Te ette osaa lukea aikamme merkkejä

Anonyymi

Kaksituhatta vuotta sitten on ennustettu
- olemme viimeinen sukupolvi
- laittomuus lisääntyy
- jumalattomuus kasvaa
- te ette osaa lukea aikamme merkkejä
- yksi otetaan ja toinen jätetään

Jopa luomakuntakin huokaa tuskissaan.
Espanjassa Kataloniassa yli - 30 pakkasta ja Madrid lumimyräkässä.

64

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuo viimeinen sukupolvi vaikuttaa tarkoittavan silloista sukupolvea joka ei sitten jostain kumman syystä nähnytkään sitä maailmanloppua. En myöskään ole kuullut, että lumimyrskyt olisivat Espanjassa lailla kiellettyjä.

    • Anonyymi

      Jos vuosi sitten olisi kerrottu että tänä vuonna 2010 tulee kaikki muuttumaan
      ja jo ennen kesää, eikä ole paluuta entiseen, kuka sen olisi uskonut? Entä jos minä nyt kerron, että tänä vuonna tapahtuu vielä suurempi maailmanlaajuinen mullistus huonompaan suuntaa ja ihmiset hämmästelevät ja kysyvät toisiltaan - Kuinka tällaista voi tapahtua? Kuka uskoo? Mutta tulette näkemään, te jotka elätte.

      • Anonyymi

        Luonnollisesti kukaan ei olisi uskonut vuosi sitten tuollaista, koska vuosi 2010 oli jo 10 vuoden takana eikä menneisyys useinkaan muutu jälkikäteen. Sen sijaan näitä tulevaisuuteen sijoittuvia ennustuksia maailmanlopusta on povattu lähitulevaisuuteen tarkkojen päivämäärienkin kera jo tuhansia vuosia ja metsään niissä on tähän asti menty. Toki kaikenlaisia mullistuksia on maailmassa aina ollut ja tulee aina olemaan. Tämä on ehkä päässyt unohtumaan kun niitä ei ole ainakaan täällä päin nykyisten sukupolvien aikana juuri nähty. Kuluneen vuoden tapahtumat ovat kuitenkin varsin kesyjä siihen kaikkeen nähden mitä historian aikana on nähty.


      • Anonyymi

        Näitä korona yms viruksia tulee noin 7-10 vuoden välein, kiitos maatalouden tehokarjankasvatuksen Kiinassa ja USAssa. Eikä tämä covid-19 ole viruksista vielä edes pahimmasta päästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitä korona yms viruksia tulee noin 7-10 vuoden välein, kiitos maatalouden tehokarjankasvatuksen Kiinassa ja USAssa. Eikä tämä covid-19 ole viruksista vielä edes pahimmasta päästä.

        En muista kokeneeni tällaista maailmanlaajuista pandemiaa. Ei ihan jokavuosikymmenessä tule näitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitä korona yms viruksia tulee noin 7-10 vuoden välein, kiitos maatalouden tehokarjankasvatuksen Kiinassa ja USAssa. Eikä tämä covid-19 ole viruksista vielä edes pahimmasta päästä.

        Tämä covid-19 suorastaan kalpenee esim 100 vuotta sitten riehuneen espanjantaudin rinnalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En muista kokeneeni tällaista maailmanlaajuista pandemiaa. Ei ihan jokavuosikymmenessä tule näitä.

        Muistisi on kovin lyhyt. Ei tämä ole ensimmäinen koronavirus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En muista kokeneeni tällaista maailmanlaajuista pandemiaa. Ei ihan jokavuosikymmenessä tule näitä.

        Espaniantauti, Aasialainen, Honkongilainen, Sikaflunssa, osassa maailmaa lintuinfluensa, SARS, MERS...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistisi on kovin lyhyt. Ei tämä ole ensimmäinen koronavirus.

        Voisitko kertoa milloin viimeksi on ollut vastaava tilanne?


      • Anonyymi
        agnoskepo kirjoitti:

        Espaniantauti, Aasialainen, Honkongilainen, Sikaflunssa, osassa maailmaa lintuinfluensa, SARS, MERS...

        Ei mennyt yhteiskunnat kiinni noissa mainitsemissasi tapauksissa. Onhan tämä ennen kuulumatonta, että koko maailma on karanteenissa.

        Ja totta kai tiedän että on ollut mustaa surmaa ja muuta. Mutta tämä on kuitenkin erilainen tilanne, kuin mikään muu aiemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mennyt yhteiskunnat kiinni noissa mainitsemissasi tapauksissa. Onhan tämä ennen kuulumatonta, että koko maailma on karanteenissa.

        Ja totta kai tiedän että on ollut mustaa surmaa ja muuta. Mutta tämä on kuitenkin erilainen tilanne, kuin mikään muu aiemmin.

        Tilanne on erilainen koska maailma on erilainen kuin esim 100 vuotta sitten, ei siis johdu siitä että itse virus olisi maailman historiassa mitenkään poikkeuksellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilanne on erilainen koska maailma on erilainen kuin esim 100 vuotta sitten, ei siis johdu siitä että itse virus olisi maailman historiassa mitenkään poikkeuksellinen.

        Se onkin yksi lopun ajan merkeistä, että maailma on "pienentynyt". Esimerkiksi kahdesta profeetasta sanotaan: "Ihmiset eri kansoista ja sukukunnista ja kielistä ja kansanheimoista näkevät heidän ruumiinsa...ja lähettävät lahjoja toisilleen" (Ilmestyskirja 11:9-10).

        Tuo on mahdollista vasta meidän aikana. Sitten kun nuo kaksi profeettaa surmataan Jerusalemissa, näkevät ihmiset kaikkialla maailmassa heidän ruumiinsa TV:n ja internetin kautta. Vasta nyt myös pystytään lähettämään lahjoja toisille ympäri maailmaa, kuten tuo Raamatun kohta sanoo.

        Raamatun ennustukset kertovatkin sen, että Jeesuksen tuloa edeltää aika, joka sopii vasta meidän aikaamme. Teknologia on valmis pedonmerkille, jota ilman ei voi ostaa eikä myydä. Aseistus on sitä luokkaa, että ihmiset kykenevät tuhoamaan vaikka koko maapallon jne. Jeesuksen tulo on lähellä.

        Paavalikin sanoi: "Se päivä ei tule, ennen kuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi" (2 Tess. 2:3). Mutta Jumala yksin tietää sen hetken. Me vain voimme seurata ajan merkkejä ja todeta niistä, että uskoville koittaa pian vapautuksen hetki. Muutenkin aina on tärkeintä olla valmiina, tuli Jeesus tai ei. Se on pelastuksen kypärä ja elävä toivo.


    • Anonyymi

      Tämä sukupolvi = jumalattomin sukupolvi.

      "Mihin minä siis vertaan tämän sukupolven ihmiset, ja kenen kaltaisia he ovat?"

      • Anonyymi

        Kun Jeesus puhui aikalaisilleen ”tästä sukupolvesta” sen voisi olettaa luonnollisesti tarkoittavan tuolloin elänyttä sukupolvea, muutenhan selkeämpää olisi puhua tuosta/siitä sukupolvesta. Toki voidaan selitellä vaikka mitä, mutta kovin loogiselta se ei näin äkkiseltään kuulosta.


    • Anonyymi

      "Taivaan muodon te osaatte arvioida, mutta aikain merkkejä ette osaa."

      • Anonyymi

        Kun jumalattomat rehottavat niinkuin ruoho ja väärintekijät kaikki kukoistavat, on se heidän ikuiseksi häviöksensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun jumalattomat rehottavat niinkuin ruoho ja väärintekijät kaikki kukoistavat, on se heidän ikuiseksi häviöksensä.

        niinkö Jeesus sanoi, evankeliumissa.

        "menkää kaikkeen maailmaan, ja kertokaa, kuinka jumalattomia ovat ??"


    • Anonyymi

      en tiiä tuosta, mutta ihmiskunta on tehny jotain todella ärsyttävää ja kusipäistä viimevuosina.

    • Anonyymi

      "Lupaavat heille vapautta, vaikka itse ovat turmeluksen orjia; sillä kenen voittama joku on, sen orja hän on."

      Ainoastaan Jumalan antama rauha toimii tässä kaaoksen keskellä.
      Kehen pitäisi luottaa.... politiikkoihin?
      Maailma ei voi antaa rauhaa.
      Uusi normaali.

    • Anonyymi

      Matt.24:34-35 Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuu. Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät kosaan katoa. Mark.13:30-31 Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin nämä kaikki tapahtuvat. Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät katoa. Luuk.21:32-33 Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki tapahtuu. Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät katoa. Ps.102:27

    • Anonyymi

      Saarn.1:4 Sukupolvi menee, ja sukupovi tulee, mutta maa pysyy iäti. Saarn.3:14 Minä tulin tietämään, että kaikki, mitä Jumala tekee, pysyy iäti. Ei ole siihen lisäämistä eikä siitä vähentämistä. Ja Jumala on sen niin tehnyt, että häntä peljättäisiin. Ps.104:5. 119:90

    • Anonyymi

      Vaan vallan hyvin tunnen näiltäkin osin kirjoitukset!!!!Oletko hieman nukuksissa on kirjoittelet ????????

    • Anonyymi

      Uskovaiset muistuttaa Asterix-sarjakuvan gallialaisia jotka pelkäävät vai sitä että taivas putoaa niskaan. Tuolle touhulle naureskelin jo 45v sitten. Ja yhä vain näitä maailmanlopun palvojia riittää.

      • Anonyymi

        Ei uskovat pelkää, vaan odottavat taivaasta galilealaista Jeesusta, joka on herrojen Herra ja kuningasten Kuningas. Jeesus kehotti nostamaan päänsä, kun nämä alkavat tapahtua. Maailman ihmiset sen sijaan menehtyvät pelkoonsa, kun odottavat mikä maailmaa kohtaa. Jeesus on Rauha.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei uskovat pelkää, vaan odottavat taivaasta galilealaista Jeesusta, joka on herrojen Herra ja kuningasten Kuningas. Jeesus kehotti nostamaan päänsä, kun nämä alkavat tapahtua. Maailman ihmiset sen sijaan menehtyvät pelkoonsa, kun odottavat mikä maailmaa kohtaa. Jeesus on Rauha.

