Laitoin kiukaan päälle meneen 30 min päästä saunaan, kylmä kalja.
Laitoin sähkökiukaan lämpenemään
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Haluatko tuhota maapallon? Kerää rankoja joilla lämmität puusaunan ja juomaksi itsetehty sahti.
- Anonyymi
Kyllä se sauna vaan on hyvä, vähän aikaa huilailla ja sitten nukkumaan.
Sitten kahden jälkeen pari kuppia kahvia ja iso munkkipossu.- Anonyymi
Ruokit kapitalismia. Leivo itse lettipullaa.
- Anonyymi
Vedän10 kilsan juoksulenkin, nyt keleistä johtuen juoksumatolla tv edessäni, ja vasta sitten saunaan, ja sitten syön munkkipossun sijasta hyvää ruokaa.
- Anonyymi
Loteta ryyppääminen ja jatkuva alkoholin käyttö ennen kuin se lopetaa sut.
14 kg kevyempi ja veriarvot kunnossa puolivuotta ilman viinaa. - Anonyymi
Kaikilla joilla on sähköuuni on samassa sähkölämmitys myös: tehot täysille uunissa ja jätä luukku auki.
Kaikilla joilla on pakastin tai jääkaappi on myös koneellinen ilmastointi: jääkaapin tai pakastimen ovi vain auki ja tehot täysille. - Anonyymi
No sepä hienoa, mutta alä juo kylmää saunan päälle, tulee kurkku kipiäksi ja yskäkin, jos vilustut.
- Anonyymi
"Laitoin kiukaan päälle "
Hyvä ettet pannut 😁 - Anonyymi
Ei muuta kuin torstaina ja perjantaina kaikki sähkösaunomaan ja tekemään sähkön kulutusennätystä.
- Anonyymi
Tuollainen on kyllä talon lämmityksessä aivan hyvä ratkaisu: maalämpö, noin 200metriä syvä reikä maahan josta tulee lämpöä, oikeasti pidin paljon kun isä asensi, ja halpaakin noin 50000eur vain maksaa, mutta niin on aivan kuin öljynporauskalustoa millä tulevat sitten poraamaan tuollaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937558
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662