Muistattako jämptin? Minä vuosina se oli ja mitä sielä myytiinkään
Vastaukset 10
- Anonyymi
Nimi oli Jämtti...en käynyt. Oliko jotain halpahallitavaraa..
- Anonyymi
En muista kun Mansikan siinä Lähdesmäen huonekaluliike en luona.Haettiin kaljaa joskus 89-90 kun provinssin aikana oli myyntikielto Seinäjoen kaupoissa.Oli vähän kuin vanha eka Minimanin kauppa kivisaaressa.
- Anonyymi
Siis Maniska
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis Maniska
Ja Rabatti oli myös. Silloin murehdittiin että Ilmajoen keskusta siirtyy Siltalaan kauppojen mukana. Ei sitä montaa vuotta kestänyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Rabatti oli myös. Silloin murehdittiin että Ilmajoen keskusta siirtyy Siltalaan kauppojen mukana. Ei sitä montaa vuotta kestänyt
Ostin joskus korin Lapin kultaa 120 markkaa kori.Kyytipojaksi Bandedosan hirvenlihasäilykettä.Hyvää oli ja Maniskasta
- Anonyymi
Olis siinä halpakauppa toiminu,ny on Tokmanni ja kauppa käy näköjään,yleensä pyörrän ovelta ku jonoja ja vain yksi kassa,ja yleensä eteen sattuu joku mumma veikkauslipukkeineen,ei helv,...
- Anonyymi
Tosi tyhymää!!
- Anonyymi
Pitikö sitä Sihdon Antti? Siinä missä nyt on pesula..
- Anonyymi
Maniskassahan pestiin vanhoja palvisiivuja ja tyhjiöpakattiin uudelleen...kerrottiin puskaradiossa.
- Anonyymi
Ja mkkaratankoja....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.812536Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt422136Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.29990- 32877
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154798Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58660Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi6558- 21515
Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78511- 33492