitä on tehnyt. Ihan perusterve nainen kyseessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai ihminen tietää mitä on tehnyt. Ihan perusterve nainen kyseessä.

        Vaikka olisi perusterve henkilö ei hän välttämättä ole ajatustenlukija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka olisi perusterve henkilö ei hän välttämättä ole ajatustenlukija.

        Komppaan tätä.. ihminen on vastuussa siitä mitä sanoo tai tekee, ei siitä miten toinen ihminen siihen reagoi.


    • Anonyymi

      En tiedä kenelle tämä on tarkoitettu, mutta minä en ole odottanut enkä odota aloitetta keneltäkään. Ei ole nyt tarvetta ystävälle eikä millekään muullekaan. Oman elämän asiat ensin kuntoon.

      • Anonyymi

        Ihan sama kun en ole tekemässä mitään meidän suhteen eteen kun ei vaan voi antaa anteeksi että kesti näin kauan tämä sun kiusa ja valehtelu niin huomenna minua ei kiinnosta yhtään miltä tuntuu kun toinen on jonku muun kanssa niin jos yhtään mitään lohduttaa niin mä oon koko ajan tuntenut todella ahdistavaa oloa sun menoista ja petyömisistä ja kun olet joka päivä tehnyt erittäin selväksi kuinka paljon vihaat minua ja halveksit minua sun exän virheistä mä sain kärsiä vaikkapa olin todella viaton ja syytön ihan kaikkeen mutta päätit siltikin syyttää ja tuomita minut sun exän virheistä ja sitten vielä kirjoitat kuinka kiltti ja hyvä olet sun exälle niin miksi ihmeessä mä odotan että jos se jonain vuonna tulee se aloite sinun puolelta. Olen jo pitkään ottanut sen kannan että jos haluat ottaa yhteyttä nii ok ota sitte kun haluat mutta en todellakaan jää uskollisesti kotiin odottaa että jos joskus haluat ottaa yhteyttä minuun. Ja vaikka joskus otat yhteyttä nii meidän välit ovat nämä. Mä ennen kunnioitin sinua ja arvostin todella paljon mutta en enää näiden palsta aikojen takia saa mun mielestä pois sitä kaikkea oloa jonka aiheutit niillä sun seksi kokemuksilla muiden kanssa kun niistä kirjoitit ja ne videot et ikinä saa anteeksi että jouduin ne näkee. Ja sen takia en välitä miltä sinusta tuntuu kun nusssin sun todella tärkeän ihmisen kanssa niin ei ole mun ongelma miten pahamieli tulee kun näet sen hetken myös videolta kun olen sun siskon kanssa 🤣🤣🤣🤣🤣🥂


      • Anonyymi

        No mentiinpäs täällä nyt jostain syystä ihmeen ehdottomiksi!

        Menisittekö ja veisitte sitten tuon asenteenne mukananne täältä tunteilupalstalta johonkin mökötyspalstalle molemmat.

        Itsekin kyllä olen arka lähestymään, kun hän on nuori, kaunis ja varattu ja minä tällainen varattu limainen setä! 🐽

        Mutta en minäkään rupea täällä ehdottomasti ilmoittamaan, etten aio lähestyä.

        Varmasti kerron tunteistani, jos luonteva tilaisuus tulee vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama kun en ole tekemässä mitään meidän suhteen eteen kun ei vaan voi antaa anteeksi että kesti näin kauan tämä sun kiusa ja valehtelu niin huomenna minua ei kiinnosta yhtään miltä tuntuu kun toinen on jonku muun kanssa niin jos yhtään mitään lohduttaa niin mä oon koko ajan tuntenut todella ahdistavaa oloa sun menoista ja petyömisistä ja kun olet joka päivä tehnyt erittäin selväksi kuinka paljon vihaat minua ja halveksit minua sun exän virheistä mä sain kärsiä vaikkapa olin todella viaton ja syytön ihan kaikkeen mutta päätit siltikin syyttää ja tuomita minut sun exän virheistä ja sitten vielä kirjoitat kuinka kiltti ja hyvä olet sun exälle niin miksi ihmeessä mä odotan että jos se jonain vuonna tulee se aloite sinun puolelta. Olen jo pitkään ottanut sen kannan että jos haluat ottaa yhteyttä nii ok ota sitte kun haluat mutta en todellakaan jää uskollisesti kotiin odottaa että jos joskus haluat ottaa yhteyttä minuun. Ja vaikka joskus otat yhteyttä nii meidän välit ovat nämä. Mä ennen kunnioitin sinua ja arvostin todella paljon mutta en enää näiden palsta aikojen takia saa mun mielestä pois sitä kaikkea oloa jonka aiheutit niillä sun seksi kokemuksilla muiden kanssa kun niistä kirjoitit ja ne videot et ikinä saa anteeksi että jouduin ne näkee. Ja sen takia en välitä miltä sinusta tuntuu kun nusssin sun todella tärkeän ihmisen kanssa niin ei ole mun ongelma miten pahamieli tulee kun näet sen hetken myös videolta kun olen sun siskon kanssa 🤣🤣🤣🤣🤣🥂