        >Maailman ihmiset sen sijaan menehtyvät pelkoonsa, kun odottavat mikä maailmaa kohtaa.

        Pelko on kyllä oikein käsinkosketeltava tältä osin, mutta selvästi vain uskovaisilla. Ette te oikein millään tahdo saada meitä pelkäämään niitä asioita joita te kovasti haluaisitte meidän pelkäävän, kuten hirviöjumalanne viha.

        Me uskonnottomat emme vain odota, vaan yritämme myös tehdä asioille jotain myönteistä – tieteeseen nojaten.


      • Anonyymi

        Uudestisyntyneet uskovat eivät odota maailmanloppua,joka on vielä edessä tuhatvuotisen valtakuntajakson jälkeen.Me odotamme aikakauden päättymistä(tu syntäleia aionous) On alkukieltä Matteus 13 ja24.luvuissa sekä Markus 13 ja Luukas 21 luvuissa.


    • Anonyymi

      Et osaa näköjään sinäkään. Mitään merkkiä ei anneta. Ainoa merkki Jeesuksen tulosta on se, kun Jeesus tulee.

      • Anonyymi

        Jeesus tulee pilvessä ja pidätetään käyttörikoksesta.


    • Anonyymi

      Millainen sää voidaan tarkkaan ottaen katsoa jumalattomaksi?

      • Anonyymi

        Entä mitä lakia sen tulisi noudattaa?


      • Anonyymi

        Koiranilma?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koiranilma?

        Lisäksi Päivi Räsänen on kaiketi kieltänyt nämä jumalattomat koiranilmat, täten siis sekä jumalattomuuden että laittomuuksien voidaan katsoa lisääntyneen.


    • Anonyymi

      Osaamme lukea myös aikamme tiedettä.
      Muinaisuskomuksille ei paljon tilaa jää.

    • Anonyymi

      Sellaista ennustusta ei ole olemassakaan. Joka sukupolvessa on itsekeskeisiä ihmisiä, jotka kuvittelevat kaikkien ennustusten koskevan juuri heitä. Jeesus itse sanoi: "Sitä päivää ei tiedä kukaan, ei edes Poika, ainoastaan Isä yksin."

    • Anonyymi

      Matt.24:36 Mutta siitä päivästä ja hetkestä ei tiedä kukaan......siis ei myös Isäkään.

      • Anonyymi

        No mitäpä työ kurjat sitten moisia mietitte. Antaa elämän mennä roilottaa. Ollaan ihmisiksi toisillemme ja tälle pallolle mitä tallaillaan. Jumala hoitakoon oman osansa selväsanaisesti ja aikanaan jos kykenee.

        Atribuutteja peliin ennustuksissa! Jos ei pysty määrittämään aikaa, paikka, tapaa ennustuksessa niin mitä arvoa sellaisella on. Miettikääpä uutisten sääprofeettaa joka sanoisi että jossain sitä joskus sataa. Missä arvossa oikein pitäisitte häntä - ja antakaa sama arvo raamatun ennustuksille.


    • Anonyymi

      Matt.25:6 Biblia (1776) Mutta puoli-yönä tuli huuto: kiatso ylkä tulee, menkäät ulos häntä vastaan. Puoliyö, keskiyö klo 24. Siis kaikille tuli uni.

      • Anonyymi

        Eipä se ihmemies-jeesuskaan olisi jaksanut kuitenkaan hoidella kymmentä morsmaikkua.


    • Anonyymi

      Milloin Jeesus tulee?
      ÄKKIARVAAMATTA.

      Mar 13:36 ettei hän, äkkiarvaamatta tullessaan, tapaisi teitä nukkumasta.

      Luu 21:34 Mutta pitäkää vaari itsestänne, ettei teidän sydämiänne raskauta päihtymys ja juoppous eikä elatuksen murheet, niin että se päivä yllättää teidät äkkiarvaamatta

    • Anonyymi

      Monet uskovatkin saati sitten päättäjät ja muut viisaat eivät osaa lukea aikamme merkkejä.

      Jumalan sana (ei poliitikkojen sana) on totuus.
      Maailma luo epäjärjestystä ja ahdistusta.

    • Anonyymi

      Mark.13:35 Biblia (1776) Niin valvokaat siis: (sillä ette tiedä, koska huoneen Herra tuleva on, ehtoona, taikka puoliyönä, eli kukon laulaissa, eli aamulla:)

    • Anonyymi

      1Tess.5:4-5 Mutta te, veljet, ette ole pimeydessä, niin että se päivä voisi yllättää teidät niinkuin varas; sillä kaikki te olette valkeuden lapsia; me emme ole yön emmekä pimeyden lapsia. Ef.5:8

    • Jaa, nyt Kataloniassa kylläkin on aste lämmintä. Niin ne ilmat heittelee.

    • Anonyymi

      Aikainmerkkejä luetaan nyt sillä tavalla, että olemme menossa kohti Uutta Maailmanjärjestystä, ja sitten kohti aikaa, kun peto saa vallan ja voiman yhdeksi hetkeksi.

      1234567---

    • Kaksituhatta vuotta sitten on ennustettu ja siitä lähtien jokaisessa sukupolvessa kristityt ovat ennustaneet sen olevan viimeinen sukupolvi.

      • Anonyymi

        Sokeat ovat ennustelleet, eivät näkevät !

        Raamattu näet kertoo selvästi sen, mitä ensin pitää tapahtua !


      • Anonyymi

        Eli Paavali jo silloin 2000v sitten Jeesuksen tulemusta edeltävät asiat kertoi !

        Mutta jos ei lueta edes sen vertaa Raamattua, niin mitä se kertoo niistä "uskovista" ?


    • Anonyymi

      Millä perusteella emme osaa lukea aikain merkkejä? Oletko ylipappi Suomessa? Niinkö kuvittelet??????????????????????????????????????????

    • Anonyymi

      Niin aloitus kertoo lähinnä aloittajasta itsestään paljon !

      Siis kun aloittaja kirjoittaa, että:

      TE ette ymmärrä, niin samalla hän ITSE ja YKSIN väittää ymmärtävänsä ja näkevänsä.

      Tuollainen kirjoittelu kertoo ja todistaa vain aloittajan omasta ylpeydestä ja pahasta paisuneisuudesta !

      Eli ihminen kuvittelee harhoissaan ITSE kovastikkin paljon ymmärtävänsä, ja jotenkin itse saavuttaneensa sen ymmärryksen tasonsa, koska sillä noin kovasti pullistelee !

      Siis nöyrä uskova, joka on saanut opetuksen ja ymmärrystä Herralta, ei pullistele sillä, sillä silloin se uskova tajuaa kaiken olevan vain ansiotonta lahjaa pelkästään !

      Mutta ylpistynyt ja paisunut, siis ihan kuten aloittaja, kuvittelee itsestään ihan liikoja, ikäänkuin hän olisi ITSE saanut sen aikaan tai saanut sen OMIEN ansioittensa vuoksi / kautta.

      Tässä aloituksessa on siis aivan sama sanoma ja sydämen asenne, joka oli jo tällä ulkokultaisella fariseuksella:

      9 Niin hän puhui vielä muutamille, jotka luottivat itseensä, luullen olevansa vanhurskaita, ja ylenkatsoivat muita, tämän vertauksen:
      10 "Kaksi miestä meni ylös pyhäkköön rukoilemaan, toinen fariseus ja toinen publikaani.
      11 Fariseus seisoi ja rukoili itsekseen näin: 'Jumala, minä kiitän sinua, etten minä ole niinkuin muut ihmiset, riistäjät, väärämieliset, huorintekijät, enkä myöskään niinkuin tuo publikaani.
      12 Minä paastoan kahdesti viikossa; minä annan kymmenykset kaikista tuloistani.'
      13 Mutta publikaani seisoi taampana eikä edes tahtonut nostaa silmiään taivasta kohti, vaan löi rintaansa ja sanoi: 'Jumala, ole minulle syntiselle armollinen'.
      14 Minä sanon teille: tämä meni kotiinsa vanhurskaampana kuin se toinen; sillä jokainen, joka itsensä ylentää, alennetaan, mutta joka itsensä alentaa, se ylennetään."

      Tässä on siis sanoma myös aloittajalle, joka on siis itse pahasti paisunut, vaikka on yhä sokea tällekin perus asialle !

    • Anonyymi

      > Espanjassa Kataloniassa yli - 30 pakkasta ja Madrid lumimyräkässä.

      Vaikea edes kuvitella mitä tuolla olisi, jos ilmasto ei lämpenisi. Tosin hiukan epäilyttää tuo lämpeneminen. :D

      • Anonyymi

        Nyt täytys laittaa tää ruotsalainen Greta T Espanjaan puheleen ilmaston lämpenemis puheita.Kohta loppuu muuten appelsiinit.


    • Anonyymi

      Nämä lahkot on varsinaisia taikapiirejä. Täällä ennustetaan, profetioidaan, odotetaan ihmeitä, nähdään piruja ja muita riiviöitä, puhutaan kielillä, käydään taivaassa ja väillä helvetissä, koska saarnaajat osaavat kuvata olosuhteet hyvin realistisesti. Ootetaan mailman loppua ja ylöstemapausta, löydetään raamatusta ilmoituksia joita siellä ei ole jne tässä oikea "riivaajien" pelottelija ajaa covid-19 helvettiin, ilmeistä päätellen paikka on tuttu https://www.youtube.com/watch?v=OSIrQBGfUtw&t=73s

      • Anonyymi

        Jumalan Sana on kauhistus jumalattomille.
        Kristityt on syytä tappaa niinkuin te teettekin jopa tänä vuonna.
        Kts. kristiityjen vainot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalan Sana on kauhistus jumalattomille.
        Kristityt on syytä tappaa niinkuin te teettekin jopa tänä vuonna.
        Kts. kristiityjen vainot.

