Haluaisin 2-3 miehen panevan naistani minun kanssani.

Anonyymi

Olen ehdottanut tätä useamman kerran naiselleni, että haluaisin nähdä, kun vieraat miehet panevat häntä. Suuttuu aina ehdotuksestani, vaikka kuinka esittäisin asiani. Miten saan hänen innostumaan?

9

646

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ois ihana osallistua kimppaan mukaan

• Anonyymi

Vittu sä oot sitten tyhmä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vittu sä oot sitten tyhmä

Ei nussiminen mukään Mensa testi olekkaan.

• Anonyymi

Kolme on asiaa maailmassa, jota minä en ymmärrä. "Mopon kaasuttaja, moottorisahan ilmanpuhdistaja ja nainen." Noista kaikista minulla on kokemusta 55 vuoden ajanjaksolta. Ja tuo viimeinen... "nainen" on taatusti vaikein ymmärrettävä. Kuusi kertaa kihloissa ja kaksi kertaa virallisesti avioliitossa. Pitkiä suhteita kaikki, ainakin nykypuun mukaan :) Kaikille olen ainakin kerran ehdottanut aloittajan mainitsemaa seksiä. Vain yhden vastaus oli heti eka kysymällä " Kyllä tuo minulle käy, kokeillaan vain". Ja kävi kanssa ja kävisi vieläkin, mutta alkaa ikä painaa rouvaa. Että semmosta se...

• Anonyymi

Eunukin päiväunia

• Anonyymi

Ei taida olla kauhean harvinaista! Mieheni 30-vuotispäivälahjaksi itse suostuin siihen vihdoin. Diskoillan jälkeen menimme nelisteen heidän treenikämpälleen, mutta mekkoa en suostunut riisumaan. No heillekin riitti että saivat rinnat jotenkin esiin ja housut pois. Eniten hermostutti kun niin perusteellisesti tutkivat pilluani ennen ja jälkeen panemisen.

• Anonyymi

Ja lopuksi heräsit äipän viekusta jelly jortikka anaalissa ihguu

• Anonyymi

Yritä vakuuttaa vaimollesi ettet ole mustis etkä syyttele koskaan kimppa panosta.
      Minun mies sai minut vakuuttuneeksi ja suostuin kimppa naiseksi ja olen todella nauttinut.
      Mieheni kaverit ovat olleet mukana sekä joitakin työkavereita.
      Minun exä on ollut mukana nyxän kanssa panemassa minua ja paikallisesta muutama mies.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      51
      2264
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      25
      1058
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      972
    4. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      914
    5. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      54
      883
    6. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      873
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      126
      853
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      773
    9. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      759
    10. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      753
    Aihe