        Miksi edes haluatte olla yhdessä, jos kumpikin kohtelee toista noin huonosti ja tarkoituksella haluaa vahingoittaa! Saa olla kyllä harvinaisen pälli siskokin, jos tuollaiseen lähtee mukaan.

        Olette aivan varmasti paljon onnellisempia erikseen! Tehän kidutettu toisenne hengiltä tai ainakin saatte toistenne mielenterveyden horjumaan. Mitä järkeä tuollaisessa on? Etsikää pari, jota voitte kunnioittaa ja kohdella kunnioittavasti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi edes haluatte olla yhdessä, jos kumpikin kohtelee toista noin huonosti ja tarkoituksella haluaa vahingoittaa! Saa olla kyllä harvinaisen pälli siskokin, jos tuollaiseen lähtee mukaan.

        Olette aivan varmasti paljon onnellisempia erikseen! Tehän kidutettu toisenne hengiltä tai ainakin saatte toistenne mielenterveyden horjumaan. Mitä järkeä tuollaisessa on? Etsikää pari, jota voitte kunnioittaa ja kohdella kunnioittavasti!

        Älkää kiitos ruokkiko tota sekopäätä. Aivan tarpeeksi jauhaa juttujaan muutenkin täällä. Kiitos!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää kiitos ruokkiko tota sekopäätä. Aivan tarpeeksi jauhaa juttujaan muutenkin täällä. Kiitos!

        Niinpä, toiset vissiin aktuaalisesti kuvittelee, että tuo ukko puhuu muka jonkun naisensa kanssa täällä.


    • Anonyymi

      Älä jaksa .....

      • Anonyymi

        En tosiaan kyllä jaksakkaan. Liian pitkään ajatellut että hänestä olisikin johonkin.


    • Anonyymi

      En ole aloitetta vaillakaan. Sinulta.

      • Anonyymi

        En usko että sinulle edes kirjoitin. Joku sivullinen oot vaan.


    • Anonyymi

      Eipä tästä aloittaja voi sinua kukaan tunnistaa. Etenkin, jos toinen ei edes tiedä, että sinulla on jäänyt jotain hampaankoloon... oli sitten kyseessä oikeasti tapahtunut loukkaus tai väärinkäsitys.

      • Anonyymi

        Ei sillä ole väliä, sillä jos se ihminen ei itse asioita tajua ja osaa toimia yhtään itse niin se on siinä. En minä sellaista naista halua joka ei osaa tehdä yhtään mitään, vaan odottaa että kaikki tehdään puolesta. Toisaalta aika on puolellani ja joka sekunti olen yhä varmempi siitä, että ei hän olisi minulle ollenkaan sopiva.


      • Anonyymi

        Ei kuulu asia sinulle ja siksi saat vain arvailla. Nainen tietää kyllä.


    • Anonyymi

      Kyllä se valitettavasti sitten kaatuu siihen. Miehen kuuluu tehdä aloite.

      • Anonyymi

        Totta. Et tiedäkkään vaan kaikkea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Et tiedäkkään vaan kaikkea.

        Eli teit jo, mut reaktio ei miellyttäny..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli teit jo, mut reaktio ei miellyttäny..?

        Osittain totta, mutta silti vain osa totuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli teit jo, mut reaktio ei miellyttäny..?

