Olen ehdottanut tätä useamman kerran naiselleni, että haluaisin nähdä, kun vieraat miehet panevat häntä. Suuttuu aina ehdotuksestani, vaikka kuinka esittäisin asiani. Miten saan hänen innostumaan?
Haluaisin 2-3 miehen panevan naistani minun kanssani.
9
646
Vastaukset
ois ihana osallistua kimppaan mukaan
- Anonyymi
Vittu sä oot sitten tyhmä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vittu sä oot sitten tyhmä
Ei nussiminen mukään Mensa testi olekkaan.
- Anonyymi
Kolme on asiaa maailmassa, jota minä en ymmärrä. "Mopon kaasuttaja, moottorisahan ilmanpuhdistaja ja nainen." Noista kaikista minulla on kokemusta 55 vuoden ajanjaksolta. Ja tuo viimeinen... "nainen" on taatusti vaikein ymmärrettävä. Kuusi kertaa kihloissa ja kaksi kertaa virallisesti avioliitossa. Pitkiä suhteita kaikki, ainakin nykypuun mukaan :) Kaikille olen ainakin kerran ehdottanut aloittajan mainitsemaa seksiä. Vain yhden vastaus oli heti eka kysymällä " Kyllä tuo minulle käy, kokeillaan vain". Ja kävi kanssa ja kävisi vieläkin, mutta alkaa ikä painaa rouvaa. Että semmosta se...
- Anonyymi
Eunukin päiväunia
- Anonyymi
Ei taida olla kauhean harvinaista! Mieheni 30-vuotispäivälahjaksi itse suostuin siihen vihdoin. Diskoillan jälkeen menimme nelisteen heidän treenikämpälleen, mutta mekkoa en suostunut riisumaan. No heillekin riitti että saivat rinnat jotenkin esiin ja housut pois. Eniten hermostutti kun niin perusteellisesti tutkivat pilluani ennen ja jälkeen panemisen.
- Anonyymi
Ja lopuksi heräsit äipän viekusta jelly jortikka anaalissa ihguu
- Anonyymi
Yritä vakuuttaa vaimollesi ettet ole mustis etkä syyttele koskaan kimppa panosta.
Minun mies sai minut vakuuttuneeksi ja suostuin kimppa naiseksi ja olen todella nauttinut.
Mieheni kaverit ovat olleet mukana sekä joitakin työkavereita.
Minun exä on ollut mukana nyxän kanssa panemassa minua ja paikallisesta muutama mies.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512264Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖251058Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82972Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt54883- 68873
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me126853Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10773Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49759vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22753