        Raamatussa on profetoitu uudesta maailmanjärjestyksestä 10 valtion liitosta jota johtaa mikäs mukaan kuin maailman hallitsija.

        Tämä vuosi 2021 tulee olemaan suurten ahdistusten aikojen esimakua.


    • Anonyymi

      https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/80220152-5c07-4903-93fa-fbe2d51f6191

      Deutsche Bank katkaisi lainahanan Donald Trumpilta – ”Presidentin ero on kansakunnan etu”

      Tänään klo 13:55

      Deutsche Bankin päätös jättää Donald Trumpin pahaan pulaan.

      Deutsche Bank ei katsellut hyvällä viime keskiviikon kongressirakennuksen väkivaltaista valtausta. Viiden ihmisen hengen vaatinut hyökkäys koitui lopulta varsin merkittävän asiakassuhteen kohtaloksi.

      New York Timesin mukaan Deutsche Bank on päättänyt, ettei se jatkossa tee mitään yhteistyötä presidentti Donald Trumpin tai tämän yritysten kanssa.

      Isku on taloudellisesti merkittävä, koska Trumpin yritysryppäälle erääntyy pian maksuun noin 340 miljoonan dollarin laina.

      Jo aiemmin paljon pienemmän ja vain miljonääreille suunnatun Signature Bankin edustajat halusivat etäännyttää finanssilaitoksen Trumpista.

      – Presidentin ero on koko kansankunnan sekä amerikkalaisten etujen mukaista, pankin nettisivulla sanottiin.

      Trumpin oman selvityksen mukaan hänellä on useita tilejä myös Signature Bankissa.

      Deutsche Bank on jo pitkään yrittänyt katkaista välinsä Trumpiin, koska sen kokema mainehaitta on selvästi ollut suurempi kuin lainakorkojen tuottama hyöty.

      – Olemme ylpeitä perustuslaista ja tuemme niitä, jotka haluavat varmistaa kansan tahdon toteutumisen ja rauhallisen vallansiirron, pankin Yhdysvaltojen johtaja Christiana Riley kirjoitti LinkedIn-sivulleen.

      Trumpin jättilaina pankissa juontaa juurensa yhteen golfkenttään Miamissa sekä hotelleihin Washingtonissa ja Chicagossa.

      Myös koko republikaaninen puolue kärsii taloudellisesti kongressihyökkäyksen jälkilöylyistä. Useat isot pörssiyhtiöt ovat ilmoittaneet katkaisevansa avustuksensa puolueelle, koska se katsoo sen ainakin osasyylliseksi väkivaltaisuuksiin.

      Niiden joukossa ovat esimerkiksi teknologiajätti Google, hotelliketju Marriott ja finanssilaitos Citibank.

      Kansaslainen onnittelukortteja valmistama Hallmark-yritys on jopa vaatinut tukirahojen palauttamista kahdelta republikaanisenaattorilta, jotka vastustivat Joe Bidenin vaalivoiton vahvistamista.

      • Anonyymi

        https://mvlehti.net/2020/12/29/iran-vannoo-kostavansa-maksaako-trump-hengellaan-jos-han-haviaa-presidenttiyden-kolumni/

        Iran vannoo kostavansa: Saako Trump maksaa hengellään jos hän häviää presidenttiyden? | Kolumni

        Julkaistu 29.12.2020 17:14, 6975 lukukertaa

        Lähes vuosi sitten 3. tammikuuta, Yhdysvaltain presidentti Donald Trump valtuutti USA:n ilmavoimat murhaamaan Iranin arvostetuimman armeijan komentajan, kenraali Qassem Suleimanin, Bagdadissa. Tänään Iran vakuuttaa, että kosto on edelleen suorittamatta.

        LUE LOPUT LINKISTÄ!

        ---------------------------------------------------------------

        http://www.jouko-piho.fi/211357871

        30.3.2017

        Nimimerkin ”Brother” uni Trumpin salamurhasta

        Jokin aika sitten näin unen, jossa olin iloisella mielellä kutsuvieraana, johon puhujaksi odotettiin presidentti Trumpia. Katselin puhepaikan rappusilla iloista väkeä ja minulle kerrottiin Trumpin olevan jo tapahtuma-alueella. Turvajärjestelyt olivat valtaisat ja olin niistä mielissäni.

        Katselin rappusilta hieman ennen sisälle siirtymistäni, kun paikalle ajoi maasturi, jonka perässä oli kuomutraileri. Kaikki turvamiehet tunsivat kuljettajan, ja se laskettiin ajamaan alueelle täysin vapaasti. Turvamiehet vain vilkuttelivat kuljettajalle, joka oli heille tuttu, että aja tänne vaan.

        Olin jo muiden ihmisten kanssa sisällä odottaen tapahtuman alkua. Alkoi outoa liikehdintää, aluksi kukaan ei kertonut mitään, mutta sitten tuli tieto Trumpin murhasta. Valtava hämmennys valtasi väen, myös minut. Trumpin lähipiiriin kuuluneet murhasivat Trumpin, ja tuolla trailerimaasturilla oli tekemistä tapahtuneeseen.

        -------------------------------------------------------------

        http://www.kolumbus.fi/jouko.piho/sivu10.htm

        John Paul Jacksonin profetiasta! 2012

        "- Presidentti Obama yritetään murhata / murhataan naamioiden se rasistiseksi teoksi. Seurauksena ovat historian pahimmat rotumellakat, Ruandaa pahemmat."

        ----------------------

        James Collierin uni 15.7.2008

        Amerikkalainen James Collier näki merkittävän varoitusunen 15.7.2008. Collier oli unessa jalkapallostadionin ulkopuolella, kun hän kuuli ottelun kuuluttajan ilmoittavan, että yksi pelinjohtaja (quarterback) ei voinutkaan pelata sairauden takia. Tämä poisjoutunut pelinjohtaja oli valkoinen, vanhempi ja kokeneempi pelaaja.

        Tilalle tuli toinen pelinjohtaja, joka oli pitkä ja hoikka musta kaveri, jonka iho oli kuitenkin vaaleampi kuin muilla mustilla. Mies näytti Barack Obamalta. Juuri kun ilmoitettiin, että tämä toinen pelinjohtaja astuisi ensimmäisen pelaajan tilalle, joku ampui häntä päähän.

        Kun James Collier heräsi unesta, hän sai Herralta selityksen: kyse on tämän syksyn USAn presidentinvaaleista ja siitä, että McCain sairastuu ja Obama ammutaan kuoliaaksi, joten USA tulee yhtäkkiä olemaan tilanteessa, jossa sillä ei ole yhtään presidenttiehdokasta.

        Lopuksi James Collier pyytää rukoilemaan asian puolesta sekä ilmoittamaan, mikäli kenelläkään muulla on sanomaa tästä samasta asiasta.

        Ohessa James Collierin koko sanoma englanniksi, mikä on luettavissa myös englanninkielisillä sivuillani osoitteessa www.kolumbus.fi/jouko.piho/english/english.htm .

        --------------------------------------------------

        A.L.:n näky 14.2.2008

        Järkyttyneenä luin englanninkielisen uusimman profetiasi. Järkyttyneenä
        siksi, että itse olen nähnyt 14.2.2008 samantyyppisen näyn rukouksessa
        vaimoni kanssa. Ei ole siis kyseessä uni vaan selkeä näky.
        Vaimoni kirjaa aina näkyni ylös ja ne ovat päivätty aina sille päivälle kun
        ne olen nähnyt.

        Tässä muistiinpanot ko. illalta:

        "Stadion, nyt näky on valmis. (Ennen olen useampaan kertaan nähnyt tyhjän
        stadionin - lokakuusta 2007 lähtien ) Nyt stadionilla on ihmisiä, se on
        täynnä ihmisiä. Ilmeisesti Baseball -ottelu on käynnissä, en ole aivan
        varma, mutta amerikkalainen laji kuitenkin kyseessä. Kiväärimies on jossakin
        stadionilla. Hän on tarkka-ampuja."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://mvlehti.net/2020/12/29/iran-vannoo-kostavansa-maksaako-trump-hengellaan-jos-han-haviaa-presidenttiyden-kolumni/

        Iran vannoo kostavansa: Saako Trump maksaa hengellään jos hän häviää presidenttiyden? | Kolumni

        Julkaistu 29.12.2020 17:14, 6975 lukukertaa

        Lähes vuosi sitten 3. tammikuuta, Yhdysvaltain presidentti Donald Trump valtuutti USA:n ilmavoimat murhaamaan Iranin arvostetuimman armeijan komentajan, kenraali Qassem Suleimanin, Bagdadissa. Tänään Iran vakuuttaa, että kosto on edelleen suorittamatta.

        LUE LOPUT LINKISTÄ!

        ---------------------------------------------------------------

        http://www.jouko-piho.fi/211357871

        30.3.2017

        Nimimerkin ”Brother” uni Trumpin salamurhasta

        Jokin aika sitten näin unen, jossa olin iloisella mielellä kutsuvieraana, johon puhujaksi odotettiin presidentti Trumpia. Katselin puhepaikan rappusilla iloista väkeä ja minulle kerrottiin Trumpin olevan jo tapahtuma-alueella. Turvajärjestelyt olivat valtaisat ja olin niistä mielissäni.

        Katselin rappusilta hieman ennen sisälle siirtymistäni, kun paikalle ajoi maasturi, jonka perässä oli kuomutraileri. Kaikki turvamiehet tunsivat kuljettajan, ja se laskettiin ajamaan alueelle täysin vapaasti. Turvamiehet vain vilkuttelivat kuljettajalle, joka oli heille tuttu, että aja tänne vaan.

        Olin jo muiden ihmisten kanssa sisällä odottaen tapahtuman alkua. Alkoi outoa liikehdintää, aluksi kukaan ei kertonut mitään, mutta sitten tuli tieto Trumpin murhasta. Valtava hämmennys valtasi väen, myös minut. Trumpin lähipiiriin kuuluneet murhasivat Trumpin, ja tuolla trailerimaasturilla oli tekemistä tapahtuneeseen.