        Jotkut miehet tekee aloitteen mielestään mutta se voi näyttää pelkältä ystävyydestä tai sitten osa taas lähentelee liikaa ja siinä on kyse kyllä muusta kuin toisen kunnioituksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut miehet tekee aloitteen mielestään mutta se voi näyttää pelkältä ystävyydestä tai sitten osa taas lähentelee liikaa ja siinä on kyse kyllä muusta kuin toisen kunnioituksesta.

        Totta. Minä en olekaan kuvailemasi joku mies.


    • Anonyymi

      Jos olisit Hän, voisin sanoa etten ymmärrä. En kertakaikkiaan ymmärrä. Enkä tietäisi miksi asia on niin. Enkä ymmärrä edes mitä anteeksi pyydettävää minulla on. Paitsi, että Hän epäili jossain vaiheessa minun ehkä olevan suhteessa kollegan kanssa (tai ainakin kutsui minua sen toisen muusaksi). En ole kenenkään kanssa ollut suhteessa 10-vuoteen kuin ex kanssa. Sitä kuviteltua suhdetta ei ole ollut koskaan. En ymmärrä mitään, vaikka olen häneltä vasta-aloitetta odotankin sanallisesti täällä, jos olisi kiinnostunut.

      Ap, toivottavasti olet asiasi hoitanut oikeassa elämässä.

      Ehdottomuus ei ole kovin hyvä ominaisuus parisuhteessa. Eikä se, jos loukkaantumisesta ei pysty kertomaan kasvotusten. Jos asiaa puidaan anonyymien välillä palstalla, voi koko juttu olla pitkälti väärinymmärrystä. Väärinkäsitysten välttämiseksi pitää puhua rehellisesti ja avoimesti. Jos sanoo ei, mutta tarkoitaa kyllä, ei voi odottaa toista ymmärtämään rivien välistä. Eikä kannata myöskään ihmetellä, jos vastapuoli elää sanottujen sanojen mukaan.

      • Anonyymi

        Joo ei ollut sinne päinkään.


    • Anonyymi

      Hmm. Onko hän vaikuttanut siltä, että haluaisi sinun tekevän aloitteen? Ehkä ei edes halua. Ehkä hän ei ole kiinnostunut sinusta eikä siksi tee mitään?

      Tämä ei kyllä voi olla häneltä, koska en usko, että hän olisi tuollainen marttyyri. Ja jos on, voi ihan huoletta jatkossakin odottaa minun tai kenen vain aloitetta. Hirveä narisija mieheksi.

      • Anonyymi

        Ei ole häneltä ketä mietit, sillä nainen ketä mietin tietää miksi ja miten.


    • Anonyymi

      Ihan mukavasti saat kommentteja. Taitavasti tehty provo. 👍

      • Anonyymi

        Ketä tämä aloitus provosoi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä tämä aloitus provosoi?

        Katkera ja syyllistävä sinun aloituksesi.
        Mene menojasi, jos et pysty anteeksi antamaan.
        Miksi edes haluaisit sellaisen ihmisen, jota kohtaan tunnet noin negatiivisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katkera ja syyllistävä sinun aloituksesi.
        Mene menojasi, jos et pysty anteeksi antamaan.
        Miksi edes haluaisit sellaisen ihmisen, jota kohtaan tunnet noin negatiivisesti.

        Katkeraa ja syyllistävää olisi olla hiljaa ja pyyhkiä koko ihminen maailmankartalta. Mieti mitä se kertoo että asioita suostutaan edes kertomaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katkeraa ja syyllistävää olisi olla hiljaa ja pyyhkiä koko ihminen maailmankartalta. Mieti mitä se kertoo että asioita suostutaan edes kertomaan?

        Varmasti silti parasta kun vaan pyyhit pois.
        Jotenkin puistattava tuo sun ajatusmaailma.
        Et luultavasti oikeasti edes hänestä välitä, vaan haluat ns. Alistaa toisen myöntämään sen että olisi jotenkin huono ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti silti parasta kun vaan pyyhit pois.
        Jotenkin puistattava tuo sun ajatusmaailma.
        Et luultavasti oikeasti edes hänestä välitä, vaan haluat ns. Alistaa toisen myöntämään sen että olisi jotenkin huono ihminen.

