Aihe

Muistattako Jämptin?

Anonyymi

Muistattako jämptin? Minä vuosina se oli ja mitä sielä myytiinkään

10

109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nimi oli Jämtti...en käynyt. Oliko jotain halpahallitavaraa..

• Anonyymi

En muista kun Mansikan siinä Lähdesmäen huonekaluliike en luona.Haettiin kaljaa joskus 89-90 kun provinssin aikana oli myyntikielto Seinäjoen kaupoissa.Oli vähän kuin vanha eka Minimanin kauppa kivisaaressa.

• Anonyymi

Siis Maniska

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis Maniska

Ja Rabatti oli myös. Silloin murehdittiin että Ilmajoen keskusta siirtyy Siltalaan kauppojen mukana. Ei sitä montaa vuotta kestänyt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja Rabatti oli myös. Silloin murehdittiin että Ilmajoen keskusta siirtyy Siltalaan kauppojen mukana. Ei sitä montaa vuotta kestänyt

Ostin joskus korin Lapin kultaa 120 markkaa kori.Kyytipojaksi Bandedosan hirvenlihasäilykettä.Hyvää oli ja Maniskasta

• Anonyymi

Olis siinä halpakauppa toiminu,ny on Tokmanni ja kauppa käy näköjään,yleensä pyörrän ovelta ku jonoja ja vain yksi kassa,ja yleensä eteen sattuu joku mumma veikkauslipukkeineen,ei helv,...

• Anonyymi

Tosi tyhymää!!

• Anonyymi

Pitikö sitä Sihdon Antti? Siinä missä nyt on pesula..

• Anonyymi

Maniskassahan pestiin vanhoja palvisiivuja ja tyhjiöpakattiin uudelleen...kerrottiin puskaradiossa.

• Anonyymi

Ja mkkaratankoja....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      608
      29514
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      288
      20721
    3. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14053
    4. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      352
      10826
    5. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      77
      7966