Aihe

Timo Laaninen Iltalehdessä: Keskustan linja on hukassa.

Anonyymi

Laanisen mukaan Sipilän aikaan Keskusta oli liian oikeistolainen ja nyt liian vasemmistolainen, eli linjaa ei ole ja siksi äänestäjät kaikkoaa. Jarmo Korhonen on aivan samaa mieltä ja myös ex-puoluesihteerit Perttula ja Lankia.

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Moni keskustan äänestäjä on tullut samaan tulokseen ja näkyy ikävästi keskustan kannatuksessa.

• Anonyymi

Olen Laanisen kannalla. Kepun pitäisi ehdottaa hallituksen hajottamista. Rinne laati liian kommunistisen hallituksen, kun muut hallituspuolueet ovat kepun vasemmalla puolella.

• Anonyymi

Keskusta on jakautunut oikeistolaisiin ja vasemmistolaisiin. Tämän lisäksi keskusta on jakautunut uskonnollisesti, toiset ääriuskovaisia lestoja, toiset vasemmalla eivät kirkkoon perusta pätkääkään. Ei ihme, että kepulta puuttuu linja, ääripäät liian kaukana toisistaan ja maatalous ei ole enää yhteen liimaava tekijä.

• Anonyymi

Keskusta on ihan turhaan huolissaan kannatuksestaan. Maalaisliiton kannatushan on 33,6 %. Tällä hetkellä puolue on jakaantunut, mutta lähivuosina on taas yhtenäinen. Toivottavasti Halla-aho jaksaa siihen asti, kun hän on koko maalailiiton puheenjohtaja.

• Anonyymi

Halla-aho puolustaa alkiolaisuutta äärikepuja vastaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Halla-aho puolustaa alkiolaisuutta äärikepuja vastaan

Vennamohan jätti kepun "liian vasemman" politiikan takia. SMP sijoittui puoluekartalla kepun ja kokkareiden väliin, joten Halla-aho ei ole Alkion linjalla.

• Anonyymi

Turhaa pulinaa, ellei peräti populismia.

Tukiaiset juoksee kepulille aivan samoin, riippumatta onko vasemmiston vaiko oikeiston kera hallituksessa.
      Iltalypsyssä ja vaa'ankieliasemassa se taito piilee :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      255
      18226
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13804
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      331
      10191
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      58
      7370
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      333
      4509