        -------------------------------------------------------------

        http://www.kolumbus.fi/jouko.piho/sivu10.htm

        John Paul Jacksonin profetiasta! 2012

        "- Presidentti Obama yritetään murhata / murhataan naamioiden se rasistiseksi teoksi. Seurauksena ovat historian pahimmat rotumellakat, Ruandaa pahemmat."

        ----------------------

        James Collierin uni 15.7.2008

        Amerikkalainen James Collier näki merkittävän varoitusunen 15.7.2008. Collier oli unessa jalkapallostadionin ulkopuolella, kun hän kuuli ottelun kuuluttajan ilmoittavan, että yksi pelinjohtaja (quarterback) ei voinutkaan pelata sairauden takia. Tämä poisjoutunut pelinjohtaja oli valkoinen, vanhempi ja kokeneempi pelaaja.

        Tilalle tuli toinen pelinjohtaja, joka oli pitkä ja hoikka musta kaveri, jonka iho oli kuitenkin vaaleampi kuin muilla mustilla. Mies näytti Barack Obamalta. Juuri kun ilmoitettiin, että tämä toinen pelinjohtaja astuisi ensimmäisen pelaajan tilalle, joku ampui häntä päähän.

        Kun James Collier heräsi unesta, hän sai Herralta selityksen: kyse on tämän syksyn USAn presidentinvaaleista ja siitä, että McCain sairastuu ja Obama ammutaan kuoliaaksi, joten USA tulee yhtäkkiä olemaan tilanteessa, jossa sillä ei ole yhtään presidenttiehdokasta.

        Lopuksi James Collier pyytää rukoilemaan asian puolesta sekä ilmoittamaan, mikäli kenelläkään muulla on sanomaa tästä samasta asiasta.

        Ohessa James Collierin koko sanoma englanniksi, mikä on luettavissa myös englanninkielisillä sivuillani osoitteessa www.kolumbus.fi/jouko.piho/english/english.htm .

        --------------------------------------------------

        A.L.:n näky 14.2.2008

        Järkyttyneenä luin englanninkielisen uusimman profetiasi. Järkyttyneenä
        siksi, että itse olen nähnyt 14.2.2008 samantyyppisen näyn rukouksessa
        vaimoni kanssa. Ei ole siis kyseessä uni vaan selkeä näky.
        Vaimoni kirjaa aina näkyni ylös ja ne ovat päivätty aina sille päivälle kun
        ne olen nähnyt.

        Tässä muistiinpanot ko. illalta:

        "Stadion, nyt näky on valmis. (Ennen olen useampaan kertaan nähnyt tyhjän
        stadionin - lokakuusta 2007 lähtien ) Nyt stadionilla on ihmisiä, se on
        täynnä ihmisiä. Ilmeisesti Baseball -ottelu on käynnissä, en ole aivan
        varma, mutta amerikkalainen laji kuitenkin kyseessä. Kiväärimies on jossakin
        stadionilla. Hän on tarkka-ampuja."

        http://israelupdate.achlak.net/torstai-07-01-2021/

        07. Pääministeri Benyamin Netanyahu on ollut kovin vaisu viimeisten päivien aikana hyvän ystävänsä Donald Trumpin kauden jatkotoiveiden romuttuessa, hän avasi sanallisen arkkinsa tavatessaan USA:n talousministeri Steve Mnuchinin Jerusalemissa molempien riisuttua kasvosuojansa, tosin Bibi pani sen takaisin.

        ”Laittomuus ja väkivalta ovat vastoin yhteisiä arvojamme, joita me vaalimme” Netanyahu totesi yhteisessä lehdistötilaisuudessa.
        Hän sanoi, että ”keskiviikon hyökkäys Capital-rakennusta vastaan oli häpeällinen”.
        Mnuchin pistäytyi tapaamassa hyviä ystäviä Jerusalemissa palatessaan matkaltaan Khartumiin, jossa Sudanin hallituksen edustaja allekirjoitti vakuutuksen suhteitten normalisoimiseksi Israelin kanssa.

        Bibi ei maininnut puheessaan Trumpia kertaakaan, mikä oudoksuttaa. Ehkä hän uskoo huhuja, että massat hyökkäsivät Capitaliin Trumpin käskystä. Ei hyviä ystäviä kohdella tällä tavalla, ystäviä ja selkään taputtajia riittää, kun menee hyvin; he tulevat kovin kiireisiksi, kun ei mene hyvin.
        https://www.timesofisrael.com/netanyahu-calls-rampage-in-dc-disgraceful-doesnt-mention-trump/,

        08. Oppositiojohtaja Yair Lapid sanoi olleensa syvästi surullinen ja shokissa väkivallasta, joka keskiviikkoiltana johti massojen ryntäykseen Capital-rakennukseen poliisisuojan läpi, ja väkivaltaisiin yhteenottoihin poliisin kanssa 4 ihmisen saatua surmansa ja 3 vammautuessa hengenvaaralliseen tilaan.

        ”Ajatuksemme ovat ystäviemme mukana Washingtonissa tänä iltana. Toivomme on, että järjestys pian palaa, ja vallansiirto edistyy sujuvasti loppuun asti.
        Amerikan tulee palata rooliinsa demokratian malliesimerkkinä kaikkialla maailmassa” Yesh Atid-puolueen johtaja Yair Lapid sanoi.

        Puolustusministeri Benny Gantz sanoi ”Washingtonista lähetettyjen uutiskuvien haavoittaneen jokaisen sydäntä, joka uskoo demokratiaan”. Demokratiasta on tullut johtajien fix ide, pyhä lehmä, jonka nimeen vannotaan, ja jonka nimissä vainotaan vähemmistöjä.
        https://www.timesofisrael.com/israeli-opposition-leader-says-saddened-and-shocked-by-violence-at-us-capitol/,
        https://blogs.timesofisrael.com/i-just-lied-to-my-4-year-old-daughter/,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        http://israelupdate.achlak.net/torstai-07-01-2021/

        07. Pääministeri Benyamin Netanyahu on ollut kovin vaisu viimeisten päivien aikana hyvän ystävänsä Donald Trumpin kauden jatkotoiveiden romuttuessa, hän avasi sanallisen arkkinsa tavatessaan USA:n talousministeri Steve Mnuchinin Jerusalemissa molempien riisuttua kasvosuojansa, tosin Bibi pani sen takaisin.

        ”Laittomuus ja väkivalta ovat vastoin yhteisiä arvojamme, joita me vaalimme” Netanyahu totesi yhteisessä lehdistötilaisuudessa.
        Hän sanoi, että ”keskiviikon hyökkäys Capital-rakennusta vastaan oli häpeällinen”.
        Mnuchin pistäytyi tapaamassa hyviä ystäviä Jerusalemissa palatessaan matkaltaan Khartumiin, jossa Sudanin hallituksen edustaja allekirjoitti vakuutuksen suhteitten normalisoimiseksi Israelin kanssa.

        Bibi ei maininnut puheessaan Trumpia kertaakaan, mikä oudoksuttaa. Ehkä hän uskoo huhuja, että massat hyökkäsivät Capitaliin Trumpin käskystä. Ei hyviä ystäviä kohdella tällä tavalla, ystäviä ja selkään taputtajia riittää, kun menee hyvin; he tulevat kovin kiireisiksi, kun ei mene hyvin.
        https://www.timesofisrael.com/netanyahu-calls-rampage-in-dc-disgraceful-doesnt-mention-trump/,

        08. Oppositiojohtaja Yair Lapid sanoi olleensa syvästi surullinen ja shokissa väkivallasta, joka keskiviikkoiltana johti massojen ryntäykseen Capital-rakennukseen poliisisuojan läpi, ja väkivaltaisiin yhteenottoihin poliisin kanssa 4 ihmisen saatua surmansa ja 3 vammautuessa hengenvaaralliseen tilaan.

        ”Ajatuksemme ovat ystäviemme mukana Washingtonissa tänä iltana. Toivomme on, että järjestys pian palaa, ja vallansiirto edistyy sujuvasti loppuun asti.
        Amerikan tulee palata rooliinsa demokratian malliesimerkkinä kaikkialla maailmassa” Yesh Atid-puolueen johtaja Yair Lapid sanoi.

        Puolustusministeri Benny Gantz sanoi ”Washingtonista lähetettyjen uutiskuvien haavoittaneen jokaisen sydäntä, joka uskoo demokratiaan”. Demokratiasta on tullut johtajien fix ide, pyhä lehmä, jonka nimeen vannotaan, ja jonka nimissä vainotaan vähemmistöjä.
        https://www.timesofisrael.com/israeli-opposition-leader-says-saddened-and-shocked-by-violence-at-us-capitol/,
        https://blogs.timesofisrael.com/i-just-lied-to-my-4-year-old-daughter/,

        http://www.jouko-piho.fi/

        http://www.kolumbus.fi/jouko.piho/

        Profetia Israeliin v. 2017 tulevasta sodasta ja muita sanomia

        Profeetta Sadhu Sundar Selvaraj, Jesus Ministries -järjestön perustaja, jakoi äskettäin tärkeitä ilmestyksiä koskien Israelia. Hänellä on pitkä historia toteutuneista profetioista, kuten esim. Donald Trumpin valinta presidentiksi USA:ssa.

        30.04.2014 enkeli Mikael toi Sundarille sanoman Israelin tulevaisuudesta. Hänelle näytettiin modernin Israelin historian tärkeitä vuosilukuja: 1948, jolloin valtio perustettiin uudelleen ja 1967, jolloin oli Kuuden päivän sota ja Israel sai jälleen Jerusalemin hallintaansa. Noiden vuosilukujen alla Sundar näki kirjoitettuna vuoden 2017. Enkelin Mikael sanoi: ”Uusi sota on suunnitteilla, suuri muutos Israelin hallinnossa ja maassa on tulossa.”

