Haluaisin 2-3 miehen panevan naistani minun kanssani.

Anonyymi

Olen ehdottanut tätä useamman kerran naiselleni, että haluaisin nähdä, kun vieraat miehet panevat häntä. Suuttuu aina ehdotuksestani, vaikka kuinka esittäisin asiani. Miten saan hänen innostumaan?

9

678

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ois ihana osallistua kimppaan mukaan

• Anonyymi

Vittu sä oot sitten tyhmä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vittu sä oot sitten tyhmä

Ei nussiminen mukään Mensa testi olekkaan.

• Anonyymi

Kolme on asiaa maailmassa, jota minä en ymmärrä. "Mopon kaasuttaja, moottorisahan ilmanpuhdistaja ja nainen." Noista kaikista minulla on kokemusta 55 vuoden ajanjaksolta. Ja tuo viimeinen... "nainen" on taatusti vaikein ymmärrettävä. Kuusi kertaa kihloissa ja kaksi kertaa virallisesti avioliitossa. Pitkiä suhteita kaikki, ainakin nykypuun mukaan :) Kaikille olen ainakin kerran ehdottanut aloittajan mainitsemaa seksiä. Vain yhden vastaus oli heti eka kysymällä " Kyllä tuo minulle käy, kokeillaan vain". Ja kävi kanssa ja kävisi vieläkin, mutta alkaa ikä painaa rouvaa. Että semmosta se...

• Anonyymi

Eunukin päiväunia

• Anonyymi

Ei taida olla kauhean harvinaista! Mieheni 30-vuotispäivälahjaksi itse suostuin siihen vihdoin. Diskoillan jälkeen menimme nelisteen heidän treenikämpälleen, mutta mekkoa en suostunut riisumaan. No heillekin riitti että saivat rinnat jotenkin esiin ja housut pois. Eniten hermostutti kun niin perusteellisesti tutkivat pilluani ennen ja jälkeen panemisen.

• Anonyymi

Ja lopuksi heräsit äipän viekusta jelly jortikka anaalissa ihguu

• Anonyymi

Yritä vakuuttaa vaimollesi ettet ole mustis etkä syyttele koskaan kimppa panosta.
      Minun mies sai minut vakuuttuneeksi ja suostuin kimppa naiseksi ja olen todella nauttinut.
      Mieheni kaverit ovat olleet mukana sekä joitakin työkavereita.
      Minun exä on ollut mukana nyxän kanssa panemassa minua ja paikallisesta muutama mies.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      88
      993
    2. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      722
    3. Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat

https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe
      Savonlinna
      35
      604
    4. Ei näytä hyvältä

Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj
      Ähtäri
      39
      536
    5. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      31
      459
    6. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      48
      448
    7. Ilahtuisin jos laittaisit viestin

Mutta et niin tee 😔 sillä sun mielestä on mun vuoro.
      Ikävä
      34
      437
    8. Jos vielä toivot...mies...

Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi
      Ikävä
      41
      429
    9. Dina on valittu virkaan Rovaniemelle

Kemijärven kaupunginjohtaja on pyrkinyt pois Kemijärveltä ja näyttää että näin tulee käymään.
      Kemijärvi
      25
      418
    10. Olet hurmaava

Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su
      Ikävä
      14
      411
    Aihe