Perheet ehkäpä haluaa muuttaa maalle kun kaupungit esim turvattomia
Halla-Aho toi asian esiin kuntavaalitentissä MT
Maassa muuttoa maahanmuuton takia
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
aika häpeä että pitää lähteä pakoon rauhattomuutta kotoaan?
- Anonyymi
Itse ainankin muutan heti kun mahdollista.
- Anonyymi
Pitää paikkansa,itse olen häipymässä täältä pk swahili seudulta johonkin venäjän rajan viereen missä polttoaineiden&etc hinnat ovat kohdallaan eikä näy värivammaisia.Heti kun rajat aukeaa niin viisumin hakuun.
- Anonyymi
Mitäs sinne muuttamaan kun persut haluavat tappaa Suomen maaseudun.
- Anonyymi
Jussi on keksinyt oivan kiertoilmaisun mamuongelmalle eli ” turvallisuuden”. 😉
- Anonyymi
Tietysti ns. white flight- ilmiö on saapunut tännekin!.
Eli kantisten pakeneminen mamualueilta. Polvistukaamme... - Anonyymi
Eeköhän nämä paikat vielä läpikäydä ja karsitaan suomeen kuulumatomat sopeutumatoman vaikkas kuinkas pyristelisivät, otes silloin senkuin vain kiristyy ja aina siihen asti mihin on tarves, ei suomes ruveta ulkolaiset kukoileen ja sehän on varma se
- Anonyymi
Mikäs siinä, jos jonnekin kauniille, Suomen maaseudulle perustettaisiin reservaatti. Minä ainakin voisin harkita sinne muuttoa. Joku nyt vaan tuumasta toimeen.
Nykyinen touhu pilaa pk-seudun ja näistä kasvukeskuksista uhkaa tulla monikulttuurinen helvetti, kuten jossain Tukholmassakin on käynyt.
Jotain järkeä nyt tähän, näin suuressa maassa kaikki ihmiset tuppautuvat samaan paikkaan. Maaseutu tyhjenee lopullisesti.- Anonyymi
Ja eekuin nolous pääsee kukoistamaan, lusikkahaarukka systeemi on liian tekninen vehes näitten selvitettäväksi sitten
Ja kaapunkilaisen luulot itestään siinä se sitten on
- Anonyymi
valitettavaa suuntausta
- Anonyymi
https://yle.fi/uutiset/3-11731410?origin=rss
maassa muuttokin voi viedä äänestämään - Anonyymi
Ruotsissa on 53 no go aluetta
Ranskassa n 1000 joista 150 jihadistien hallussa
Sama on tulossa Suomeen - Anonyymi
No tottakai suuri osa kantiksista haluaa muuttaa pois esim. kerrostaloista johon yhtäkkiä alkaa naapureiksi tulemaan somalialaisia, kongolaisia, kurdeja, afgaaneja jne. Näillä kehitysmaista nykyaikaan repäistyillä paimentolaisilla on ihan eri käsitys taloyhtiön järjestyssäännöistä, naapurien yksityisyyden ja rauhan kunnioituksesta ja vastaavista...siinä alkaa multikulti filosofian opiskelijakin kaipaamaan naapurina ollutta hiljaista Suomalaismummelia, kun nykyisin naapurina olevat kehitysmaalaiset riekkuvat ja mölyävät yötäpäivää kun pitäisi lukea tenttiin...
Ongelma on että vain hyvin toimeen tulevat ja vain tiettyjä ammatteja harjoittavat voivat muuttaa pois maahanmuuttajalähiöistä. Jotta voi muuttaa maalle perhe tai yksinasuvakin, tarvitsee auton, mieluiten duunin jota voi tehdä etätyönä tai omistaa ammatin jonka tarve on suuri myös maaseudulla. Ei vuokralla kaupungin asunnossa Kontulassa asuva Alepan kassa voi muuttaa johonkin maaseudulle tai edes kuntakeskukseen. Ei siellä ole duunia eikä edes joukkoliikennettä jolla voisi kulkea duuniin lähimpään suureen kaupunkiin, ja omaan autoon ei varmasti ole varaa. Joku tietoteknologianörtti joka voi tehdä duunia omalta koneelta, lääkäri joita aina tarvitaan kunnallisessa terveydenhuollossa tai vaikka osakesijoittaja, joka voi hoitaa osakeostot ja -myynnit online voi tietysti muuttaa maaseudun rauhaan... - Anonyymi
jokainen hallituksen kannattaja muuttakoon mamun viereen asumaan
kepupapalle kova paikka?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986888- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41929