Ostettiin tytölle Corsa 1983. Kyllä kelpaa kurvaiilla kylillä. Kesäksi laitetaan alle uudet renkaat kokoa 155/70/14. Mitäs siitä sanotte heinähatut?
Tytölle vanha Ooppeli
14
57
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä pitää saada ajaa. Pappa tuli huokuuloiseksi ja näkökin meni huonommaksi.Lääkäri ei uusinut enää ajokorttia.Ratkaisu kauppa-autoon oli että ostimme hänelle mopoauton.Nyt pappakin pääsee taas kylille ja kaikki on tyytyväisiä.
- Anonyymi
Me ostettiin papalle iso 4 vetonen valtra puskulevyllä, kun se ei oikeen näe enää mitään. Nyt papan on turvallista ajella kylillä! 🧐
- Anonyymi
Kääntyykö etupenkit vaakatasoon? Saa tyttö paremmin kyytiä.
- Anonyymi
Pappamme on kylläkin klaavapuolen pappoja... 🐷
- Anonyymi
Hetkö oikein aluvanteilla ?
- Anonyymi
Eiku kumeilla. Suki-suki 👶
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiku kumeilla. Suki-suki 👶
Kyllä kesäkumeiksi kannattaa valita Sultan-merkkiset. Tosin tuo aloittajan mainitsema koko on kyllä aika suuri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kesäkumeiksi kannattaa valita Sultan-merkkiset. Tosin tuo aloittajan mainitsema koko on kyllä aika suuri.
Kesällä painetaan menemään paljaalla, ei mitään kumeja 😎
- Anonyymi
Se hyvä ja lämmin auto. Tällaisella notkealla selällä takapenkillä mahtuu hyvin nylkyttämään. 😋
- Anonyymi
Kyllä kyrsäooppeli on luotettava auto mutta ahdas.Ehotankin vanhaa Ford Taunusta
- Anonyymi
Eikös tyttö sakkaan ajaa sillä valtra T 183 olenkaan?
- Anonyymi
Saa, mutta vain tehdessään maataloustöitä! 🚜🦽
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa, mutta vain tehdessään maataloustöitä! 🚜🦽
Mitä ne semmoiset työt oikein on?
- Anonyymi
Se on niiku lapissa , lappalainen sano että kesällä käymmä kalassa ja naimma mutta talvella emmä kalasta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651483Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia113951- 58781
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä48774- 57730
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39717Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan72707Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026689Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41677Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli68672