        11.03.2015 kun Sundar rukouksessa odotti Jumalaa, hänellä oli taivaallinen kokemus. Hän näki itsensä taivaassa seisomassa Herramme Jeesuksen Kristuksen edessä. Hän näki kaksi pyhää seisomassa yhdessä Jeesuksen kanssa. He olivat Mooses ja Jeremia. Jeesus sanoi profeetta Jeremialle: ”Opeta Sundarille 70 vuoden merkityksestä.” Sitten Jeremia tuli Sundarin luo ja sanoi: ”70 vuotta Israelin historiassa on hyvin tärkeä. On tulossa käännekohta Israelin historiassa vuonna 2017. Sinä vuonna on 70. vuosi Israelin perustamisesta.” Sundar hämmästyi siitä mitä kuuli. Hän laski, että 70 vuotta tulee täyteen vasta vuonna 2018 siitä kun Israel perustettiin jälleen. Hän sanoi tämän Jeremialle, mutta Jeremia sanoi laskemisen alkavan siitä, kun sopimus ensimmäisen kerran allekirjoitettiin Israelin perustamisesta. (YK:ssa allekirjoitettiin Israelin valtion perustamisasiakirja 29.11.1947.)

        30.11.2011 Sundar paastosi ja rukoili kolmen päivän ajan Siinain vuorella. Toisena päivänä hänen tutkiskellessaan Jumalan Sanaa, hän näki ilmestyksen. Valtava enkeli, jolla oli suuri miekka tuli hänen eteensä ja sanoi: ”Israelin paras ystävä pettää hänet. Valtio, joka pettää Israelin, kokee saman kohtalon.” Kun Sundar mietti kuka on Israelin paras ystävä, hän näki USA:n kartan enkelin edessä. Sitten enkeli iski miekan keskelle USA:ta ja sanoi: ”Maa, joka on vastuussa Israelin jakamisesta, jaetaan myös kahtia.”

        25.12.2016, joulupäivänä, Herra näytti Sundarille kolme asiaa, jotka tulevat tapahtumaan vuonna 2017. Ensimmäiseksi länsimaissa puhkeaa uusi sairaus, joka syö ihoa. Tämä tulee rangaistuksena siitä, kun he ovat koskeneet Jumalan silmäterään. Toiseksi hänelle näytettiin, kuinka taivas pimeni ja palavia meteoriitteja putosi meteoriittisateena alas. Laajoilla alueilla paljon puita paloi. Kolmanneksi monet tulivuoret syöksevät laavaa ympäristöönsä, ja useilla alueilla juomavesi pilaantuu juomakelvottomaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        http://www.jouko-piho.fi/

        http://www.kolumbus.fi/jouko.piho/

        Profetia Israeliin v. 2017 tulevasta sodasta ja muita sanomia

        Profeetta Sadhu Sundar Selvaraj, Jesus Ministries -järjestön perustaja, jakoi äskettäin tärkeitä ilmestyksiä koskien Israelia. Hänellä on pitkä historia toteutuneista profetioista, kuten esim. Donald Trumpin valinta presidentiksi USA:ssa.

        30.04.2014 enkeli Mikael toi Sundarille sanoman Israelin tulevaisuudesta. Hänelle näytettiin modernin Israelin historian tärkeitä vuosilukuja: 1948, jolloin valtio perustettiin uudelleen ja 1967, jolloin oli Kuuden päivän sota ja Israel sai jälleen Jerusalemin hallintaansa. Noiden vuosilukujen alla Sundar näki kirjoitettuna vuoden 2017. Enkelin Mikael sanoi: ”Uusi sota on suunnitteilla, suuri muutos Israelin hallinnossa ja maassa on tulossa.”

        11.03.2015 kun Sundar rukouksessa odotti Jumalaa, hänellä oli taivaallinen kokemus. Hän näki itsensä taivaassa seisomassa Herramme Jeesuksen Kristuksen edessä. Hän näki kaksi pyhää seisomassa yhdessä Jeesuksen kanssa. He olivat Mooses ja Jeremia. Jeesus sanoi profeetta Jeremialle: ”Opeta Sundarille 70 vuoden merkityksestä.” Sitten Jeremia tuli Sundarin luo ja sanoi: ”70 vuotta Israelin historiassa on hyvin tärkeä. On tulossa käännekohta Israelin historiassa vuonna 2017. Sinä vuonna on 70. vuosi Israelin perustamisesta.” Sundar hämmästyi siitä mitä kuuli. Hän laski, että 70 vuotta tulee täyteen vasta vuonna 2018 siitä kun Israel perustettiin jälleen. Hän sanoi tämän Jeremialle, mutta Jeremia sanoi laskemisen alkavan siitä, kun sopimus ensimmäisen kerran allekirjoitettiin Israelin perustamisesta. (YK:ssa allekirjoitettiin Israelin valtion perustamisasiakirja 29.11.1947.)

        30.11.2011 Sundar paastosi ja rukoili kolmen päivän ajan Siinain vuorella. Toisena päivänä hänen tutkiskellessaan Jumalan Sanaa, hän näki ilmestyksen. Valtava enkeli, jolla oli suuri miekka tuli hänen eteensä ja sanoi: ”Israelin paras ystävä pettää hänet. Valtio, joka pettää Israelin, kokee saman kohtalon.” Kun Sundar mietti kuka on Israelin paras ystävä, hän näki USA:n kartan enkelin edessä. Sitten enkeli iski miekan keskelle USA:ta ja sanoi: ”Maa, joka on vastuussa Israelin jakamisesta, jaetaan myös kahtia.”

        25.12.2016, joulupäivänä, Herra näytti Sundarille kolme asiaa, jotka tulevat tapahtumaan vuonna 2017. Ensimmäiseksi länsimaissa puhkeaa uusi sairaus, joka syö ihoa. Tämä tulee rangaistuksena siitä, kun he ovat koskeneet Jumalan silmäterään. Toiseksi hänelle näytettiin, kuinka taivas pimeni ja palavia meteoriitteja putosi meteoriittisateena alas. Laajoilla alueilla paljon puita paloi. Kolmanneksi monet tulivuoret syöksevät laavaa ympäristöönsä, ja useilla alueilla juomavesi pilaantuu juomakelvottomaksi.

        Sadhu Sundar Selvarajin saama profetia 6.12.2011 Jerusalemissa Avointen taivaiden profeetallisessa konferenssissa

        Sadhu Sundar
        Selvaraj

        Jerusalem tullaan jakamaan

        Sadhu alkaa profetiansa kertomalla, että hänen luonaan kävi profeetta Sakarja. Myös Jeesus ja enkeleitä vieraili Sadhun luona vahvistaen sanoman.

        Profeetta Sakarja kiinnitti Sadhun huomion Sakarjan kirjan luvun 14 jakeisiin 1-3, jotka kuuluvat seuraavasti:

        ”Jerusalem, Herran päivä on jo lähellä! Sinä päivänä sinut ryöstetään tyhjäksi, ja saalis jaetaan muuriesi sisällä.
        Minä kokoan kaikki kansat taistelemaan Jerusalemia vastaan. Kaupunki valloitetaan, talot ryöstetään, naiset raiskataan, puolet kaupungin asukkaista viedään vieraaseen maahan. Mutta jäljelle jääneitä ei tuhota.
        Herra itse lähtee sotaan viholliskansoja vastaan, niin kuin hän on lähtenyt ennenkin vihollisen hyökätessä.”

        Luettuaan tekstin Sadhu kysyi Sakarjalta: ”Mitä tämä Kirjoitus tarkoittaa?” Sakarja vastasi: ”Jerusalemin kaupunki tullaan pian jakamaan.” ”Miten se on mahdollista?” Sadhu kysyi. Sen jälkeen Sakarja selitti Sadhulle, miten kaikki tulee tapahtumaan.

        Kun Sadhu tuli Jerusalemiin konferenssiin, Jumalan enkeli ilmestyi hänelle 5.12.2011 ja sanoi: ”Jerusalemin kaupunki tullaan jakamaan hyvin pian.”

        Sadhu kertoi konferenssissa: ”Kaikki suojelevat enkelit, myös Israelia suojeleva ylienkeli Mikael, joutuvat vetäytymään taaksepäin eikä heidän sallita turvata Israelia, koska Jerusalemin pitää tulla jaetuksi.”

        ”Kyseessä on tuskallinen tapahtuma, mutta Israelin pitää käydä sen läpi, jotta muut profeetalliset asiat voisivat toteutua. Vasta näiden kauheiden koettelemusten jälkeen israelilaiset kääntyvät Herran puoleen ja huutavat: ”Oi, Herra Jumala, missä sinä olet? Auta meitä!” Kyseessä on Israelin ristiinnaulitseminen. Mutta se on välttämätöntä. Silloin toteutuu Sakarjan kirjan luvun 12 jae 10 ”Mutta Daavidin sukuun ja Jerusalemin asukkaisiin minä vuodatan armon ja rukouksen nöyrän hengen”.

        Sen jälkeen Sadhu kertoi, miten Jeesus ilmestyi hänelle Jerusalemin hotellihuoneen parvekkeella näyttäen hänelle kaikkia niitä paikkoja, joissa hän teki maanpäällistä työtään 2000 vuotta sitten.
        Yhtäkkiä Sadhu näki näyssä, miten eräs korkea rakennus räjähti, sen jälkeen toinen iso rakennus romahti maahan ohjuksen osuttua siihen. Kaikkialla taivaalla näkyi hävittäjälentokoneita.

        Kaiken tämän keskellä Jeesus sanoi kyynelet silmissään: ”Minun kaupunkini tulee kärsimään suuresti sodasta.” Myös paikalla olevat enkelit sanoivat: ”Israel tulee kärsimään suuria tappioita. Menneissä sodissa Israelin tappiot ovat olleet pienet, mutta tällä kertaa Israel tulee kärsimään raskaita menetyksiä. Israel tulee kärsimään kuten Jeesus, jota lyötiin, ruoskittiin ja joka ristiinnaulittiin. Jerusalemia lyödään, rusikoidaan ja teurastetaan. Kuolleita ruumiita, lapsia ja nuoria ihmisiä, makaa kaikkialla kaduilla pommien ruhjomina.”

