Timo Laaninen Iltalehdessä: Keskustan linja on hukassa.
Laanisen mukaan Sipilän aikaan Keskusta oli liian oikeistolainen ja nyt liian vasemmistolainen, eli linjaa ei ole ja siksi äänestäjät kaikkoaa. Jarmo Korhonen on aivan samaa mieltä ja myös ex-puoluesihteerit Perttula ja Lankia.
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Moni keskustan äänestäjä on tullut samaan tulokseen ja näkyy ikävästi keskustan kannatuksessa.
- Anonyymi
Olen Laanisen kannalla. Kepun pitäisi ehdottaa hallituksen hajottamista. Rinne laati liian kommunistisen hallituksen, kun muut hallituspuolueet ovat kepun vasemmalla puolella.
- Anonyymi
Keskusta on jakautunut oikeistolaisiin ja vasemmistolaisiin. Tämän lisäksi keskusta on jakautunut uskonnollisesti, toiset ääriuskovaisia lestoja, toiset vasemmalla eivät kirkkoon perusta pätkääkään. Ei ihme, että kepulta puuttuu linja, ääripäät liian kaukana toisistaan ja maatalous ei ole enää yhteen liimaava tekijä.
- Anonyymi
Keskusta on ihan turhaan huolissaan kannatuksestaan. Maalaisliiton kannatushan on 33,6 %. Tällä hetkellä puolue on jakaantunut, mutta lähivuosina on taas yhtenäinen. Toivottavasti Halla-aho jaksaa siihen asti, kun hän on koko maalailiiton puheenjohtaja.
- Anonyymi
Halla-aho puolustaa alkiolaisuutta äärikepuja vastaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halla-aho puolustaa alkiolaisuutta äärikepuja vastaan
Vennamohan jätti kepun "liian vasemman" politiikan takia. SMP sijoittui puoluekartalla kepun ja kokkareiden väliin, joten Halla-aho ei ole Alkion linjalla.
- Anonyymi
Turhaa pulinaa, ellei peräti populismia.
Tukiaiset juoksee kepulille aivan samoin, riippumatta onko vasemmiston vaiko oikeiston kera hallituksessa.
Iltalypsyssä ja vaa'ankieliasemassa se taito piilee :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisen vessakäynti suhteen alussa
Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin25518226Liikenne topissa
Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio4013804Maisa se jaksaa valehdella
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma33110191- 587370
Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.
Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones3334509