Muistattako jämptin? Minä vuosina se oli ja mitä sielä myytiinkään
Muistattako Jämptin?
10
1608
Vastaukset
- Anonyymi
Nimi oli Jämtti...en käynyt. Oliko jotain halpahallitavaraa..
- Anonyymi
En muista kun Mansikan siinä Lähdesmäen huonekaluliike en luona.Haettiin kaljaa joskus 89-90 kun provinssin aikana oli myyntikielto Seinäjoen kaupoissa.Oli vähän kuin vanha eka Minimanin kauppa kivisaaressa.
- Anonyymi
Siis Maniska
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis Maniska
Ja Rabatti oli myös. Silloin murehdittiin että Ilmajoen keskusta siirtyy Siltalaan kauppojen mukana. Ei sitä montaa vuotta kestänyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Rabatti oli myös. Silloin murehdittiin että Ilmajoen keskusta siirtyy Siltalaan kauppojen mukana. Ei sitä montaa vuotta kestänyt
Ostin joskus korin Lapin kultaa 120 markkaa kori.Kyytipojaksi Bandedosan hirvenlihasäilykettä.Hyvää oli ja Maniskasta
- Anonyymi
Olis siinä halpakauppa toiminu,ny on Tokmanni ja kauppa käy näköjään,yleensä pyörrän ovelta ku jonoja ja vain yksi kassa,ja yleensä eteen sattuu joku mumma veikkauslipukkeineen,ei helv,...
- Anonyymi
Tosi tyhymää!!
- Anonyymi
Pitikö sitä Sihdon Antti? Siinä missä nyt on pesula..
- Anonyymi
Maniskassahan pestiin vanhoja palvisiivuja ja tyhjiöpakattiin uudelleen...kerrottiin puskaradiossa.
- Anonyymi
Ja mkkaratankoja....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101060
- 102928
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96797- 86713
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16590- 35511
- 25505
- 43492
- 46486