        Ole mitä mieltä olet. Teen miten teen ja uskon mitä uskon.


    • Anonyymi

      Minkälaisen aloitteen haluat minun tekevän.. anteeksipyynnön lisäksi?

      • Anonyymi

        Kerro minulle totuus. Tiedät kyllä miten jos hän olet. Anteeksipyynnön otan vastaan vain jos tapaan hänet.


      • Anonyymi

        En ole anteeksipyyntöä vailla. Aloitteeksi riittää kun kerrot mitä ajattelet minusta nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro minulle totuus. Tiedät kyllä miten jos hän olet. Anteeksipyynnön otan vastaan vain jos tapaan hänet.

        Totuus mistä? Tunteista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus mistä? Tunteista?

        Siitä mistä olet aina valehdellut..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä mistä olet aina valehdellut..

        En tiedä mistä puhut..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mistä puhut..

        Et tainnut silloinkaan olevinaan. Taidat olla läpimätä säkki täynnä valheita, ei susta ikinä saa mitään rehellistä irti.


    • Anonyymi

      Tällaisen aloituksen jälkeen kysyisin, miks se nainen tekis aloitteen, jos et aio antaa anteeks tiettyjä juttuja? Eihän mitään voi syntyäkään, jos katkeruutta on välissä.

      • Anonyymi

        Näinpä, anteeksiannon pitää olla molemminpuoleista. Ja tiedän naisena tuon tilanteen kokemuksesta, en luota enkä voi lähestyä sellaista joka on katkera, se tekee lähestyttävästä ehkä jopa vähän pelottavan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinpä, anteeksiannon pitää olla molemminpuoleista. Ja tiedän naisena tuon tilanteen kokemuksesta, en luota enkä voi lähestyä sellaista joka on katkera, se tekee lähestyttävästä ehkä jopa vähän pelottavan.

        Jokainen suhtautuu tavallaan ja se heille suokoon.


    • Anonyymi

      Oletko sama mies, joka haukkuu sitä naista täällä rajustikin välillä ja seuraa häntä somessa mustasukkaisena? Jos olet niin huh huh.

      • Anonyymi

        En.


    • Anonyymi

      Koska teit aloitteen jo ja se meni pieleen?

      • Anonyymi

        En olisi tässä ja nyt jos niin asia olisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En olisi tässä ja nyt jos niin asia olisi.

        Et vai? Entä aloitteen sijasta lähestynyt väärällä hetkellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vai? Entä aloitteen sijasta lähestynyt väärällä hetkellä?

        Ei ole vääriä hetkiä. On vain tuhlattuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole vääriä hetkiä. On vain tuhlattuja.

        Olet siis lähestynyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis lähestynyt?

        Mies tekee luonnollisesti aloitteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies tekee luonnollisesti aloitteen.

        Aloittajahan eli sinä? On mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajahan eli sinä? On mies.

        Kyllä. Jätin otsikosta yhden sanan pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Jätin otsikosta yhden sanan pois.

        Miksi et voi antaa hänelle anteeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et voi antaa hänelle anteeksi?

        Hän ei ole pyytänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei ole pyytänyt.

        Miksi pitäisi pyytää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitäisi pyytää?

        Valehteli käytännössä kaikille.


    • Anonyymi

      En minäkään. Hyvästi.

      • Anonyymi

        Moro vaan sullekin.


    • Anonyymi

      Ei minultakaan..

      Heippa☺

    • Anonyymi

      Tänä päivänä se onkin naisten tehtävä se aloitteen teko. Niin se vain on.

      • Anonyymi

        Niinku tansseissa tanssimaan haku illanvietossa, ehkä joskus niin tapahtuukin.


    • Anonyymi

      Valehtelin mutta mistä? hankala se on pyytää anteeksi kun toinen ei vaikuta siltä että haluaisi olla missään tekemisissä. Miksi haluat edes anteeksipyynnön kun ei se asioita välillämme kuitenkaan korjaa?

      • Anonyymi

        Vai niin

        Ja eilen piti kaiken järjestyä

        Ja minä rauhoituin


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1631
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1289
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1277
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe