Haluaisin 2-3 miehen panevan naistani minun kanssani.

Anonyymi

Olen ehdottanut tätä useamman kerran naiselleni, että haluaisin nähdä, kun vieraat miehet panevat häntä. Suuttuu aina ehdotuksestani, vaikka kuinka esittäisin asiani. Miten saan hänen innostumaan?

9

665

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ois ihana osallistua kimppaan mukaan

• Anonyymi

Vittu sä oot sitten tyhmä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vittu sä oot sitten tyhmä

Ei nussiminen mukään Mensa testi olekkaan.

• Anonyymi

Kolme on asiaa maailmassa, jota minä en ymmärrä. "Mopon kaasuttaja, moottorisahan ilmanpuhdistaja ja nainen." Noista kaikista minulla on kokemusta 55 vuoden ajanjaksolta. Ja tuo viimeinen... "nainen" on taatusti vaikein ymmärrettävä. Kuusi kertaa kihloissa ja kaksi kertaa virallisesti avioliitossa. Pitkiä suhteita kaikki, ainakin nykypuun mukaan :) Kaikille olen ainakin kerran ehdottanut aloittajan mainitsemaa seksiä. Vain yhden vastaus oli heti eka kysymällä " Kyllä tuo minulle käy, kokeillaan vain". Ja kävi kanssa ja kävisi vieläkin, mutta alkaa ikä painaa rouvaa. Että semmosta se...

• Anonyymi

Eunukin päiväunia

• Anonyymi

Ei taida olla kauhean harvinaista! Mieheni 30-vuotispäivälahjaksi itse suostuin siihen vihdoin. Diskoillan jälkeen menimme nelisteen heidän treenikämpälleen, mutta mekkoa en suostunut riisumaan. No heillekin riitti että saivat rinnat jotenkin esiin ja housut pois. Eniten hermostutti kun niin perusteellisesti tutkivat pilluani ennen ja jälkeen panemisen.

• Anonyymi

Ja lopuksi heräsit äipän viekusta jelly jortikka anaalissa ihguu

• Anonyymi

Yritä vakuuttaa vaimollesi ettet ole mustis etkä syyttele koskaan kimppa panosta.
      Minun mies sai minut vakuuttuneeksi ja suostuin kimppa naiseksi ja olen todella nauttinut.
      Mieheni kaverit ovat olleet mukana sekä joitakin työkavereita.
      Minun exä on ollut mukana nyxän kanssa panemassa minua ja paikallisesta muutama mies.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot

Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent
      Maailman menoa
      35
      2600
    2. Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa

Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks
      Maailman menoa
      169
      2569
    3. Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?

Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär
      Maailman menoa
      56
      1823
    4. En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia

Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis
      Maailman menoa
      105
      1493
    5. Kuka tekee näitä aloituksia

jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa
      Ikävä
      28
      1325
    6. Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?

Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina
      Ikävä
      183
      1169
    7. viikonloppu lähestyy

ja tiiän sen jo valmiiks et en pysty olee selvinpäin. oisitpa kieltämässä ja rauhoittamassa minua. en tiedä olisiko sinu
      Ikävä
      12
      900
    8. Rippituoli

Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa
      Ikävä
      61
      882
    9. Ei rakennuslupaa

Eihän hyvinvointitalon työmaalla tehdä luvattomia ja keskeytettyjä töitä pimeyden turvin?
      Pyhäjärvi
      83
      841
    10. Kyllä se on mukavoo kahtoa kun tämä Pipe Hannele tekköö terveellistä

suolapalloo (siis savolaisittain terveellistä) itelleen. Ihan tullee itellekin vesi kilelle.
      Tuusniemi
      54
      787
    Aihe