        Sitten Israelin lähin ystävä ja liittolainen USA tulee pettämään Israelin kuten Brutus Caesarin. USA virittää poliittisen ansan Jerusalemin valloittamiseksi. Sen jälkeen Antikristus tulee näyttämölle tarjoamaan rauhaa maaluovutuksia vastaan.

        Sadhu näki näyssään, miten Israelin pääministeri oli hyvin avuton ja järkyttynyt tässä tilanteessa, jossa Israelin paras ystävä osoittautuikin petolliseksi.

        Israelilla ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin luopua puolen Jerusalemin hallinnasta. Näin Jerusalem jakaantui.

        Antikristus, joka sai rauhan aikaan Lähi-idässä, lupasi rauhaa maaluovutusten vastapainoksi. Lisäksi Antikristuksella oli vielä yksi bonuskortti: jos israelilaiset suostuvat Jerusalemin jakamiseen, niin he saavat rakentaa Jerusalemiin temppelin.

        Silloin toteutuu Danielin kirjan luvun 9 jae 27: ”Hän (Antikristus) on tekevä liiton raskaaksi monille yhden vuosiviikon (= 7 vuotta) ajaksi, ja puoleksi sitä viikkoa (= 3½ vuotta) hän (Antikristus) on lakkauttava teuras- ja ruokauhrin. Ja temppelin ylimmällä kohdalla on oleva turmion iljetys aina siihen saakka kun turmion tuoja (Antikristus) vääjäämättä joutuu turmioon.”

        Silloin tehdään siis rauhansopimus, mutta teeskentelevä rauhanruhtinas, joka on itse asiassa kadotuksen ihminen, tulee rikkomaan sopimuksen 3½ vuoden kuluttua.

        Sadhu kertoi lopuksi, että Israelin liittolaiset eivät ole oikeita liittolaisia. Ne vain näyttävät siltä. Itse asiassa ne vain odottavat tilaisuutta iskeä Israelia selkään.

        Israel tulee jäämään täysin yksin. Israelilla ei tule olemaan yhtään ystävää. Israelin ainoa ystävä tulee olemaan Jumalan seurakunta, Jeesukseen uskovien joukko, ei virallinen kirkko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sadhu Sundar Selvarajin saama profetia 6.12.2011 Jerusalemissa Avointen taivaiden profeetallisessa konferenssissa

        Sadhu Sundar
        Selvaraj

        Jerusalem tullaan jakamaan

        Sadhu alkaa profetiansa kertomalla, että hänen luonaan kävi profeetta Sakarja. Myös Jeesus ja enkeleitä vieraili Sadhun luona vahvistaen sanoman.

        Profeetta Sakarja kiinnitti Sadhun huomion Sakarjan kirjan luvun 14 jakeisiin 1-3, jotka kuuluvat seuraavasti:

        ”Jerusalem, Herran päivä on jo lähellä! Sinä päivänä sinut ryöstetään tyhjäksi, ja saalis jaetaan muuriesi sisällä.
        Minä kokoan kaikki kansat taistelemaan Jerusalemia vastaan. Kaupunki valloitetaan, talot ryöstetään, naiset raiskataan, puolet kaupungin asukkaista viedään vieraaseen maahan. Mutta jäljelle jääneitä ei tuhota.
        Herra itse lähtee sotaan viholliskansoja vastaan, niin kuin hän on lähtenyt ennenkin vihollisen hyökätessä.”

        Luettuaan tekstin Sadhu kysyi Sakarjalta: ”Mitä tämä Kirjoitus tarkoittaa?” Sakarja vastasi: ”Jerusalemin kaupunki tullaan pian jakamaan.” ”Miten se on mahdollista?” Sadhu kysyi. Sen jälkeen Sakarja selitti Sadhulle, miten kaikki tulee tapahtumaan.

        Kun Sadhu tuli Jerusalemiin konferenssiin, Jumalan enkeli ilmestyi hänelle 5.12.2011 ja sanoi: ”Jerusalemin kaupunki tullaan jakamaan hyvin pian.”

        Sadhu kertoi konferenssissa: ”Kaikki suojelevat enkelit, myös Israelia suojeleva ylienkeli Mikael, joutuvat vetäytymään taaksepäin eikä heidän sallita turvata Israelia, koska Jerusalemin pitää tulla jaetuksi.”

        ”Kyseessä on tuskallinen tapahtuma, mutta Israelin pitää käydä sen läpi, jotta muut profeetalliset asiat voisivat toteutua. Vasta näiden kauheiden koettelemusten jälkeen israelilaiset kääntyvät Herran puoleen ja huutavat: ”Oi, Herra Jumala, missä sinä olet? Auta meitä!” Kyseessä on Israelin ristiinnaulitseminen. Mutta se on välttämätöntä. Silloin toteutuu Sakarjan kirjan luvun 12 jae 10 ”Mutta Daavidin sukuun ja Jerusalemin asukkaisiin minä vuodatan armon ja rukouksen nöyrän hengen”.

        Sen jälkeen Sadhu kertoi, miten Jeesus ilmestyi hänelle Jerusalemin hotellihuoneen parvekkeella näyttäen hänelle kaikkia niitä paikkoja, joissa hän teki maanpäällistä työtään 2000 vuotta sitten.
        Yhtäkkiä Sadhu näki näyssä, miten eräs korkea rakennus räjähti, sen jälkeen toinen iso rakennus romahti maahan ohjuksen osuttua siihen. Kaikkialla taivaalla näkyi hävittäjälentokoneita.

        Kaiken tämän keskellä Jeesus sanoi kyynelet silmissään: ”Minun kaupunkini tulee kärsimään suuresti sodasta.” Myös paikalla olevat enkelit sanoivat: ”Israel tulee kärsimään suuria tappioita. Menneissä sodissa Israelin tappiot ovat olleet pienet, mutta tällä kertaa Israel tulee kärsimään raskaita menetyksiä. Israel tulee kärsimään kuten Jeesus, jota lyötiin, ruoskittiin ja joka ristiinnaulittiin. Jerusalemia lyödään, rusikoidaan ja teurastetaan. Kuolleita ruumiita, lapsia ja nuoria ihmisiä, makaa kaikkialla kaduilla pommien ruhjomina.”

        Sitten Israelin lähin ystävä ja liittolainen USA tulee pettämään Israelin kuten Brutus Caesarin. USA virittää poliittisen ansan Jerusalemin valloittamiseksi. Sen jälkeen Antikristus tulee näyttämölle tarjoamaan rauhaa maaluovutuksia vastaan.

        Sadhu näki näyssään, miten Israelin pääministeri oli hyvin avuton ja järkyttynyt tässä tilanteessa, jossa Israelin paras ystävä osoittautuikin petolliseksi.

        Israelilla ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin luopua puolen Jerusalemin hallinnasta. Näin Jerusalem jakaantui.

        Antikristus, joka sai rauhan aikaan Lähi-idässä, lupasi rauhaa maaluovutusten vastapainoksi. Lisäksi Antikristuksella oli vielä yksi bonuskortti: jos israelilaiset suostuvat Jerusalemin jakamiseen, niin he saavat rakentaa Jerusalemiin temppelin.

        Silloin toteutuu Danielin kirjan luvun 9 jae 27: ”Hän (Antikristus) on tekevä liiton raskaaksi monille yhden vuosiviikon (= 7 vuotta) ajaksi, ja puoleksi sitä viikkoa (= 3½ vuotta) hän (Antikristus) on lakkauttava teuras- ja ruokauhrin. Ja temppelin ylimmällä kohdalla on oleva turmion iljetys aina siihen saakka kun turmion tuoja (Antikristus) vääjäämättä joutuu turmioon.”

        Silloin tehdään siis rauhansopimus, mutta teeskentelevä rauhanruhtinas, joka on itse asiassa kadotuksen ihminen, tulee rikkomaan sopimuksen 3½ vuoden kuluttua.

        Sadhu kertoi lopuksi, että Israelin liittolaiset eivät ole oikeita liittolaisia. Ne vain näyttävät siltä. Itse asiassa ne vain odottavat tilaisuutta iskeä Israelia selkään.

        Israel tulee jäämään täysin yksin. Israelilla ei tule olemaan yhtään ystävää. Israelin ainoa ystävä tulee olemaan Jumalan seurakunta, Jeesukseen uskovien joukko, ei virallinen kirkko.

        Onko Jerusalemin, Jumalan kaupungin, jakamisesta mitään seurauksia?

        Sadhun mukaan Jerusalemin jakamisesta seuraa suuria maanjäristyksiä ja valtavia hyökyaaltoja eri puolilla maailmaa.

        On myös kolmas seuraus. Kun Sadhu oli rukoilemassa ja paastoamassa Siinain vuorella, hän näki mitä tulee tapahtumaan USAlle, joka tulee olemaan merkittävin Jerusalemin jakamisen puolestapuhuja. Sadhu näki kolmiulotteisen Yhdysvaltojen kartan. Sadhu näki kartan vierellä valtavan enkelin miekka kädessään. Enkeli kääntyi Sadhun puoleen ja sanoi: ”Tämä on tämän kansakunnan tuomio, joka tulee kääntämään selkänsä Jumalan kansaa vastaan.” Näin sanottuaan enkeli puhkaisi ja lävisti USAn keskeltä halki.

        Sadhulta on kysytty paljon, miten Jeesukseen uskovien ihmisten käy Israelin tulevissa tuomioissa. Enkeli vastasi: ”Messiaaniset juutalaiset ja kaikki muut uskovat tullaan suojelemaan tulevien vaikeuksien aikana.”

        Sadhu jatkoi: ”Jumala tulee puhumaan monille eri maiden uskoville siitä, että heidän tulisi muuttaa Israeliin, koska lopunaikana Israelissa tarvitaan vanhurskaiden ihmisten palavia rukouksia. Joten jos tunnet hengessäsi sisäistä kutsumusta muuttaa Israeliin, älä epäile. Meidät on kutsuttu olemaan Israelin rinnalla silloinkin, kun kaikki muut hylkäävät Jumalan omaisuuskansan."

        Sadhun kotisivu: http://www.jesusministries.org/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Jerusalemin, Jumalan kaupungin, jakamisesta mitään seurauksia?

