Tänne voisi rakentaa kerralla ison kauppakeskuksen, johon tulisi Bauhaus, Motonet, Prisma, Citymarket, lukuisia vaateliikkeitä ja muita erikoisliikkeitä, sekä hyviä ruokapaikkoja ja pikaruokapaikkoja. Esimerkiksi Burger Kingin, Hesburgerin ja McDonaldsin näkisin mielelläni täällä!
Kun rakennetaan kerralla riittävän iso kauppakeskus, niin silloin lähtisi Merijärven asukasluku voimakkaaseen kasvuun. Tämä taas toisi työpaikkoja tänne jonka jälkeen voisimme panostaa niin teollisuuteen, maatalouteen, kuin muuhunkin sellaiseen, joka toisi työtä tänne. Monet muuttaisivat Merijärvelle ja me voisimme sitten julistautua kaupungiksi!
Merijärvelle pitäis saada kauppakeskus!
Anonyymi
3
826
Vastaukset 3
- Anonyymi
saatas Markun tuotteita myyntiin.
- Anonyymi
Totta!
- Anonyymi
Todella hyvä idea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921612
- 841095
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4011064- 681005
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t179963- 93867
- 64633
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60632Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta171624- 37618