Aihe

Köyhän tuuri

Anonyymi

Voitin perjantain aja eilen pitkävedoista 266 ja 444 euroa. Tänään kaksi vetoa kusi silleen että yliajalla tuli maali. Ja juventus teki 3-1 maalin ja minulla oli maalin voitto juvelle, kaks muuta kohdetta oikein. 600 euroa meni sen sileän tien . Saatanan ronaldo kun teki sen kolmannen maalin yliajalla.

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Harvat noissa peleissä oikeasti mitään voittaa. Mitä enempi pelaa, sitä enempi häviää. Olen pelannut vain pienillä panoksilla näitä "tyhmyysveroja", muutama euro viikossa saa riittää.
      Nyt olen poikkeuksellisesti voitolla eurojackpotista, jossa palautusprosenttini on 593% !! Muissa peleissä ole pienellä tappiolla.

Suosittelen parempia kohteita sijoituksiin sinullekin, hanki vaikka osakkeita tai rahastosijoituksia noilla peleihin laitetuilla rahoilla. Tai osta vaikka nykytaidetta, jos olet toimeentulotuella, ne eivät vaikuta toimeentulotukeen.

Juuri laskin omia sijoituksiani, jos ne nyt realisoisin, ne olisivat laskutavasta riippuen 800000€ - 900000€, eivät kuitenkaan näy kovin suurena verotusarvona verotuksessani.

• Anonyymi

Niin kyllähän pitkävedossa sentään jotain todennäköisyyksiä voittaa verrattuna automaattipeleihin.

• Anonyymi

Ainahan peleissä se on yhdestä kiinni vaikka esim, raveissa. Voittaa ja häviää niin plus miinus nolla ja kuitenkin alkaa häviään.

• Anonyymi

Jos nostat työttömyyskorvausta tai tt tukea siitä on ilmoitettava jotta he osaavat laskea korvauksen määrää. Voitot on tuloa sulle joten olet saanut ns palkkaa ja korvauksista vähennetään voitto summa. Rehellisyys maan perii. Muista ilmoittaa ettei korvaukset katkea kokonaan. Kaikki tulot näkyy pankin tiliotteessa joten kela kyllä huomaa ne kaikki tulot.

• Anonyymi

Paljonko on palautusprosentti kun kerran voitin 5000 ja 30 000 kenossa.
      Pitkävetoa pelaan viikottain ja olen saanut siitä yli 6000 euron voiton. Pitkävetoa pelaan niin että laitan kaksi merkkia 2 kohteese ja enintään 4 kohdetta pelaan. Siten saa isomman keroimen ja esimerkiksi pelaan yleensä jääkiekkoa ja laitan toiselle joko kotitasoitin tai vierastasoitus ja merkiksi risti niin tulee isommat kertoimet. Kenoa minulla on kestona lähes joka päivä yksi rivi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      10173
    2. Muusikko Pave Maijanen, 70, on kuollut

"Talvella 2018 hän sai ALS-diagnoosin. Ensioireet hän huomasi syksyllä 2018. Tuolloin Maijanen alkoi tuntea kummallisia lihaskramppeja ja huomasi, ett
      Maailman menoa
      141
      6509
    3. Sofia muutti hotelliin ilmaiseksi

"Seiskan saamien tietojen mukaan kohukaunotar Sofia Belorf, 30, olisi muuttanut helsinkiläiseen luksushotelliin äskettäin. Seiskan saamien tietojen mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      397
      2775
    4. Stefun Sofialle tarjoamat luxuskyydit maksamatta, velkaa niistä jo yli 17 000 euroa.

Seiskan mukaan limusiinikyyteihin erikoistunut yritys hakee Stefun yritykseltä oikeusteitse yli 17 000 € maksamattomista kyydeistä. Useat ajoista ova
      Kotimaiset julkkisjuorut
      147
      2053
    5. Maisa otti raskauskirtin esille

Viimeinen oljenkorsi.... Miten "yllättävää".. .. :D
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1924