        Sadhun mukaan Jerusalemin jakamisesta seuraa suuria maanjäristyksiä ja valtavia hyökyaaltoja eri puolilla maailmaa.

        On myös kolmas seuraus. Kun Sadhu oli rukoilemassa ja paastoamassa Siinain vuorella, hän näki mitä tulee tapahtumaan USAlle, joka tulee olemaan merkittävin Jerusalemin jakamisen puolestapuhuja. Sadhu näki kolmiulotteisen Yhdysvaltojen kartan. Sadhu näki kartan vierellä valtavan enkelin miekka kädessään. Enkeli kääntyi Sadhun puoleen ja sanoi: ”Tämä on tämän kansakunnan tuomio, joka tulee kääntämään selkänsä Jumalan kansaa vastaan.” Näin sanottuaan enkeli puhkaisi ja lävisti USAn keskeltä halki.

        Sadhulta on kysytty paljon, miten Jeesukseen uskovien ihmisten käy Israelin tulevissa tuomioissa. Enkeli vastasi: ”Messiaaniset juutalaiset ja kaikki muut uskovat tullaan suojelemaan tulevien vaikeuksien aikana.”

        Sadhu jatkoi: ”Jumala tulee puhumaan monille eri maiden uskoville siitä, että heidän tulisi muuttaa Israeliin, koska lopunaikana Israelissa tarvitaan vanhurskaiden ihmisten palavia rukouksia. Joten jos tunnet hengessäsi sisäistä kutsumusta muuttaa Israeliin, älä epäile. Meidät on kutsuttu olemaan Israelin rinnalla silloinkin, kun kaikki muut hylkäävät Jumalan omaisuuskansan."

        Sadhun kotisivu: http://www.jesusministries.org/

        https://www.iltalehti.fi/muutlajit/a/f2cf7f94-f4bc-4732-8dc0-e028920689ea

        Yllättävä käänne: Amerikkalaislegenda kieltäytyi Donald Trumpin tarjoamasta kunniasta

        Tänään klo 10:41

        Bill Belichick on kieltäytynyt vapaudenmitalista.

        New England Patriotsin legendaarinen valmentaja Bill Belichick ei halua vastaanottaa Presidentin vapaudenmitalia, jonka Donald Trump halusi antaa miehelle.

        Kuusi kertaa Super Bowlin voittanut Belichick kertoi maanantaina tiedotteessaan, että tarjous imarteli häntä, mutta viime viikon traagisten tapahtumien myötä mies ei aio vastaanottaa mitalia.

        – Ennen kaikkea olen Yhdysvaltojen kansalainen, joka kunnioittaa suuresti kansamme arvoja, vapautta ja demokratiaa, Belichick perusteli tiedotteessaan.

        Belichick on ollut presidentti Trumpin pitkäaikainen kannattaja, mutta kun tuhannet Trumpin kannattajat hyökkäsivät viime viikolla Yhdysvaltain kongressiin, valmentaja päätti kieltäytyä julkisesta seremoniasta Trumpin kanssa.

        Presidentin vapaudenmitali on Yhdysvaltain korkein siviilikunniamerkki yhdessä Yhdysvaltain kongressin myöntämän Kongressin kultamitalin kanssa.

        Belichickin, 68, olisi saanut mitalin torstaina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.iltalehti.fi/muutlajit/a/f2cf7f94-f4bc-4732-8dc0-e028920689ea

        Yllättävä käänne: Amerikkalaislegenda kieltäytyi Donald Trumpin tarjoamasta kunniasta

        Tänään klo 10:41

        Bill Belichick on kieltäytynyt vapaudenmitalista.

        New England Patriotsin legendaarinen valmentaja Bill Belichick ei halua vastaanottaa Presidentin vapaudenmitalia, jonka Donald Trump halusi antaa miehelle.

        Kuusi kertaa Super Bowlin voittanut Belichick kertoi maanantaina tiedotteessaan, että tarjous imarteli häntä, mutta viime viikon traagisten tapahtumien myötä mies ei aio vastaanottaa mitalia.

        – Ennen kaikkea olen Yhdysvaltojen kansalainen, joka kunnioittaa suuresti kansamme arvoja, vapautta ja demokratiaa, Belichick perusteli tiedotteessaan.

        Belichick on ollut presidentti Trumpin pitkäaikainen kannattaja, mutta kun tuhannet Trumpin kannattajat hyökkäsivät viime viikolla Yhdysvaltain kongressiin, valmentaja päätti kieltäytyä julkisesta seremoniasta Trumpin kanssa.

        Presidentin vapaudenmitali on Yhdysvaltain korkein siviilikunniamerkki yhdessä Yhdysvaltain kongressin myöntämän Kongressin kultamitalin kanssa.

        Belichickin, 68, olisi saanut mitalin torstaina.

        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006668997.html

        Yhdysvaltojen mukaan sopu ydinasesopimuksesta olisi lähellä – Venäjä kiisti suostuvansa ehtoihin

        Uusi Start on viimeinen voimassa oleva ydinaseita rajoittava sopimus.

        14.10.2020 5:52

        Yhdysvaltojen mukaan se ja Venäjä ovat edistyneet ydinaseita rajoittavan Uusi Start -sopimuksen neuvotteluissa.

        Yhdysvaltojen neuvottelijan mukaan maa olisi valmis jatkamaan helmikuussa päättyvää sopimusta ainakin jonkin aikaa,

        mikäli Venäjä puolestaan suostuu rajoittamaan ydinasearsenaaliaan.

        Yhdysvaltain presidentin asevalvonnan erityisedustaja Marshall Billingslea kommentoi sopimuksen tilannetta Heritage Foundation -ajatushautomon tilaisuudessa tiistaina paikallista aikaa.

        – Uskomme, että tästä on olemassa periaatteellinen sopimus hallitustemme ylimmällä tasolla, Billingslea muotoili.

        Hänen mukaansa ”herrasmiessopimus” tarvitsee vielä Venäjän hyväksynnän. Billingslean mukaan Yhdysvallat olisi valmis sopimaan ”vaikka huomenna”, mutta asian edistyminen vaatii myös Venäjältä poliittista tahtoa.

        Venäjä ei kuitenkaan näyttänyt olevan halukas hyväksymään rajoitusesitystä. Venäjän edustajana neuvotteluihin osallistunut varaulkoministeri Sergei Rjabkov kuvasi ehdotusta mahdottomaksi hyväksyä, kertoivat venäläiset uutistoimistot.

        – Jos amerikkalaiset ovat yhtä mieltä toimittamiemme dokumenttien kanssa, sopimus voisi syntyä jo huomenna.

        Mutta kun näkemyseroja on niin paljon, en voi käsittää, millä perusteilla Washingtonin-kollegamme levittävät näitä teorioita, Rjabkov sanoi valtiollisen uutistoimiston RIA Novostin mukaan.

        Valvontajärjestelyt keskeisessä osassa

        Uusi Start -sopimus koskee strategisten mannertenvälisten ydinohjusten määrää ja valvontaa. Jos sopimus irtisanotaan, voimassa ei ole yhtään ydinaseita rajoittavaa sopimusta.

        Billingslea ja Rjabkov tapasivat neuvotteluissa Helsingissä viime viikon maanantaina. Samat edustajat olivat mukana myös Wienin neuvotteluissa elokuussa.

        – Merkittävin ulottuvuus sopimuksessa ovat valvontajärjestelyt. Molemmilla osapuolilla on koko ajan tieto siitä, mihin käyttövalmiita ydinaseita on sijoiteltu ja millaisia määriä.
        Jos tällaista sopimusta ei enää ole, se merkitsee, ettei ole enää mitään virallista valvontamekanismia tai tiedonvälitysvelvollisuutta, tutkija Tapio Juntunen Tampereen yliopiston johtamiskorkeakoulusta kuvaili STT:lle viime viikon neuvottelujen aikaan.

        Yhdysvalloilla ja Venäjällä on mahdollisuus pelkällä presidenttien noottien vaihdolla jatkaa nykyistä sopimusta maksimissaan viisi vuotta, kunhan se tehdään ennen helmikuuta.

        Yhdysvallat haluaa Kiinan rajoitusten piiriin

        Yhdysvaltalainen uutiskanava CNN kertoi pari päivää sitten, että presidentti Donald Trumpin hallinto yrittää kiivaasti ajaa neuvotteluja maaliin. Yhdysvaltojen tavoitteena on ollut saada myös Kiina rajoitusten piiriin. Jos sopimus Yhdysvaltojen ja Venäjän välille syntyy, Kiina saattaisi taipua arvioimaan asemaansa uudestaan, CNN kirjoittaa.

        Uutistoimisto AFP:n mukaan Kiinan ydinohjelma kasvaa nopeasti eikä maa ole mukana rajoitussopimuksissa. Kiinalla on kuitenkin ydinaseita yhä merkittävästi vähemmän kuin Yhdysvalloilla tai Venäjällä.

        Trumpin hallinnon aikana Yhdysvallat on alkanut systemaattisesti vetäytyä kansainvälisistä sopimuksista. Maassa järjestetään presidentinvaalit kolmen viikon päästä.


    • Anonyymi

      http://www.netikka.net/hans.backman/kaivoskuilu.html

      Kristinebergin profetia:

      "Samalla kun Kristinebergin kaivoksesta löydettiin tuo merkillinen Kristus-hahmo,jouduttiin myös kiinnittämään huomiota erääseen hyvin vanhaan profetiaan,jonka eräs nainen Lapissa toi suunnilleen vuosisadanvaihteessa.

      Jäljennös siitä on Uumajan lääninmuseossa,ja alkuperäiskappale on Uppsalan murrearkistossa.

      Sen sisältö on siksi omaperäinen ja ajankohtainen,että se ansaitsee tulla mainituksi tässä yhteydessä,koskapa niin paljon sen ennustuksista on mennyt täytäntöön.

      Se kuuluu:

      - Maailman viimeisinä aikoina tulee esiintymään monia vääriä profeettoja,joista useat tulevat ennustamaan viimeisen tuomion ajan.

      Jos sinä kuulet sellaisten puhuvan,sinun ei pidä uskoa,mitä he sanovat,sillä ainoastaan Jumala tietää sen päivän.

      Todisteena siitä,että me lähestymme loppua,on ihmisten oppineisuus,joka leviää yli koko maan.

      - Kansat tulevat myös olemaan itserakkaita ja luottavat itseensä.

      Kristillisyys vähenee,ja jumalisuus häviää.

      Ihmiset tulevat olemaan sitä mieltä,ettei mikään Jumala ole luonut maata.
      Jotkut tulevat uskomaan,että ihmiset itse ovat aikaansaaneet ihmeen.

      Tulevaisuuden ihmiset tekevät suuria keksintöjä,jopa niin suuria,että heidän mielestään ei edes Jumala ole tehnyt sellaisia ihmetekoja.Inhimillinen keksimiskyky tulee muovaamaan uudestaan ne ihmiset,jotka Jumala on luonut,mutta niiltä ihmisiltä puuttuu sielu.

      - Ihmiset tulevat matkustamaan taivaalla lohikäärmettä muistuttavissa esineissä.Tulee olemaan lohikäärmeitä muistuttavia,sähiseviä esineitä ilmassa,maan päällä ja maan alla.

      Sinä aikana ihmiset riemuitsevat ja sanovat olevansa maailmankaikkeuden herroja.Mutta kuitenkaan he eivät ole tyytyväisiä.Seuraava toimenpide on yritys voittaa kuolema.

      Kenenkään ei tarvitse kuolla,vaan jokainen saa iankaikkisen elämän.Kaiken tämän tulevat ihmiset näkemään,mutta heillä ei ole enää viisauden silmiä nähdäkseen.

      He eivät tahdo tehdä parannusta synneistään.

      Vaivanajan tuskat kohtaavat kaikkia maapallon maita ja kansoja,ja kaikilla kielillä kuullaan valitushuutoja.

      - Mutta Pohjolassa on maa,jossa asuu kookasta kansaa,ja Pohjoismaiden kansoja säästetään niin kauan kuin mahdollista niistä vaivoista,jotka jo ovat levinneet yli maan.

      Sillä Jumala itse on valmistanut asunnon ainosyntyiselle Pojalleen erään Pohjoismaan kimaltelevassa vuoressa.

      Vuori ja maa on kauan oleva Herran käden varjossa.Missä vuori ja maa on,sitä ei vielä tiedä kukaan,mutta se on käyvä ilmi maailman viimeisinä aikoina.

      Mutta ennen sen ajan tuloa ovat Pohjoismaiden kansat poikenneet pois Jumalan viitoittamilta teiltä.Vielä tulee Jumala armahtamaan Pohjoismaan ihmisiä,sen tähden että he ovat anteliaita.

      Mutta sekin kansa voimistuu synnin teossa.Silloin tulee Jumala osoittamaan ihmisille ainosyntyisen Poikansa asunnon kimmeltävässä vuoressa,sen asunnon,jonka Hän itse on valmistanut.

      - Jonkin aikaa tulee olemaan suurta hämmästystä Kristus-kuvan johdosta.

      Mutta pian he unohtavat kaiken,ja jumalattomuus saa ylivallan kansan seassa.

      He tulevat huutamaan,ettei ole olemassa mitään muuta jumalaa kuin tiedon jumala.

      Välkkyvä vuori tulee silloin jälleen näyttäytymään,ja siitä puhutaan ihmisten keskuudessa,sen tähden että Jumalan suojeleva käsi edelleenkin lepää siellä asuvan kansan päällä.

      Tällä kertaa tulee Kristus-kuva näyttäytymään ylhäällä vuoren huipulla,niin että kaikki voivat nähdä sen.

      Jälleen ihmiset näkevät ja hämmästyvät suurta ihmettä.

      Jumala tulee myös jonkin aikaa suojelemaan Pohjoismaan ihmisiä ajan vaivoilta,niin kauan kuin jumalankuva on näkyvissä,eivätkä ihmisten kädet ole murskanneet sen asuntoa.

      - Kuitenkin jumalattomuus lisääntyy.

      Ihmisten epäusko tulee suuremmaksi ja suuremmaksi.

      Vuori jumalankuvineen murskataan.Jumala ottaa silloin suojelevan kätensä Pohjoismaan kansan päältä.

      Ne vaivat,joilta tuota kookasta kansaa on niin kauan säästetty,tulevat heidän ylleen seitsenkertaisesti ja jälleen seitsenkertaisen pahempina kuin ne vaivat,jotka ovat kohdanneet muita maapallon maita ja kansoja.

      Niin pitkälle tästä merkillisestä profetiasta.Näiden ennustusten ja Kristinebergin Kristus-hahmon välinen yhteys on kouraantuntuva.

      Ne ennustukset,jotka käsittelevät meidän aikamme oloja,ovat paikkansa pitäviä ja äärettömän ajankohtaisia.

      Jospa tämä saisi varoittaa ja herättää meidän kansaamme,ennen kuin on liian myöhäistä!

      Tälle profetialle ja Kristus-kuvan löytämiselle voidaan antaa mikä merkitys tahdotaan.

      Mutta on vaikeaa täysin vapautua ajatuksesta,että tämän ennustuksen ja täyttymyksen välisellä ihmeellisellä yhteydellä voi olla määrätty syy.

      Eiköhän se vain voi olla tervehdys Jumalalta itseltään,enne siitä,mitä on tulossa.Ei kai tätä voida torjua vain pelkkänä sattumana?"

      Lähde: Hyvä Sanoma N:o 3 1968

    • Anonyymi

      http://www.kolumbus.fi/jouko.piho/sivu10.htm

      Arkkipiispa Gustav Johanssonin ennustus vuodelta 1912

      Merkillisen ennustuksen on Savo-lehden päätoimittaja-pakinoitsijalle Paavolle kertonut eräs lehden lukijakuntaan lukeutuva henkilö.

      “Oli kesä 1912, heinäkuu.

      Olin kesähuvilallamme. Arkkipiispa Gustav Johansson, joka Kuopion hiippakunnan piispana ollessaan vv. 1885-1898 oli hänelle virka-asunnon puutteessa omalla kustannuksellaan rakennuttanut itselleen Vaajasalon korkeimmalle paikalle siellä vielä nykyisinkin sijaitsevan piispanlinnan, tuli käymään vanhoilla asuinpaikoillaan ja yöpyi huvilallamme. Olimme kolmisin eräässä huvilamme huoneessa, mainittu kirkonpriimas, äiti-vainajani ja minä. Keskustelimme maailman asioista, tai minä nuorimpana oikeastaan vain kuuntelin, mitä toiset juttelivat.

      Tällöin sanoi arkkipiispa äidilleni jotain siihen tapaan, että tuskin kuluu kahta vuotta, kun alkaa maailmansota, ja Saksa, jota vastassa on puoli maailmaa, häviää sodan. Tähän sanoi äitini, ettei hän sitä usko, kun Saksa on niin voimakas sotilasvaltio.

      Arkkipiispa sanoi tähän, että niin tähdet kuitenkin ennustavat. Hän harrasti tähtien tutkimista rakennuksen neljäntenä kerroksena olevasta kiikaritornistaan. Mutta niinhän se sitten kävikin.

      Elokuun 1. päivänä v. 1914 alkoi ensimmäinen maailmansota, ja Saksa hävisi sodan.

      G.J. jatkoi, että kuluu useampia kymmeniä vuosia, mutta n. vuoden 1940 paikkeilla alkaa toinen maailmansota, ja melkein koko maailma on taas Saksaa vastassa, ja Saksa taas kerran häviää sodan.

      Mutta Arkkipiispa jatkoi edelleen, ettei tämä sota ole vielä viimeinen kansojen kamppailu, vaan sen jälkeen tulee vielä kolmas, joka on USKONSOTA,
      mutta ei uskonsota siinä merkityksessä kuin Lutherin aikoihin, vaan ns. ideologinen sota

      . Samassa yhteydessä hän puhui keltaisesta vaarasta ja sanoi, että väkiluvultaan liian suuri Kiina lähtee liikkeelle etsimään suurempaa elintilaa.

      Arkkipiispa sanoi vuodenkin, milloin tämä kolmas maailmansota alkaa, mutta se oli niin kaukana vuoden 1912 jälkeen, että vuosiluku on häipynyt mielestäni.

      Korkea vieraamme ennusti myös, että tämä sota on kauheimpia, mitä koskaan on ollut (atomeista ei silloin tiedetty mitään), ja sanoi myös kuka tuossa kamppailussa lopuksi häviää.

      Hän sanoi vielä, että orättvisan får sist och slutligen sitt straff. (Vääryys saa lopulta rangaistuksensa). Keskustelu kävi ruotsin kielellä.

      Kaksi ensimmäistä ennustusta on jo käynyt toteen. Kuinka tämän kolmannen sitten käynee?

      Silloin v. 1912 ei tiedetty mitään nykyisistä kriiseistä eikä uskottu niitä koskaan tulevankaan.”

      ja

      Arkkipiispa Gustaf Johanssonin (1844-1930) enkeli-ilmestys Turun Tuomiokirkossa

      Eräänä myöhäisenä pimeänä iltana Gustaf Johansson oli iltakävelyllä.
      Hän käveli tuomiokirkon ohi ja havaitsi sen kirkkaasti valaistuna.

      Uteliaana hän meni katsomaan sisälle, että mikä tilaisuus vielä näin myöhällä oli.
      Kun hän saapui sisään, niin kirkon alttarin edessä, keskikäytävällä, seisoi valtavan suuri kirkas enkeli, paljastettu miekka kädessä.

      Jumalan lähettämänä enkeli ilmoitti, että Suomea kohtaa kolme kovaa tuomiota: Ensiksi miekan kärki kastuu, toiseksi miekka menee puoliväliin ja kolmanneksi miekka menee kahvaa myöten.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4944
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3237
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1385
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      180
      1216
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      66
      912
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      847
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      718
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe